بازگشایی اخبار مدارس نیویورک: شهر نیویورک از برنامه بازگشایی مدارس دولتی خبر داد |

نیویورک: بیل دبلاسیو ، شهردار شهر نیویورک و ریچارد آ. کاررانزا ، رئیس مدارس ، طرحی را برای بازگشایی ایمن ساختمان مدارس برای کلاس های حضوری با پروتکل های تست دقیق تر اعلام کردند.
دانش آموزان در برنامه های 3-K و Pre-K ، و همچنین دانش آموزان کلاس K تا کلاس 5 که یادگیری حضوری را انتخاب کرده اند ، در 7 دسامبر به ساختمان های مدارس باز می گردند ، و مدارسی که از دانش آموزان با مهمترین معلولیت ها ، به عنوان طبق برنامه ای که روز یکشنبه رونمایی شد ، منطقه 75 ، در 10 دسامبر باز خواهد گشت.
مدارس راهنمایی و دبیرستان فعلاً دور از دسترس خواهند ماند.
دی بلاسیو گفت: “بازگشایی ساختمان های ما برای بهبود شهر ما از Covid-19 مهم است.”
“به همین دلیل ما در مورد اقدامات ایمنی و بهداشتی که باعث می شود یادگیری حضوری برای بسیاری از دانش آموزان ما عملی شود ، دو برابر کاهش می دهیم.”
کاررانزا گفت: “بازگرداندن بچه هایمان به ساختمان های مدرسه یکی از مهمترین کارهایی است که می توانیم برای رفاه آنها انجام دهیم و آنقدر مهم است که ما آن را درست انجام می دهیم.”
“ارزش بی نظیر یادگیری حضوری برای دانش آموزان در چند ماه اول مدرسه مشهود است و ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا مدارس خود را ایمن نگه داریم و آنها را برای مدت زمان این همه گیر باز نگه داریم.”
تا زمان بازگشت دانش آموزان به ساختمان ها در 7 دسامبر ، فرم رضایت نامه برای آزمون برای همه دانش آموزان و کارمندان مورد نیاز است و هر مدرسه برای آزمایش 20٪ از جمعیت حضوری خود در آزمون تصادفی هفتگی شرکت خواهد کرد.
والدین می توانند با استفاده از حساب مدارس شهر نیویورک (NYCSA) در mystudent.nyc فرم رضایت را به صورت آنلاین پر کنند یا فرم را چاپ و امضا کنند و در روز اول بازگشت به ساختمان ها به مدرسه بیاورند.
بر اساس این برنامه ، مدارس همچنین به کار خود ادامه می دهند تا دانش آموزان را پنج روز در هفته اسکان دهند.
این شامل حدود 300000 دانش آموز است كه تاكنون آموخته های حضوری را نشان داده اند و 35000 دانش آموز كه اوایل این ماه شركت كرده اند ، این طرح را گفته اند.
سرپرستان با مدارس خود کار می کنند تا برنامه ها را در صورت لزوم با هدف آموزش حضوری تمام وقت در هفته های آینده برای دانش آموزانی که آن گزینه را انتخاب کرده اند تنظیم کنند.
به گفته دی بلازیو ، این شهر آستانه مثبت بودن 3 درصدی آزمون را كه برای بستن سیستم مدارس ، بزرگترین سیستم در این كشور با 1.1 میلیون كودك تصویب كرده بود ، رها خواهد كرد.
شهردار در یک کنفرانس خبری گفت: “هر اتفاقی که در آینده بیفتد ، ما می خواهیم این برنامه پیش رو باشد.”
“ما می دانیم آنچه را که در تابستان نمی دانستیم ، می دانیم چه چیزی از تجربه واقعی کار می کند.”
کمتر از هشت هفته پس از بازگشایی ساختمان مدارس ، شهردار در 18 نوامبر مجددا مدارس را تعطیل کرد زیرا موج دوم بیماری همه گیر شهر را تهدید کرد و میزان آلودگی ویروس کرونا در آن به طور متوسط ​​7 روز بیش از 3 درصد بود.
از عصر روز یکشنبه ، مرگ ویروس کرونا به 24268 مورد و موارد تایید شده به 307181 مورد در شهر نیویورک افزوده شد.