اخبار یکپارچه یوتا: یکپارچه مرموز نقره از صحرای یوتا ناپدید می شود | اخبار جهان

SALT LAKE CITY: الف یکپارچه نقره ای مرموز که در یوتا مقامات و شاهدان فدرال گفتند که صحرا کمتر از 10 روز پس از مشاهده توسط زیست شناسان حیات وحش در حال انجام یک بررسی بالگرد از گوسفندهای بیگورن ، ناپدید شده است.
سخنگوی BLM ، کیمبرلی فینچ در بیانیه ای گفت: “ما گزارش های معتبری دریافت کرده ایم که ساختار غیرقانونی نصب شده ، که به آن” یکپارچه “گفته می شود ، توسط یک طرف ناشناس از زمین مدیریت زمین های عمومی برداشته شده است.” وی گفت ، آژانس ساختار را حذف نکرد.
اداره ایمنی عمومی یوتا گفت که زیست شناسان محل را مشاهده کردند یکپارچه در 18 نوامبر ، گزارشی که توجه بین المللی را به خود جلب کرد. قد آن حدود 11 فوت (3.4 متر) و دارای اضلاع بود که به نظر می رسید از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.
در حالی که مقامات یوتا به طور مشخص در مورد محل قرارگیری یکپارچه نگفتند ، مردم خیلی زود آن را در تصاویر ماهواره ای متعلق به سال 2016 پیدا کردند و مختصات GPS آن را تعیین کردند و مردم را وادار به پیاده روی در منطقه کردند.
خبرنگاران با روزنامه Salt Lake Tribune روز شنبه به محل رسیدند و تأیید کردند که آنجا از بین رفته است.
تریبون گزارش داد ، اسپنسر اوون از سالت لیک سیتی گفت که او بعدازظهر جمعه یکپارچه را دید و یک شب در منطقه اردو زد ، اما روز شنبه که دوباره به منطقه می رفت ، افرادی که از او عبور می کردند دوباره از مسیر عبور می کردند و به او هشدار دادند که دیگر از بین رفته است. هنگامی که او به محل رسید ، تنها یک قطعه فلز مثلثی شکل بود که سوراخی به شکل مثلث در سنگها را پوشانده بود.
اوون که ویدیویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد ، گفت: “من واقعاً دستپاچه شده بودم.” “خیلی زیبا و براق بود. من می خواستم دوباره ببینمش. ”
ریکاردو مارینو و دوست دخترش سیرا ون متر روز جمعه از كلورادو به كالیفرنیا سفر می كردند و پس از یافتن مختصات GPS به صورت آنلاین تصمیم گرفتند متوقف شده و آن را ببینند.
مارینو به KUTV گفت: “این فقط یک تجربه در طول زندگی بود که ما نمی توانستیم آن را از دست بدهیم.”
در راه ، آنها از کنار یک کامیون تختخواب طولانی عبور کردند که یک شی بزرگ در پشت آن قرار داشت و او گفت که به شوخی گفت یکپارچه یوتا همان جا ، “او گفت.
وقتی آنها به محل رسیدند ، دیگر از بین رفته بود.
استیو آدامز گفت که او ساعت 7 صبح شنبه از هلپر در مرکز یوتا خارج شد تا به منطقه برود. وقتی او رسید و از کسی راهنمایی خواست به او گفتند برج از بین رفته است. به هر حال او و برخی دوستانش پیاده روی کردند.
او به تریبون گفت: “این بسیار ناامید کننده بود.” “ما واقعاً هیجان زده بودیم که پایین برویم و یک ماجراجویی برای دیدن آن داشته باشیم. احساس می شود مثل همه بود و بعد از آن برای کسی نبود. آن رفته.”