اسکاتلند آزمایشات ویروس دانشجویی را قبل از کریسمس آغاز می کند

ST ANDREWS: با نزدیک شدن به پایان تعطیلات کریسمس و نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس ، دانشجویان دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند در یک سالن ورزشی که به یک مرکز آزمایش ویروس کرونا ویروس تبدیل شده است ، وارد و خارج شدند.
فیونا ودل ، دانشجوی 19 ساله روانشناسی ، قبل از افتتاح این مرکز برای آزمایش روز شنبه ، گفت: “این یک ذهن عظیم است فقط اینکه بتوانم به خانه بروم و در کنار خانواده ام باشم ، زیرا می دانم همه چیز ایمن است.”
وی به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما آنقدر خوش شانس هستیم که می توانیم در کریسمس با هم باشیم و من فقط نمی خواهم چیزی با آن مصالحه کند.”
دانشگاه چند صد ساله در سواحل شمال شرقی اسکاتلند مرکز را به عنوان بخشی از آزمایشات Covid-19 برای دانشجویان در سراسر اسکاتلند قبل از پایان ترم ایجاد کرده است.
امکاناتی که دانشجویان در آن با یکی از یک میلیون بسته تست جریان جانبی که توسط دولت انگلیس در اختیار اسکاتلند قرار گرفته است ، خودآزمایی می کنند ، ظرفیت 1500 دانش آموز در هر روز را دارد.
با دانش آموزانی که قصد دارند برای تعطیلات جشن به خانه خود بازگردند ، تا 18 دسامبر باز خواهد ماند و از آنها خواسته شده تا دو آزمون را با فاصله سه روز انجام دهند.
دولت انگلیس در لندن ، که سیاست های بهداشتی را برای انگلستان تعیین می کند ، و دولت های واگذار شده در اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی از برنامه هایی برای اجازه بازگشت دانش آموزان به خانه هایشان برای کریسمس رونمایی کرده اند.
همه می خواهند هنگام انتقال احتمال شیوع ویروس را به حداقل برسانند.
از دانشجویان انگلیس و ولز خواسته شده است که پس از انجام آزمایش ویروس کرونا در طی یک هفته سفر به خانه خود برگردند.
در اسکاتلند یک بازده متلاطم در پنجره هفت روزه برنامه ریزی شده است.
آلاستیر مریل ، معاون امور دولتی در سنت اندروز ، گفت که ابتکار آزمایش بدون علامت به این معنی است که هنگام بازگشت دانش آموزان به خانه آنها “می توانند خانواده ها و جوامع خود را در صورت انجام این کار در امان نگه دارند”.
نتایج حاصل از آزمایشات جریان جانبی در عرض 30 دقیقه نشان داده شده و طی 24 ساعت پردازش و برای دانش آموزان ارسال می شود.
یک نظرسنجی توسط انجمن دانشجویان سنت اندروز نشان داد که حدود 80 درصد دانش آموزان قصد دارند برای تعطیلات به خانه خود بروند.
ربکا کلونی ، دانشجوی 22 ساله شیمی ، که برای انجام آزمایش خود گلو و پشت بینی خود را سواب کرد ، گفت که انجام آزمایش زودتر به این معنی است که او می تواند قبل از رفتن به خانه خود را منزوی کند – در صورت لزوم.
وی توضیح داد: “حتی اگر مثبت باشد ، قبل از رفتن به خانه هنوز وقت جدا شدن از خود را دارم.”
آنا-روت کوکرهام ، 20 ساله ای که در رشته ریاضیات تحصیل می کند ، گفت که پس از یک دوره زمانی که تعاملات اجتماعی به دلیل ویروس محدود شده بود ، رفتن به خانه خوب است.
وی افزود: “من فکر می کنم که بسیاری از دانشجویان ، از جمله خودم ، فرصتی برای مخلوط کردن با افراد دیگر نداشته اند تا بتوانند به خانه بروند و خانواده خود را ببینند که فرصت خوبی است.”