اخبار انتخابات ایالات متحده: پنسیلوانیا نتایج انتخابات جو بایدن را تصدیق می کند |

واشنگتن: ایالت پنسیلوانیا ایالات متحده نتایج انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن دموکرات را تصدیق کرد.
روز سه شنبه گزارش خبرگزاری شینهوا ، فرماندار تام ولف روز سه شنبه در توئیتی نوشت كه وزارت امور خارجه پنسیلوانیا “نتایج انتخابات 3 نوامبر در پنسیلوانیا را برای ریاست و معاون رئیس جمهور ایالات متحده تأیید كرد”.
فرماندار افزود: “طبق قانون فدرال ، من گواهینامه تشخیص برای تابلوهای انتخاب جو جو بایدن و کمالا هریس را امضا کردم”.
این گواهینامه پیروزی بایدن را در مهمترین ایالت میدان نبرد تقویت کرد ، که 20 رأی کالج انتخاباتی خود را به معاون سابق رئیس جمهور و همسر نامزدش هریس ، سناتور از کالیفرنیا می داد.
میشیگان و جورجیا ، دو ایالت نوسان دیگر نیز پیروزی بایدن را تصدیق کرده اند. رسانه های آمریکایی پیش بینی کرده اند که بایدن با عبور از آستانه 270 رأی برای کاخ سفید ، 306 رأی کالج انتخابات را به دست آورده است.
رئیس جمهور دونالد ترامپ هنوز شکست را نپذیرفته است. مبارزات انتخاباتی وی روز دوشنبه به دادخواست تجدیدنظر درخواستی مبنی بر جلوگیری از صدور گواهینامه پنسیلوانیا که توسط قاضی فدرال در آخر هفته انجام شد ، اعتراض کرد.
مبارزات انتخاباتی ترامپ در این دادخواست استدلال کرد که پنسیلوانیا ضمانت قانون اساسی در حمایت از برابر قانون را نقض کرد زیرا شهرستانها اقدامات مختلفی را برای آگاهی دادن به رای دهندگان از مسائل فنی ناشی از تعداد بی سابقه آرا of از طریق پست انجام دادند.
قاضی منطقه ایالات متحده ، متیو بران ، روز شنبه پرونده را رد کرد و گفت که این اتهامات “با شواهد پشتیبانی نمی شود”. قاضی به تیم ترامپ اجازه طرح شکایت اصلاح شده را نداد.
در فرجام خواهی مبارزات انتخاباتی از مدار سوم تجدیدنظر خواسته شد تا پرونده را به دادگاه بدوی بفرستد “تا بلافاصله درمورد صلاحیت آن تصمیم بگیرد و با سرعت عمل به جلسه دادرسی جهت صدور گواهینامه نتایج انتخابات ریاست جمهوری ادامه یابد.” بررسی سریع اعطا شده است اما مشخص نیست که مدار سوم قبل از صدور حکم استدلال های شفاهی را می شنود.
همچنین روز دوشنبه ، دادگاه عالی پنسیلوانیا تلاش مبارزات انتخاباتی ترامپ را برای جلوگیری از شمارش آراots غایب با تاریخ یا نامهای گمشده رد کرد ، و راه رئیس جمهور را برای لغو نتایج انتخابات ایالت بیشتر تنگ کرد.
فرماندار ولف در توئیتی روز سه شنبه گفت: “کارگران انتخاباتی ما دائماً مورد حمله قرار گرفته اند و آنها عملکرد تحسین برانگیزی و افتخاری داشته اند.”