آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

فیلم های رایگان را معمولاً هر کسی می تواند درست کند و امکان دارد بحث کیفیت و روانشناسی یادگیری در آن رعایت نشود. فیلم هایی که چندین ساعت می باشند و در یک قسمت قرار دارند معمولاً کارآموز را خسته می کنند. یوتیوب یک مرجع قدرتمند است که افراد از سراسر دنیا برای کسب درآمد و یا معرفی کسب و کار خود به دیگران در در این وبسایت فیلم به اشتراک میگذارند. سلام، توی ویدئو های آموزشی نحوه مدیریت هاست و دامنه هم توضیح داده شده، شما باید از هر شرکت هاستینگی که هاست و دامنه خود را خریداری کردید، در قسمت مدیریت دامنه دانه خود را به هاست خریداری شده اضافه نمایید، ضمنا سعی کنید هاست و دامنه را از یک بخش خریداری کنید، و دامنه .ir هم ۲۴ ساعت زمان لازم دارد که dns های آن روی هاست شده تنظیم شود.

قالب ها در وردپرس توسط شرکتهای معتبر برنامه نویسی خارجی تولید می شوند و همچنین هر برنامه نویسی که با زبان php آشنایی داشته باشد می تواند برای خود یک قالب طراحی کند. همچنین زبان آموزشی آنها نیز به انگلیسی است که برای مخاطبین فارسی زبان کار را سخت می کند.

همچنین فرض کنید شما بیایید واسه یه سایت ساده یه فریم ورک بزنید یا یه cms اختصاصی فرقی نمیکنه با چه زبانی، اونو بسازید وبعدش ببینید تمام چیزی که فکر می کردید با کلی باگ و زمان و درگیری ذهنی و… چه فیلمی برای آموزش طراحی سایت مناسب تر است؟ سعی شده است در این دوره اموزش طراحی سایت همه امکاناتی که یک سایت باید داشته باشد را در این دوره به صورت پروژه محور بیان بکنیم و امکاناتی مانند : منوها ، هدر ،اسلایدر ، ساید بار ، قسمت مطالب ، پیج بندی ، نظرات ، پیشنهاد برای کاربر ، ساخت برگه جدا و …

بعد از این که وردپرس را روی هاست نصب کردید و نام دامنه را داخل آدرس بار مرورگر مطابق شکل زیر وارد کردید صفحه تنظیمات وردپرس برای شما باز می شود. حالا کافی است که نام دامنه ای که خریده اید را در آدرس بار مرورگر بزنید تا صفحه تنظیمات وردپرس باز شود. سلام، برای خرید هاست و دامنه میتونید از شرکت هایی مثل نت افراز، ایران سرور، سیب هاست، اقدام کنید، که البته پنل کاربری نت افراز ساده تر و چون شما تجربه اولتون هست بهتره از نت افراز خرید کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دانلود فیلم آموزشی وردپرس به زبان فارسی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.