با کم شدن گزینه های قانونی ترامپ ، جمهوری خواهان به انتقال بایدن روی می آورند

واشنگتن: جمهوری خواهان ارشد ایالات متحده روز یکشنبه گفتند به نظر می رسد انتقال به ریاست جمهوری جو بایدن اجتناب ناپذیر است زیرا دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا زیر سوال می رود که آیا دادگاه عالی حتی می تواند هر یک از چالش های مبارزات انتخاباتی وی را که قول داده است دنبال کند ، بشنود.
اظهارات ترامپ در یک مصاحبه تلفنی با کانال فاکس نیوز در حالی صورت گرفت که سن بلوط جمهوری خواه ، روی بلانت ، رئیس کمیته افتتاحیه کنگره ، گفت آنها انتظار دارند که بایدن ، یک دموکرات ، در 20 ژانویه به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کند.
بلانت از میسوری در برنامه “ایالت اتحادیه” CNN گفت: “ما با دولت بایدن کار می کنیم ، دولت احتمالی هم در مورد انتقال و هم در مراسم تحلیف ، گویی که ما رو به جلو حرکت می کنیم.” انتخابات 3 نوامبر.
فرماندار آسا هاچینسون از آرکانزاس یکی از معدود جمهوری خواهانی است که بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب معرفی می کند.
هاچینسون به “فاکس نیوز یکشنبه” گفت: “انتقال آنچه مهم است. سخنان رئیس جمهور ترامپ کاملاً مهم نیست.”
ترامپ از مصاحبه خود در کانال “فاکس نیوز یکشنبه” برای تکرار ادعاهایی که بدون دلیل در مورد تقلب گسترده در انتخابات مطرح کرده استفاده کرد ، ادعاهایی که توسط قضات زیادی رد شده است.
اما وی ابراز تردید در مورد اینکه آیا دادگاه عالی تجدیدنظر در مورد پرونده هایی را که تیم وی تحت فشار قرار داده است ، استماع می کند.
ترامپ درباره چالش های حقوقی خود گفت: “ما باید خیلی سریع حرکت کنیم” ، در حالی که حاضر به ارائه یک تاریخ خاص نیست که گزینه های خود را تمام شده ارزیابی کند.
وی گفت که به مبارزه با نتایج انتخابات ادامه خواهد داد و گفت: “ذهن من در عرض شش ماه تغییر نخواهد کرد.”
ترامپ هفته گذشته در نزدیکترین امتیاز خود گفت که اگر بایدن هنگام برپایی مجوز کالج انتخابات برای برآورد نتایج از 14 دسامبر ، به برنده احراز شود ، کاخ سفید را ترک خواهد کرد.
بایدن در انتخابات ریاست جمهوری با 306 رأی هیأت انتخاباتی – بیش از 270 مورد لازم – به 232 رأی ترامپ پیروز شد. بایدن همچنین با بیش از 6 میلیون رأی گیری در رأی مردم ، ترامپ را رهبری می کند.
ترامپ تاکنون از پذیرفتن امتناع کرده است ، در حالی که تیم مبارزات انتخاباتی و حقوقی وی دهها پرونده قضایی را با عدم قانع کردن قضات در مورد بی نظمی در انتخابات در ایالتهایی از جمله میشیگان ، جورجیا ، آریزونا و نوادا ، که همه برای پیروزی بایدن مهم هستند ، از دست داده اند.
در آخرین ضربه قانونی به تیم ترامپ ، دادگاه تجدیدنظر فدرال روز جمعه تلاش برای جلوگیری از اعلام برنده شدن در بایدیل در پنسیلوانیا را رد کرد.
بازشماری آرا in در بزرگترین شهرستان ویسکانسین که توسط مبارزات انتخاباتی ترامپ خواسته و پرداخت شده بود ، روز جمعه با کسب رای بایدن پایان یافت.