بررسی علت و راه حل های درمان ژنیکوماستی

بزرگ شدن بافت زشت مرد می تواند در یک سینه و گاهی در هر دو سینه به یک و همه یا به روش های مختلف رخ دهد. نتیجه احتمالی اصلاح ژنیکوماستی را شرح دهید و در مورد خطرات و عوارض احتمالی هشدار دهید. داروهایی تجویز می شود تا بعد از عمل احساس راحتی کنید. اما اگر ژنیکوماستی به دلیل استفاده از برخی داروها یا استروئیدها یا به دست آوردن شیشه برای حمایت از نتایج عمل ایجاد شود، لازم است کاملاً از این موارد اجتناب شود و شیشه دائمی نگهداری شود. نتایج این عمل ها دائمی است و صافی بیش از حد، بافت غده اضافی و پوست اضافی از بین می رود. در مواردی که درجه ژنیکوماستی شدید باشد، بافت بسیار زشت می تواند منجر به افتادگی سینه ها و کشیده شدن هاله قهوه ای اطراف کشاله ران شود. در صورت داشتن بیماری بزرگ شدن سینه در مردان، فکر نکنید که جراحی های زنان برای شما زیاد است. در نظر داشته باشید که برای جراحی با توجه به حساسیت بافت زشت، لازم است در انتخاب پزشک، هزینه جراحی در اولویت قرار نگیرد. افرادی که سینه‌های بزرگ دارند باید سعی کنند قبل از جدی‌تر شدن مشکل، در صورت احساس درد بالای بدن یا بثورات پوستی در ناحیه بین سینه‌ها یا زیر سینه، اندازه سینه‌های خود را کاهش دهند.

داشتن مقداری سوزن سوزن شدن (به دلیل تمایل به پیش بینی نتیجه عمل یا به دلیل استرس قبل از عمل) طبیعی است. پزشک سابقه پزشکی بیمار را قبل از عمل مطالعه می کند. قبل از عمل، آزمایش خون، اشعه ایکس و الکتروکاردیوگرام برای تایید عملکرد مثبت قلب انجام دهید. بزرگ شدن بافت زشت سینه را ژنیکوماستی می گویند. انحطاط بافت زشت در مردان می تواند در هر سنی رخ دهد. پسودوژنوکوماستی و ژنیکوماستی ممکن است علائم مشابهی داشته باشند، اما علل و درمان هر دو کاملاً متفاوت است. غده پستانی خوش خیم معمولاً در هر دو طرف و گاهی اوقات در یک طرف است که منجر به تکثیر اجزای غده پستانی می شود (تصویر زیر را ببینید). بیماری هایی که با تولید سطوح طبیعی تستوسترون تداخل دارند، مانند سندرم کلاین فلتر یا نارسایی هیپوفیز، ممکن است با ژنیکوماستی همراه باشند. در همه مردان، بافت زشت از نوع بافت زشت زنانه است، اما معمولاً در حجم محدودتری وجود دارد. جراحی ژنیکوماستی معمولاً بی ضرر است، اما مانند هر جراحی دیگری، خطرات و خطراتی از جمله عوارض، خونریزی و واکنش غیرضروری به داروهای بیهوشی را به همراه دارد.

در مواردی که سینه‌های مردان بسیار بزرگ است، باید از لیپوساکشن استفاده کرد تا مقداری صافی سینه‌ها از بین برود. روش های جراحی برای ژنیکوماستی شامل برداشتن یا برش باز، لیپوساکشن و برداشتن پوست است. مردانی که وضعیت آنها با سایر درمان های پزشکی قابل اصلاح نیست. به عنوان مثال، اگر از لیپوساکشن برای بیمار استفاده شود، می توان انتظار داشت که هزینه لیپوساکشن کمتر از هزینه کل درمان باشد. جراحی ژنیکوماستی یک عمل کاملا شخصی است که باید برای خود انجام دهید، نه برای ارضای خواسته های دیگران یا تلاش برای دستیابی به گونه ای عالی که در ذهن دارید. بعد از عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و فرد می تواند بهبود یابد. در طول جراحی ژنیکوماستی چه اتفاقی می افتد؟ چه زمانی می توانم بعد از کوچک کردن بزرگ سینه (ژنیکوماستی) سر کار بروم؟

ژنیکوماستی خفیف یا بزرگ شدن سینه عارضه ای است که در مردان و پسران و در سنین بلوغ به دلیل اختلالات غدد درون ریز شایع است و می توان گفت یکی از علائم شایع شادی است. ماهی هایی که حاوی امگا 3 هستند عبارتند از چاودار، ماهی خال مخالی، تن و چاودار. بیشتر برش ها در نواحی طبیعی و خطوط و نواحی دارای زانو ایجاد می شود که برخی از آنها قابل مشاهده است. جراحی‌هایی که برای درمان ژنیکوماستی استفاده می‌شوند، به نام ماموپلاستی کاهشی شناخته می‌شوند. درمان ژنیکوماستی چیست؟ همه جای زخم ها دائمی هستند، اگرچه برخی از آنها در خطوط طبیعی سینه ها پنهان هستند. 2. پسران و دختران جوانی که سینه هایشان به طور کامل رشد نکرده و به اندازه کامل خود نرسیده است، باید چندین سال صبر کنند تا سینه هایشان به طور کامل رشد کند. برخی از داروهای بدون نسخه، داروهای ممنوعه، برخی از داروهایی که برای افزایش حجم عضلانی و دوپینگ استفاده می شوند، برخی تومورها و بیماری ها می توانند منجر به افزایش بافت زشت شوند.

 

 

جراحی ژنیکوماستی
درمان افتادگی سینه مردان
درمان ژنیکوماستی
عمل كوچك كردن سينه آقايان
عمل كوچك كردن سينه مردان
کوچک کردن دائمی سینه آقایان
کوچک کردن سینه آقایان
کوچک کردن سینه مردان
تجربه عمل ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عمل ژنیکوماستی در بدنسازان
کلینیک ژنیکوماستی
متخصص ژنیکوماستی
ژنیکوماستی جراحی
جراحی ژنیکوماستی مردان
درمان ژنیکوماستی خفیف
براي كوچك كردن سينه آقايان چه بايد كرد
عمل جراحي كوچك كردن سينه مردان
عمل كوچك كردن سينه در مردان