برای خواستگاری از لاتین ، دموکرات ها باید در سال 2022 استراتژی خود را گسترش دهند

ققنوس: مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور منتخب جو بایدن موفقیت خود را در آریزونا مدیون سازمان های حقوق مهاجر و مردمی می داند که نزدیک به دو دهه است مردم لاتین را بسیج می کنند.
ثمره کار آنها – در گرمای سه رقمی ، و نه کمتر – در این کشور سنتی محافظه کار ، که در آن تغییر جمعیت و رای دهندگان حومه برای مخالفت با رئیس جمهور دونالد ترامپ نیز به نفع بایدن بود ، نتیجه داد.
اما اینکه این برای آینده نامزدهای دموکرات و اینکه حزب چگونه می تواند از این دستاوردها استفاده کند ، به چه معناست ، در سال های 2022 و 2024 آزمایش خواهد شد – خصوصاً به دلیل اینکه تغییر رنگ آبی در مسابقات ایالتی یا برخی دیگر از مناطق کشور با لاتین بزرگ وجود نداشته است. جمعیت.
“این بسیار مهم و بسیار مفید بود که کمپین بتواند از آن اشتیاق استفاده کند و بتواند از آن شبکه باورنکردنی استفاده کند. من فکر می کنم این همه تغییر را در آبی شدن آریزونا ایجاد کرد. “، گفت جسیکا مژیا ، مدیر آریزونا برای مبارزات انتخاباتی بایدن.
ائتلافی از سازمان های مردمی قدیمی با نام Mi AZ در ماه ژوئیه شروع به کوبیدن درها کرد و سرانجام به 1.1 میلیون خانه حتی در گرمترین تابستان که در ققنوس ثبت شده بود ضربه زد. آنها نزدیک به 8 میلیون تماس تلفنی برقرار کردند و کمپین های دیجیتال و پخش را مدیریت کردند.
کار آنها چیز جدیدی نیست. در سال 2016 ، گروه های درگیر با Mi AZ به تصویب حداقل افزایش دستمزد کمک کردند و کلانتر جو جو آرپایو ، که مدتها مهاجران را هدف قرار داده بود ، خارج از دفتر رأی داد.
سالها پیشنهادات و قوانین ضد مهاجرتی – از ممنوعیت آموزش دوزبانه 20 سال پیش ، مجبور کردن دانشجویان دانشگاهی که از نظر حقوقی برخوردار نیستند ، شهریه خارج از کشور را در سال 2006 به SB 1070 پرداخت می کنند ، قانون معروف “مقالات خود را به من نشان دهید” از سال 2010 – این گروه ها شبکه ای از فعالان و رأی دهندگان را ایجاد کرده اند که تعداد بسیار زیادی از آنها حضور داشتند.
طبق گزارش مرکز تحقیقات پیو ، در حال حاضر لاتین ها 24٪ از واجدین شرایط رای گیری در آریزونا را تشکیل می دهند ، در حالی که 19٪ در سال 2012 است.
پیروزی بایدن و مارک کلی ، که سناتور جمهوری خواه مارتا مک سالی را نشسته بود ، از موفقیت های قابل توجه دموکرات ها است. بایدن تنها دومین نامزد ریاست جمهوری دموکرات است که از سال 1948 در آریزونا پیروز می شود. پیروزی کلی برای اولین بار در حدود 70 سال گذشته دو سناتور دموکرات را به این ایالت تحمیل می کند.
اما تعداد کثیری از دموکرات ها که برای رقابت در ایالت های قانونگذار و ایالت های مختلف ایالت شرکت کردند ، نتوانستند جذابیت کافی را کسب کنند. بایدن همچنین پیروزی خود را مدیون تغییر آمارهای جمعیتی حومه شهرها ، با تغییر مناطق جمهوری خواهان در دموکراتیک و بومیان آمریکایی است.
در مناطقی از کشور که مدتهاست دموکراتها سلطنت می کنند ، امسال افراد لاتین بیش از حد انتظار به ترامپ رای دادند ، از جمله مناطقی از فلوریدا و تگزاس. گرچه لاتین ها احتمالاً بایدن را به سمت ریاست جمهوری كمك می كردند ، اما این درسی بود در مورد محدودیت های حزب برای بخش متنوعی از رای دهندگان.
اینکه چگونه دموکرات ها می توانند این اشتیاق را در انتخابات میان دوره ای 2022 حفظ کنند ، به کار زیادی نیاز دارد.
چاک روچا ، یک استراتژیست ارشد دموکرات ، گفت که کار گروه های مردمی در آریزونا به پیروزی بایدن کمک کرد. اما همچنین وظیفه کمپین ها این است که اولویت رای دهندگان لاتین را با صرف وقت و پول در جوامع خود ، نه فقط قبل از انتخابات ، تنظیم کنند.
روچا گفت که PAC های فوق العاده ای که رای دهندگان لاتین را هدف قرار می دهند نیز بسیار مهم است و افزود که Nuestro PAC وی از آخرین هفته ژوئن 4 میلیون دلار برای تبلیغات در آریزونا هزینه کرد ، اما چنین هزینه هایی نادر است.
روچا گفت: “من فکر می کنم آریزونا مثالی از راه درست انجام دادن کارها است ، و این چیزی فراتر از گروه های مردمی است.”
وی گفت: اگر دموکرات ها بخواهند در سال 2022 موفق به موفقیت شوند ، به ویژه پس از از دست دادن چندین کرسی کنگره در مناطقی که درصد قابل توجهی از رای دهندگان رنگ دارند ، دموکرات ها مجبورند تاکتیک های مشابهی را در سایر مناطق سنگین اسپانیایی کشور مستقر کنند.
روچا گفت: “اگر به چند مشاور سفید اعتماد می كنید تا یك تبلیغ را برای شما در گوگل ترنسلیت كنند و آن را در یونیویژن قرار دهند ، این یك استراتژی برنده نیست.”
آنتونیو آرلانو ، مدیر اجرایی موقت Jolt ، یک گروه حامی تگزاس که هدف آن رشد قدرت سیاسی لاتین ها و بسیج رأی دهندگان جوان است ، گفت که هر دو حزب در صورت پیروزی در یک حوزه انتخابیه بزرگ و متنوع ، باید در تلاش های خود برای سرمایه گذاری بیشتر سرمایه گذاری کنند. .
آرلانو گفت ، آنها باید افرادی را که از جامعه آنها هستند استخدام کنند و جامعه خود را منعکس کنند و دیگر با آنها به عنوان یک شرط امن رفتار نکنند.
“طرفین می دانند که چه کاری باید انجام دهند ، آنها فقط این کار را نمی کنند. آنها استراتژی های قدیمی دارند. ” “رای دهندگان لاتین فوق العاده جوان هستند. برای برقراری ارتباط با آنها ، آنها باید تعامل مدنی را مدرن كنند ، و این نیاز به سرمایه گذاری دارد … آنچه كه ما دیدیم این است كه تفكر لاتینی ها پسینی است. ”
جولی رودریگز ، بایدن ، گفت که دولت بایدن فقط با تمرکز بر اصلاحات مهاجرتی و بازگرداندن برنامه دوران اوباما که از مهاجرت مهاجران که از کودکی به آمریکا آورده شده اند ، محافظت نمی کند ، حامیان خود را حفظ خواهد کرد. معاون مدیر ستاد انتخاباتی که اخیراً به عنوان مدیر دفتر امور بین دولتی کاخ سفید منصوب شد.
رودریگز گفت: “من فکر می کنم مردم می توانند تفاوت اساسی بین نحوه اولویت بندی جوامع و مشاغل کوچک و پرداختن به مسائل روزمره ، اعم از افزایش مزایا یا ادامه حمایت از رانت ، ببینند.” و این چیزی است که این دولت انجام نداده است. ” وی گفت: برای تحت تأثیر قرار دادن رای دهندگان لاتین ، دموکرات ها باید تاکتیک های مورد استفاده در آریزونا را به ایالات دیگر بکشند.
اما این حزب با رقابت سختی روبرو خواهد شد. جمهوری خواهان لاتین ها را در مناطقی از جنوب تگزاس جذب کردند و آنها سعی خواهند کرد این موفقیت را در جاهای دیگر تکرار کنند.