بریتانیا درمان اجباری، درمان شوک بر روی سربازان همجنس گرا داشت

بر اساس تحقیقاتی که در مورد همجنس‌گرا هراسی تاریخی در نیروهای مسلح بریتانیا انجام شده، سربازان همجنس‌گرا بریتانیایی در تلاش برای «درمان» همجنس‌گرایی خود تحت درمان با شوک الکتریکی قرار گرفتند.
طبق شهادت ناشناس در بررسی سفارشی دولت که توسط بلومبرگ مشاهده شد و قرار است ماه آینده منتشر شود، پرسنل نظامی هنوز در دهه 1990 برای تبدیل درمانی به پزشکان ارجاع می شدند. این مطالعه شامل بیش از هزار مورد ارسالی ناشناس است که جزئیات استفاده از الکترود، باج‌گیری و تجاوز جنسی علیه پرسنل همجنس‌گرا را بین سال‌های 1967 تا 2000 نشان می‌دهد.
یکی از قربانیان که نامش فاش نشده است، گفت: “من را برای دیدن یک روانپزشک در بیمارستان فرستادند که در آنجا این الکترودها را در سرم گذاشتند و عکس های مردان را به من نشان دادند و احساسات خوبی به من دادند و سپس آنها عکس های زنان را به من نشان دادند و به من شوک الکتریکی دادند.” سیاست گفت. من در جایی که الکترودها را گذاشته بودند، جای کبودی/سوختگی داشتم.
وزارت دفاع از اظهار نظر در مورد اتهامات خاص موجود در این گزارش که به گفته آنها به وزرا ارائه شده است، خودداری کرد. سخنگوی دولت گفت: “ما به کهنه سربازان LGBT+ خود افتخار می کنیم و از خدمات آنها در دفاع از ملت خود سپاسگزاریم.”
افشاگری های تکان دهنده آسیب هایی را که به هزاران نفر از پرسنل همجنسگرا، لزبین و ترنس طی بیش از سه دهه به دلیل ممنوعیت خدمت آنها در ارتش، علیرغم قانونی بودن همجنسگرایی از سال 1967، وارد شد، روشن می کند. این گزارش فشار اخلاقی بر سوناک برای عذرخواهی علنی ایجاد می کند. برای این سیاست تاریخی، و برای جبران از دست دادن درآمد، ناراحتی ناشی از آن، و محرومیت از حقوق بازنشستگی آن‌هایی که تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند، جبران شود.
یکی دیگر از کهنه سربازان که در نیروی هوایی سلطنتی خدمت می کرد، شهادت داد که آنها را در حالی که روی یک کمود نشسته بودند به بخش روانپزشکی فرستادند تا در مورد تمایلات جنسی خود بازجویی شوند. الکترودهایی روی سرشان نصب شده بود تا مغزشان را بخوانند، در حالی که کادر پزشکی لیگر می‌نوشید. به آنها گفته شد که روی مغزشان “سایه ای” وجود دارد که جنسیت آنها را توضیح می دهد.
بر اساس شهادت یک پزشک غیرنظامی که از سال 1993 تا 2004 در پایگاه های نظامی مختلف خدمت می کرد، ارجاع پرسنل مرد جوان برای آنچه “درمان” نامیده می شد، هنوز در اواسط دهه 1990 انجام می شد. این پزشک توضیح داد که چگونه یک گروهبان یکی از مردان را همراهی کرد، او توضیح داد که به مافوقش گفته است که همجنسگرا است و به او گفته شده است که برای درمان پزشکی رزرو کند. دکتر از ارائه چنین درمانی امتناع ورزید و او را به راه خود فرستاد، اما هرگز نفهمید که سرنوشت جوان استخدام شده چه شد.
این بازنگری در زمان نخست‌وزیری بوریس جانسون انجام شد، و با صدور حکمی از کسانی که از ممنوعیت عمومی همجنس‌گرایان در نیروهای مسلح که تا ژانویه 2000 ادامه داشت، تحت‌تاثیر قرار گرفتند.
ترنس اترتونیکی از اعضای مجلس اعیان که رهبری تحقیقات را بر عهده داشت، در این گزارش گفت که به پرسنل نظامی گفته شده است که اگر به مصرف مواد مخدر رضایت دهند و تحت درمان اجباری الکتریکی قرار بگیرند، ممکن است به آنها اجازه داده شود در ارتش بمانند. .
او گفت که در نتیجه بسیاری از افراد “به شدت آسیب دیده اند”.
اگرچه دولت وعده داده است که قانونی را برای ممنوعیت درمان تبدیلی معرفی کند، اما هنوز پیش نویس لایحه ای را منتشر نکرده است. یک مرکز برابری سخنگوی دولت گفت که همچنان “متعهد به محافظت از افرادی که در معرض خطر در برابر شیوه های تبدیل هستند” است.
گزارش مربوط به همجنس‌گرا هراسی در ارتش روندی را دنبال می‌کند که در سال‌های اخیر بریتانیا تاریخ اغلب ناراحت‌کننده‌اش را در سال‌های اخیر و قرن‌های گذشته باز می‌کند. این میراث شامل برده داری و استعمار و همچنین زن ستیزی و نژادپرستی است و برخی از معروف ترین نهادهای کشور را لمس می کند.
در ماه مارس، صاحب The نگهبان از نقشی که بنیانگذاران روزنامه در برده داری فراآتلانتیک ایفا کردند عذرخواهی کرد و برنامه یک دهه عدالت ترمیمی را اعلام کرد.