انتخابات ایالات متحده 2020: آنچه اکنون باید بدانید

– دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و جو بایدن ، رقیب دموکرات ، هر دو حامیان خود را روز پنجشنبه در ایالت میدان جنگ مهم فلوریدا تظاهرات خواهند کرد – در همان شهر ساعاتی مبارزات انتخاباتی را آغاز می کنند و رویکردهای متفاوت خود را در مورد بیماری همه گیر ویروس کرونا به نمایش می گذارند.
-ترومپ روز چهارشنبه با وجود افزایش ایالات متحده در پرونده های COVID-19 و انتقاداتی که داشت انتخاب مجدد خود را بالاتر از سلامتی هوادارانش برگزار می کند ، یک جفت تظاهرات تبلیغاتی حضوری برگزار کرد.
-بایدن قول داده است اولویت اصلی خود را در تصویب قانون حقوق LGBTQ معروف به قانون برابری قرار دهد ، امیدوار است که در صورت پیروزی در انتخابات ، قانون اساسی مدنی را ظرف 100 روز امضا کند. -اگر به نظر می رسد ترامپ بعد از روز انتخابات در شمارش آرا دخالت کند یا نتایج نظرسنجی را دستکاری کند ، دهها گروه فعال که ادعا می کنند میلیون ها آمریکایی از هر دو حزب سیاسی را نمایندگی می کنند ، قصد دارند هفته آینده به خیابان ها بیایند.
بایدن فوراً با متحدان اصلی آمریكا مشورت می كند قبل از تصمیم گیری در مورد آینده تعرفه های آمریكا بر روی چین ، و به دنبال “اهرم جمعی” برای تقویت دست خود در برابر پكن در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور است.
– دادگاه عالی ایالات متحده با اجازه دادن به مهلت های طولانی برای دریافت برگه های رای گیری از طریق پست در پنسیلوانیا و کارولینای شمالی ، به جمهوری خواهان عقب نشینی کرد ، این موارد مهمترین شانس انتخاب مجدد ترامپ است. – انتظار می رود که تعداد انگشت شماری از نژادهای فرمانداری امسال با نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه در بیشتر 11 کشور و دو سرزمین که رأی دهندگان به عنوان فرماندار رأی خواهند داد ، رقابت کنند.
براساس نظرسنجی ، نظرسنجی رویترز / ایپسوس روز چهارشنبه نشان داد که ترامپ با بایدن در فلوریدا رابطه مستقیم برقرار کرده است. حدود 49 درصد رای دهندگان احتمالی بایدن را ترجیح می دهند ، در مقابل 47 درصد ترامپ
چشم انداز جهانی – گفتگوهای بایدن می تواند محیط زیست و حقوق بشر را در اولویت برنامه های آمریکا با برزیل قرار دهد و روابط با رئیس جمهور برزیل ، ژائر بولسونارو را پیچیده تر کند و تجارت را به خطر بیندازد ، دیپلمات ها و تحلیلگران می گویند.
INVESTOR VIEW وال استریت پس از انتخابات می تواند نوسانات شدیدی را در معاملات مشاهده کند. اما ضمانت هایی در این زمینه وجود دارد که باعث می شود معاملات آتی بازار سهام یا سهام عدالت از کنترل خارج نشوند.
در مسیر کمپین رویدادهای پیش بینی شده و پوشش رویترز در تاریخ 29 اکتبر: -ترامپ تجمع در فضای باز را در تامپا ، فلوریدا برگزار می کند -ترامپ یک رویداد شبانه را در فایت ویل ، کارولینای شمالی برگزار می کند -بایدن رالی رانندگی را در شهرستان برووارد ، فلوریدا برگزار می کند -بایدل رانندگی را برگزار می کند- در تجمع در تامپا ، فلوریدا