انتخابات را برگردانید: ترامپ به جمهوری خواهان پنسیلوانیا گفت

گتیسبورگ: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، روز چهارشنبه به جمهوریخواهان پنسیلوانیا گفت که وی تمام شواهد را برای پس گرفتن نتیجه انتخابات به نفع خود در اختیار دارد و از حزب جمهوری خواه خواست “انتخابات را برگرداند”.
ترامپ در یک تماس تلفنی برای جلسات عمومی در پنسیلوانیا گفت: “این انتخابات توسط دموکرات ها از دست رفت. آنها تقلب کردند. این یک انتخابات تقلبی بود … ما باید انتخابات را برگردانیم زیرا شکی نیست.”
وی افزود: “ما نباید نگران آنچه که اتفاق افتاده است ، چه اتفاقی خواهد افتاد چهار سال دیگر ، اما باید نگران آنچه در 3 نوامبر و قبل از 3 نوامبر رخ داده است باشیم.”
رئیس جمهور همچنین گفت که وی تمام شواهد مربوط به تقلب “گسترده” رای دهندگان را در اختیار دارد. وی گفت: “ما همه شواهد ، اسناد و مدارک را داریم ، همه چیز داریم. تمام آنچه که ما نیاز داریم این است که برخی از قضاوت کنندگان به درستی به ما گوش دهند.”
اظهارات ترامپ تنها دو روز پس از آغاز همکاری دولت وی با تیم انتقال جو بایدن رئیس جمهور منتخب در تسهیل انتقال قدرت صورت گرفت.
مطابق با تپه، ترامپ با مشاور حقوقی خود که در جلسه حضور داشت تماس گرفت و از طریق بلندگو با او صحبت کرد. او دوباره ادعا می کند که “در انتخابات” در انتخابات پیروز شد.
تلاش های قانونی ترامپ برای به چالش کشیدن رویه های رأی گیری در پنسیلوانیا ، میشیگان و سایر ایالت ها منتفی یا پس گرفته شده است. مبارزات انتخاباتی وی شواهدی برای حمایت از ادعاهای تقلب گسترده در انتخابات ارائه نکرده است ، گرچه آنها همچنان این کار را انجام می دهند.
مطابق با اسپوتنیک، پنسیلوانیا قبلاً نتایج را تأیید کرده و 20 رای انتخاباتی به بایدن ، رئیس جمهور منتخب از سوی رسانه های مهم آمریكا ، اعطا كرده است.
از زماني كه بايدن بعنوان برنده انتخابات رياست جمهوري در آمريكا پيروز شد تا ايالات متحده پنسيلونيا را از آن خود كند و از 270 آرا college لازم براي انتخاب دانشكده انتخابات عبور كند. (ANI)