بایدن ترامپ را در ایالات کارولینای شمالی ، فلوریدا و پنسیلوانیا رهبری می کند

واشنگتن: جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری حزب دموکرات در کمتر از یک هفته تا 3 نوامبر – روز انتخابات مطابق با آخرین نظرسنجی میدان نبرد هیل / هریس ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در ایالت های در حال چرخش کارولینای شمالی ، فلوریدا و پنسیلوانیا رهبری می کند. .
بر اساس The Hill ، برتری بایدن در ایالات نوسان یک هشدار برای ترامپ است که در سال 2016 هر سه ایالت را به دست آورد. موقعیت جو بایدن در ایالت های اصلی چرخش که هفته آخر برگزار می شود نشان می دهد که ترامپ تاکنون قادر به ایجاد حرکت کافی نبوده است. مارك پن ، نظرسنجی گفت.
وی افزود: “هر سه ایالت همچنان در محدوده انتقال قرار دارند ، اما افزایش موارد ویروس و هزینه های زیاد بایدن ، جذب ترامپ را دشوار می کند.”
در فلوریدا ، بایدن در حاشیه خطای نظرسنجی با 3 امتیاز 50 تا 47 درصد از ترامپ پیش می رود. سه درصد گفتند که مطمئن نیستند یا نمی دانند.
این داده ها منعکس کننده سایر نظرسنجی های اخیر خارج از فلوریدا است که نشان دهنده یک رقابت کم است. طبق نظرسنجی دانشگاه کوینی پیاک ، بایدن با افزایش 3 درصدی در فلوریدا با 45 درصد رشد به 42 درصد ترامپ رسید. در حالی که میانگین نظرسنجی RealClearPolitics بایدن را 7.7 درصد افزایش می دهد.
هیل همچنین گزارش داد که مبارزات انتخاباتی بایدن برای جلب نظر جامعه اسپانیایی تبار در ایالت با توجه به نژاد تنگ در حال انجام است. 54 درصد اسپانیایی تبارانی که در این ایالت نظرسنجی کردند گفتند که از بایدن حمایت می کنند در حالی که 43 درصد گفته اند که از ترامپ حمایت می کنند.
“در فلوریدا ، ترامپ رأی قوی لاتین به یک جمهوری خواه دارد اما با زنان ارشد نگران این مسئله رأی دارد [coronavirus]”پن گفت.”
به گفته روزنامه آمریکایی ، بایدن و ترامپ روز پنجشنبه با برگزاری تظاهرات بایدن در تامپا که در یک انتهای راهرو حیاتی I-4 ایالت و شهرستان بروارد قرار دارد ، از سر قدرت بودند.
پنجاه و پنج درصد از رای دهندگان در فلوریدا گفتند که آنها معتقدند معاون رئیس جمهور سابق “کار بهتری” در زمینه کنترل بیماری همه گیر COVID-19 انجام خواهد داد ، در حالی که بر اساس این نظرسنجی ، 45 درصد آنها در مورد ترامپ همین حرف را می زنند.
در حالی که در مورد ایالت نوسان پنسیلوانیا ، بایدن بر اساس نظرسنجی 51 درصد تا 46 درصد برنده انتخابات است ، در حالی که سه درصد بایدن نیز در نظرسنجی کوینی پیاک که روز پنجشنبه منتشر شد ، پیشرو بود ، نشان می دهد که او 51 تا 44 در هر نظر بیش از ترامپ.
میانگین نظرسنجی RealClearPolitics نشان می دهد که بایدن 4.3 امتیاز از ترامپ پیش است. این ایالت پنسیلوانیا ، چهار سال پیش یک کشور مهم در پیروزی ترامپ بود.
نظرسنجی میادین جنگ نشان می دهد که ترامپ با 51 تا 46 درصد از رای دهندگان سفیدپوست ، بایدن را رهبری می کند. پن خاطرنشان کرد ، در حالی که ترامپ از رای دهندگان روستایی پنسیلوانیا پشتیبانی جدی دارد ، اما قدرت بایدن را در حومه شهرها تأیید کرد.
با این حال ، پیش بینی معاون رئیس جمهور سابق در کارولینای شمالی یک درصد باریک تر است زیرا بایدن ترامپ را 49 تا 48 درصد هدایت می کند.
هیل گزارش داد که این نظرسنجی نشان دهنده شکاف نژادی “شدید” در این ایالت است ، با 60 درصد از رای دهندگان سفیدپوست گفتند که از ترامپ حمایت می کنند و 38 درصد از بایدن.
نود و یک درصد از رای دهندگان آمریکایی آفریقایی تبار گفتند که از جو بایدن حمایت می کنند و فقط 6 درصد آنها همین حرف را برای ترامپ گفتند. پن گفت: “در کارولینای شمالی ، ترامپ رای سیاهان را کم می گیرد و در حومه شهرها به سر می برد تا ایالت باید پیروز شود.”
بیشتر گزارش شد که بایدن در میان لاتین ها 10 امتیاز نسبت به ترامپ پیش افتاده است – 42 تا 52 درصد.
نظرسنجی های میدان جنگ بین هریس در فلوریدا (1،148 رأی دهنده احتمال) ، کارولینای شمالی (903 رأی دهنده احتمالی) و پنسیلوانیا (901 رأی دهنده محتمل) بین 26 تا 29 اکتبر در میان رای دهندگان احتمالی انجام شد.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در 3 نوامبر برگزار شود.