بعدی در شکار واکسن Covid-19: آزمایش عکس در بچه ها

واشنگتن: شکار جهانی برای واکسن Covid-19 برای کودکان تازه آغاز شده است – یک شروع عقب مانده که برخی از متخصصان اطفال ایالات متحده را نگران کرده است که ممکن است ندانند که آیا عکس هایی برای کودکان خردسال به موقع برای سال تحصیلی بعدی کار می کند.
افراد مسن ممکن است بیشتر در معرض ویروس کرونا باشند ، اما پایان دادن به همه گیری نیز به واکسیناسیون کودکان احتیاج دارد.
هفته گذشته ، Pfizer Inc مجوز آزمایش واکسن خود را در کودکان آمریکایی از 12 سالگی دریافت کرد ، این تنها یک نمونه از تلاشها در سراسر جهان برای شروع کاوش در صورت فشار عکسهای آزمایشی برای بزرگسالان است که می تواند از کودکان محافظت کند.
“كاتلین ایوانز” 16 ساله ، كه اولین نوجوانی است كه آمپول می زند ، گفت: “من تازه فهمیدم هرچه افراد بیشتری باید روی آنها آزمایش انجام دهند ، سریعتر می توانند واكسن بزنند و افراد می توانند ایمن و سالم باشند.” مطالعه فایزر در بیمارستان کودکان سین سیناتی.
چندین کاندید واکسن در مطالعات مرحله نهایی بر روی دهها هزار بزرگسال قرار دارند و دانشمندان امیدوارند که طی چند ماه آینده شواهدی مبنی بر حداقل برخی از آنها برای استفاده گسترده ایمن و موثر باشد.
اما وقتی اولین عکس ها می رسد ، بعید است که برای کودکان توصیه شود. نمی توان واکسن را به جوانان داد ، مگر اینکه در گروه سنی آنها آزمایش شود – مانعی بزرگ در تلاش برای بازگشایی مدارس و از سرگیری فعالیت های عادی تر که برای رفاه خانواده بسیار مهم است.
دکتر اوان اندرسون از دانشگاه اموری ، که برای آزمایش واکسن Covid-19 در کودکان تلاش کرده است ، گفت: “مردم این موضوع را درک نمی کنند.” در حالی که او از مطالعه Pfizer در نوجوانان تشویق شده است ، اما “بسیار نگران کننده” است که کودکان زیر 12 سال ممکن است تا پاییز سال آینده واکسن نزنند.
کودکان حدود 10٪ موارد Covid-19 را که در ایالات متحده ثبت شده است ، نشان می دهند. و در حالی که کودکان به مراتب کمتر از بزرگسالان به بیماری جدی مبتلا می شوند ، اما طبق آمار آکادمی اطفال اطفال ، حدود 120 نفر فقط در ایالات متحده فوت کرده اند. این تقریباً چند کودک آمریکایی در سال به طور متوسط ​​از آنفلوانزا می میرند. علاوه بر این ، تعداد کمی به یک بیماری التهابی جدی مرتبط با ویروس کرونا مبتلا شده اند.
به طور کلی ، اندرسون می گوید تأثیر Covid-19 بر روی کودکان بیشتر از برخی بیماری های دیگر است که به واکسیناسیون معمول کودکان نیاز دارند.
گذشته از خطرات سلامتی آنها ، هنوز سweredال بی پاسخ در مورد اینکه کودکان چگونه به راحتی دیگران را آلوده می کنند وجود دارد. AAP در نامه ای به مقامات بهداشتی فدرال ، شواهد اخیر را نشان داد که افراد بالای 10 سال ممکن است ویروس را به همان راحتی بزرگسالان گسترش دهند.
دکتر سارا گوزا ، رئیس آکادمی کودکان ، نوشت: مدرسه و سایر عوامل منحصر به فرد کودکان را اضافه کنید و این غیراخلاقی است “” اجازه دهید کودکان در طول این بیماری همه گیر بارهای زیادی را متحمل شوند اما فرصت استفاده از واکسن را نداشته باشند. ”
در سطح جهانی ، مطالعات کودکان فقط با تردید در حال ظهور است. در چین ، Sinovac و SinoPharm مطالعاتی را آغاز کرده اند که می تواند کودکان را در سنین 3 آزمایش کند. یک مطالعه انگلیسی در مورد واکسن AstraZeneca امکان آزمایش دوز پایین در برخی از کودکان را فراهم می کند اما این شرکت می گوید تا زمانی که بچه ها جذب نشوند داده های ایمنی “کافی” در بزرگسالان.
در ایالات متحده ، شرکت Moderna Inc ، Johnson & Johnson و Novavax امیدوارند که برخی تحقیقات کودکان را در اواخر سال و در گروه های سنی مختلف آغاز کنند. دکتر رابرت فرنک ، مدیر مرکز تحقیقات واکسن در کودکان سین سیناتی ، گفت: انجام این کار امری حیاتی است.
“اگر ما نوجوانان را ایمن سازی کنیم – و به طور بالقوه در کودکان کوچکتر قرار بگیریم – می توانیم این نتیجه را بگیریم که این کودکان از آلودگی جلوگیری کنند. اما سپس آنها عفونت را به والدین و مادربزرگ ها نمی رسانند. ”
Frenck علاقه زیادی به آزمایش نوجوانان Pfizer پیدا کرده است ، فقط 90 هفته پس از تماس تیم داوطلب 16 و 17 ساله توسط تیم خانواده ، به دنبال اطلاعات بیشتر بودند. محققان قصد دارند به زودی در نوجوانان 12 تا 15 ساله ثبت نام کنند.
كاتلین ، داوطلب سین سیناتی در حومه شهر ، نمی داند كه آیا وی واكسن ساختگی گرفته است یا واكسن واقعی است. اما دانش آموز دبیرستان از حضور در این مطالعه هیجان زده است. و با کلاس تازه که هنوز تازه است ، او توضیح محققان در مورد چگونگی عملکرد واکسن Pfizer را درک کرد – با استفاده از یک قطعه کد ژنتیکی به بدن آموزش داد تا ویروس کرونا را تشخیص دهد.
وی افزود: “من در سال اول دانش آموز در مورد DNA و RNA و همه موارد دیگر در زیست شناسی آموخته ام. و من حدس می زنم که من واقعاً نمی دانستم که چگونه تاکنون در دنیای واقعی اعمال شده است. ”
فرنك گفت ، شروع آزمایش كودكان در نوجوانان و كاهش تدریجی سن منطقی است ، زیرا نوجوانان معمولاً دوز واكسن های دیگر را در اندازه بزرگسالان دریافت می كنند – و تاكنون با استفاده از تصاویر Pfizer ، در آزمایش بزرگسالان مشكلات ایمنی جدی بروز نكرده است.
با فرض اینکه شلیک Pfizer در بزرگسالان اثبات شده باشد ، فرنک گفت اگر این واکسن سیستم ایمنی بدن نوجوانان را به همان روش – بدون عوارض جانبی متفاوت ، احیا کند ، کلید اصلی این است. وی گفت اگر همه چیز خوب پیش برود ، ممکن است دانشمندان در مورد این گروه 12 ساله و بالاتر تا بهار پاسخی داشته باشند.
اما کودکان کوچکتر به آزمایش خود نیاز دارند. اندرسون ، متخصص بیماریهای عفونی کودکان در بخش مراقبت از کودکان در آتلانتا ، اظهار داشت: این مطالعات ممکن است پیچیده تر باشد زیرا ممکن است توده های کوچکتر به دوزهای مختلفی احتیاج داشته باشند یا به دلیل سیستم ایمنی قوی تر ، واکنش های متفاوتی نسبت به عکس ها نشان می دهند. وی گفت: “شروع این روند برای ما كاملاً مهم است زیرا انجام مطالعات به روش صحیح مدتی طول می كشد.”