بهترین سشوار سالنی و سشوار خانگی ارزان قیمت.

موهایی که آسیب دیده یا ریشه ضعیفی دارند باید با حوله یا با سشوار که خیلی کم ست شده خشک شوند. اگر برای استفاده در منزل سشوار می خرید، سشوار را انتخاب کنید که حداقل 1500 وات داشته باشد. برای موهای پرپشت، سشوار با توان 1800 تا 2000 وات توصیه می شود. می‌توانید از سشوارهایی با همان کیفیتی که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های خانه استفاده می‌شود، استفاده کنید، زیرا اینها شبیه به سشوارهایی هستند که در آن موسسات استفاده می‌شوند.

اگر پریز برق خیلی دور از میز آرایش شما باشد، ممکن است در حالت دادن به موهای خود مشکل داشته باشید. طول سیم سشوار معمولاً 15 تا 2 متر است. سشوارها علاوه بر کاربرد خانگی و صنعتی، دارای طبقه بندی های خاصی بر اساس انواع مو هستند. خرید سشوار سالنی مجعد زمانی که به طور طبیعی خشک شوند بهترین ظاهر را دارند. برای خشک کردن طبیعی این نوع موها، بهتر است از سشوارهایی استفاده کنید که موها را به آرامی و به آرامی خشک می کنند. همچنین می توان به موهای مجعد با یک متمرکز کننده هوا در جلوی سشوار حجم بیشتری داد.

همانطور که قبلا ذکر شد، این نوع سشوار هنگام دمیدن یون های منفی آزاد می کند که باعث تجزیه مولکول های آب می شود. موهای موج دار برای این سشوارها مناسب است. برخلاف سشوارهای مادون قرمز، این سشوارها معمولاً با مواد مرغوب ساخته می شوند که به افزایش کارایی آنها کمک می کند. برخی از سشوارها چندین دستگاه را با هم ترکیب می کنند. یک برس خشک کن به جای برس معمولی هوا را از سوراخ های بین تیغه های برس خارج می کند. خشک کردن موها هنگام شانه کردن با این دستگاه ها آسان تر می شود.

یک سشوار خوب چه تفاوت هایی با مدل های دیگر دارد؟ وجود دکمه جداگانه برای تنظیم دما انجام آن را آسان می کند. با دکمه باد سرد می توانید در حالی که موهایتان گرم است مدل موی مورد علاقه خود را بزنید. علاوه بر این، سرعت باد را می توان در سشوارهای حرفه ای تنظیم کرد. سشوارهای جدید از عناصر سرامیکی استفاده می کنند. این عناصر انرژی کمتری مصرف می کنند. همچنین، مو را از داخل گرم می کند، که به آن اجازه می دهد تا به سرعت خشک شود و حالت دهنده را بهبود بخشد.

افرادی که تنظیمات دمایی متعددی دارند این امکان را دارند که دمای سشوار خود را مطابق میل خود تنظیم کنند و آسیب ناشی از گرما را به حداقل برسانند. موهای ضخیم به سختی خشک می شوند. موهایی که بسیار ضخیم هستند ممکن است یک ساعت طول بکشد تا کوتاه شود. انتخاب سشواري كه موها را سريع خشك مي كند، مهم ترين عامل براي افرادي است كه موهاي پرپشتي دارند. می توان به روند خشک شدن مو سرعت بخشید، اما سشوارهای تیتانیومی اغلب بهترین گزینه هستند.

رمینگتون یکی از محبوب ترین برندها در زمینه لوازم شخصی می باشد و در ادامه به مزایا و معایب سشوار آن مدل RE-2020 می پردازیم که یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط این برند می باشد. ما در کیانا کالا کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهیم. سشوارهای رمینگتون در انواع مختلف، مناسب برای مصارف خانگی، از جمله عناصر سرامیکی، تولید هوای گرم و سرد، و همچنین موتورهای قدرتمند و فناوری تولید یون هستند. این سشوار علاوه بر اینکه یکی از پرطرفدارترین سشوارها است، یکی از پرطرفدارترین مدل ها نیز می باشد.

حالت های از پیش تعریف شده ای وجود دارد که برای کاربردهای مختلف در این محصولات پیکربندی شده است. زمانی که فقط می خواهید موهای خود را خشک کنید، می توانید حالتی را انتخاب کنید که سرعت دمیدن سریعتر و گرمای کمتر ایجاد شود. موهای شما با این کار آسیب نمی بیند. سیستم سشوار دارای سه حالت برای راحتی شماست. تغلیظ کننده ها از همان سری پلاستیکی سر سشوار استفاده می کنند. هنگامی که این بخش را متصل می کنید، باد گرم یا سرد شما روی شما متمرکز می شود.

این ویژگی ها این سشوارها را برای افرادی که موهای پرپشت و موج دار دارند یا می خواهند موهای براق و صاف داشته باشند، ایده آل می کند. همیشه نمی توان موهای نازک یا صاف را با استفاده از سشوار یونی خشک کرد. سشوارهای یونی با یون های منفی کار می کنند تا موها را سریع خشک کنند.سشوارهای تورمالین از همین فناوری استفاده می کنند، اما یک قدم فراتر می روند. داخل سشوار تورمالین از سنگ تورمالین ساخته شده یا با سنگ تورمالین پوشانده شده است، فلزی نیمه قیمتی که یون های منفی را به هوا اضافه می کند.

سشوار حرفه ای که مشاهده می کنید با موتور AC و توان 2100 وات آن در دسته سشوارهای حرفه ای قرار می گیرد. موتور این سشوار به گونه ای طراحی شده است که به طور مداوم برای مدت زمان طولانی کار کند. ویژگی مانند این به ویژه برای حرفه ای ها مانند آرایشگران و زنان با موهای بلند مهم است. سشوارهای حرفه ای بابیلیس برای حفظ حالت موهای شما و افزایش لطافت و درخشندگی موهای شما باد سرد تولید می کنند. از طریق تولید یون‌های منفی در این محصول، مولکول‌های آب به سرعت تجزیه می‌شوند و باعث می‌شوند موها سریع‌تر خشک شوند.