آشنایی با پنل تنظیمات مودم های ایرانسل 3g و 4g Lte

با غیر فعال نمودن پروتکل DHCP شما باید به صورت دستی برای هر دستگاه جدیدی که به مودم متصل می گردد یک آدرس IP اختصاص دهید. به همین دلیل اینترنت TD-LTE طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ البته که این شبکه صرفا از طریق ایرانسل و مبیننت ارائه میشود. • شما قادرید که نزدیک شدن به زمان انقضای بسته را مشاهده نمایید. نکته ای که در استفاده از این روش شارژ مودم ایرانسل باید به آن توجه اکید داشته باشیدای است که شما تنها می توانید از شماره ایرانسلی استفاده نمایید که در زمان پر کردن فرم ثبت نام وایمکس در قسمت ثبت تلفن همراه وارد کرده باشید. اول تشکر میکنم از دیجی کالا به خاطر اینکه تمام کالاهاش با اصالت و این مهمترین نکته قدردانیه … این مودم با تمام نسخه های ویندوز و همچنین سیستم عامل های مک و لینوکس سازگاری دارد. تمام کدهای تخفیف ارائه شده توسط تخفیفان معتبر هستند و مهلت استفاده از آنها مشخص شده است. ما در تخفیفان همیشه بهترین و آخرین کدهای تخفیف ایرانسل را برای شما فهرست میکنیم. !

کدامیک از مودمهای TD-LTE ایرانسل برای شما مناسب است؟

درابتدا باید به سیستم کنترل حساب اینترنتی ایرانسل (e-Care) متصل شوید؛ آنگاه از بین آیکون های موجود، گزینه «پرداخت ها» را انتخاب نمایید سپس در قسمت «پرداخت صورت حساب/ پرداخت اینترنتی» می توانید شارژ وایمکس خود را اعمال نمایید. مودم ایرانسل GP۲۱۰۱ Plus از نظر نام و ظاهر بسیار شبیه به مودم GP۲۱۰۱ است. کدامیک از مودمهای TD-LTE ایرانسل برای شما مناسب است؟ مودم همراه E3533ایرانسل، در واقع فعلا ارزانترین مودم همراه ایرانسل است که تنها تا نسل سوم 3G ایرانسل را پشتیبانی میکند و همچون سایر مودمهای ایرانسل از پنل آن میتوان باری ارسال و دریافت پیامک و .. استفاده کرد. خط متصل شده به سیستم را چک کرده تا اطمینان نمود مشکل از اتصال به شبکه نباشد. در دو مقاله «نگاهی به مودم TD-LTE جدید TK-۲۵۱۰ Plus ایرانسل: چند بهروزرسانی کوچک و تعداد درگاههای بیشتر» و «تفاوت مودمهای TK۲۵۱۰ و TK۲۵۱۰ Plus چیست و کدامیک بهتر است؟ در مودمهای همراه ایرانسل با وارد کردن آدرس 192.168.1.1 در نوار آدرس مرورگر دستگاهی که با آن به اینترنت مودم همراه ابرانسل متصل هستید، میتوانید به این پنل دسترسی پیدا کنید. با توجه به توضیحاتی که در طول مقاله خدمت شما ارائه کردیم، این موضوع بدیهی است که انتخاب بهترین مودم ایرانسل موضوع مهمی باشد، به همین دلیل با ارائه چند مورد از نمونههای TD LTE و 4G از میان گزینههای ارزنده، انتخاب بهترین مودمTD LTE ایرانسل و بهترین مودم 4G ایرانسل را برعهده شما میگذاریم.

همچنین برای خرید سیم کارت ایرانسل با تخفیف کافی است یک کد تخفیف از صفحه کد تخفیف ایرانسل در سایت تخفیفان بخرید و پس از انتخاب شماره دلخواهتان در سایت ایرانسل وارد مرحله خرید شوید و پیش از ورود به درگاه بانکی کد تخفیف را در کادر مشخص شده وارد کنید. شما می توانید از طریق شماره گیری کد دستوری خود به منویی وارد شوید و از آن طریق قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن نسبت به شارژ مودم ایرانسل خود اقدام کنید. برای این کار کافی است از صفحه کد تخفیف ایرانسل سایت تخفیفان، کد تخفیف موردنظرتان را دریافت کنید و سپس وارد سایت ایرانسل شوید و از صفحهی خرید مودم های همراه، مودم موردنظرتان را انتخاب کنید. اگر در استفاده از کد تخفیف ایرانسل با مشکل مواجه شدید، موارد زیر را بررسی کنید. برای مثال یک مودم 4G LTE همه ی تلاش خود را می کند که به شبکه ی LTE متصل گردد و در صورتی که چنین شبکه ای را پیدا نکرد به سراغ گزینه ی بعدی یعنی شبکه ی 3G می رود. این تصمیم البته بستگی به بودجه شما برای اینکار نیز دارد.

خوشبختانه همه ی مودم های ارائه شده توسط ایرانسل و البته فروشگاه اینترنتی شایانو اینگونه هستند. گسترده ترین سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران، چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه ۹۵ توسط ایرانسل در شهر های اراک، اردبیل، ارومیه، ایلام، بجنورد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، خرمآباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد به صورت رسمی و تجاری به بهره برداری رسید. مودم همراه ایرانسل LH92 را از طریق wifi یا کابل داخل جعبه به گوشی یا کامپیوتر و … استفاده از چنین دستگاهی شما را حداقل برای چندین سال بیمه میکند. در صفحه باز شده جهت Login شدن از User name و پسورد admin استفاده نمایید. در بخش Modify Password می توانید رمز ورود به کنسول تنظیمات مودم که admin بود را تغییر داده و رمز دلخواه خود را قرار دهید. بعد از انتخاب مودم در مرحلهی پرداخت و قبل از ورود به درگاه بانکی، کد تخفیف ایرانسل را که از تخفیفان خریده اید، در کادر مربوطه وارد کنید.

پشتیبانی از شبکه های 2G ,3G,4G,EDGE و GPRS این محصول را به یک محصول کامل تبدیل کرده است. 1. در آغاز بر روی تلفن همراه خود اپلیکیشن ایرانسل من را نصب نمایید. پس از ارائه ی نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل برای اولین بار در کشور، این شرکت از ارائه ی اینترنت نسل ۴ ثابت برای کاربران خانگی و شرکتی خبر داد. بعد از دو هفته استفاده باید گفت قطعی وصلی شدید داره ، یک بار به توصیه کارشناس ایرانسل و یک بار هم خودم مودم رو ریست کردم تا اینتر نت وصل شه ، باطری فوق العاده ضعیف حداکثر 5 ساعت شارژ ( شرایط شارژ اولیه رو رعایت کردم ) ، نکته جالب بعدی اینکه وقتی منطقه عوض میشه اینر نت از کار میوفته و باید خاموش روشن کنید مثلا از ملاصدرا به ونک ! حداقل میزان تاخیر در این شبکه از اینترنت است، این میزان تاخیر بین 20 تا 40 هزارم ثانیه است که میتواند نیازهای زیادی مانند تماسهای تصویری را به طور کامل برطرف کند. در مودمهای یو.اس.بی فاقد وایفای رایجترین راه برای به اشتراکگذرای اینترنت، استفاده از قابلیت هاتاسپات لپتاپ یا دستگاه متصل به آن است که خب طبیعتا در پیسیها به دلیل عدم برخورداری از آنتن وایفای این موضوع امکانپذیر نیست!