آژانس املاک و مستغلات از هواداران ترامپ می خواهند تا خانه کودکی وی را خریداری کنند

نیویورک: دونالدترامپاست خانه کودکی در نیویورک – که از سال 2016 تاکنون دو بار فروخته شده است – دوباره به بازار بازگشته است.
اما این بار ، بنگاه معاملات املاک به طور مستقیم به رئيس جمهورطرفداران این خانه را به قیمت بی سابقه 3 میلیون دلار خریداری کرده و به آن پیشنهاد می دهند ترامپ به عنوان هدیه.
آژانس املاک پارامونت در روز سه شنبه جمع آوری کمک مالی در سایت سرمایه گذاری جمعی GoFundMe را راه اندازی کرد و خواستار آن شد ترامپ هواداران برای دستیابی به هدف رسیدن به 3 میلیون دلار کمک کنند.
اگر پول جمع شود ، خانه به رئیس جمهور معزول داده می شود.
آژانس اخیراً سعی در فروش خانه واقع در مرفه داشته است املاک جامائیکا محله ای در منطقه کوئینز نیویورک ، به قیمت 3 میلیون دلار در حراج های کلاسیک ، اما بدون موفقیت.
اما سپس آنها با استراتژی سرمایه گذاری جمعی مواجه شدند ، که “هرگز قبلاً انجام نشده است” ، آژانس املاک Paramount میشا حقانی به خبرگزاری فرانسه گفت.
“به احتمال زیاد یک میلیون نفر که عاشق عشق هستند ترامپ هر كدام سه دلار می دهد ، به جای اینكه یك خریدار ثروتمند سه میلیون پول بدهد. ”
بر اساس معیارهای املاک و مستغلات خود ، مسخره Tudor پنج خوابه ، چهار خانه حمام – که در آن ترامپ تا چهار سالگی زندگی کرد ، زمانی که به خانه مرفه تری در این نزدیکی رفت – به سختی بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارد.
حقانی گفت: “ارزش غیر ملموس” آن را “منحصر به فرد” می کند.
این خانه در مارس 2017 ، اندکی بعد به قیمت 2.14 میلیون دلار فروخته شد ترامپ منصب شد هاگانی توضیح داد و حالا كه مغول سابق املاك و مستغلات در آستانه خروج از كاخ سفید در ژانویه است ، خرید خانه “تقریباً مانند تشكر از منزل یا هدیه رفتن برای کسانی است كه او را دوست دارند.”
وی گفت ، هدف این است كه از اشتیاق ناشی از رهبر “قطب” استفاده كنیم.
ترامپ، که وضعیت اقامت خود را به تغییر داد فلوریدا حقانی افزود ، از اکتبر 2019 از نیویورک ، برای پروژه خانه مشورت نشده است.
حتی اگر او دیگر خانه را نمی خواهد – اگرچه او گفت كه وقتی این خانه در سال 2016 به فروش می رسد دوست دارد آن را بخرد – طرفداران او هیچ سرمایه گذاری نمی كردند: در صفحه GoFundMe آمده است كه خانه پس از آن به یك موسسه خیریه می رود انتخاب شده توسط ترامپ.
حقانی گفت اگر او خیریه ای انتخاب نكند ، “ما برای او انتخاب خواهیم كرد.”
اراده ترامپ طرفداران طعمه را می گیرند؟ درست پس از اجرای زنده GoFundMe در روز سه شنبه ، جمع آوری کمک مالی تنها 45 دلار کمک مالی دریافت کرده بود.