آیا لیفت شقیقه افتادگی پلک را درمان میکند؟

نکته حائز اهمیت این است که پزشک انتخابی شما تجربه و دانش کافی برای انجام این کار را داشته باشد و بتواند با نگاه کردن به صورت شما و بررسی وضعیت افتادگی شقیقه بهترین روش را به شما پیشنهاد کند. برای آشنایی با انواع لیفت در نقاط مختلف بدن، با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها بخوانید.

پیشنهاد مرکز زیبایی ما به شما ، مراجعه به مرکز و صحبت با پزشک و مشاوره رایگان می باشد تا بتوانید از انواع روش های لیفت شقیقه در مرکز ما بهره مند شوید و با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مطابق با علم روز بهترین نتیجه را مشاهده کنید. پوسته ها را جدا نکنید زیرا باعث از بین رفتن روند بهبود می شود و می تواند باعث تغییر رنگ شقیقه و ایجاد زخم شود. نوسانات وزن: تغییر در وزن میتواند باعث کشش در پوست سینه شود و در نتیجه سینهها حالت ارتجاعی خود را از دست بدهند. دکتر فدایی گاهی لیفت شقیقه را به عنوان یک جراحی مستقل انجام می دهد و گاهی با جراحی های دیگر مانند بلفاروپلاستی (لیفت پلک) و لیفت صورت همزمان انجام می شود.جراحی لیفت شقیقه را می توان با برش های کوچک که کاملاً درون خط رویش مو پنهان باشند انجام داد، در نتیجه بهبودی آسان تر و جای زخم کمتری ایجاد می شود.

بنابراین برای آنکه نتیجه لیفت شقیقه به این روش در دو طرف صورت شما قرینه باشد، باید حتما به یک پزشک ماهر و متخصص مراجعه کنید. همانطور که گفته شد، لیفت شقیقه به روش پلاسما روشی تاثیرگذار برای کاهش و از بین بردن افتادگی در ناحیه شقیقه و ابرو می لیفت شقیقه و ابرو با نخ باشد. از طریق این برش، بافت زیرین متحرک شده و سپس به حالت معلق در می آید تا قسمت خارجی ابروها و اطراف چشم ها کشیده تر شوند.

سپس با استفاده از نوعی سوزن ظریف و بسیار باریک نخهای جذبی را در زیر پوست جای میدهند. سپس در محل برش ایجاد شده، پوست لایه های زیرین کشیده می شود. از انجام هر نوع روش دیگر در ناحیه شقیقه ، مانند لیزر درمانی ، لایه بردارهای شیمیایی ، بوتاکس ، نخ و مواد پرکننده قبل از درمان با پلاسما جت خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند مانع از انجام درمان توسط پزشک متخصص در زمان مورد نظر شما شود.