بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان

تکنیک های به کار گرفته شده برای اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، بسیار متفاوت هستند ؛ این تفاوت به دلیل متفاوت بودن مشکل در افراد مختلف است ؛ برش های کوچکی در پشت گوش ایجاد می شود ؛ استخوان ها تراش داده شده و گوش به سمت سر ، کشیده می شود. جراحی برای درست کردن گوشهای برجسته از قرن ۱۹ شروع شد و روشهای گوناگونی تاکنون ابداع شده اس امروزه این جراحی دستخوش تغییرات بسیاری شده و تکنیک های بسیار ویژه ای برای آن ارائه شده است که به سرعت و بدون هیچ مشکلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. آنها باید بدانند که غضروف لاله گوش آنان به نرمی کودکان نیست، و ممکن است که نتیجه به اندازه ی خردسالان مطلوب نباشد ولی تقریبا در تمامی موارد تغییرات به اندازه ای است که رضایت افرادی که انتظارات معقول دارند را برآورده می نماید. استفاده از بانداژ بر روی گوش یک امر ضروری است، احتمال کاهش شنوایی با استفاده از این نوع باندها وجود دارد ولی استفاده از آن پس از جراحی ضروری می باشد. 9. کبودی و تورم کاملاً طبیعی است و برای بهبود نیاز به زمان کوتاهی دارد. اتوپلاستی برای زیباسازی گوش های نامقارن و یا گوش هایی که به طور طبیعی و مادرزادی بزرگ هستند و همچنین برای اصلاح گوش های برجسته انجام می شود.

برای انجام جراحی زیبایی گوش ، جراح پلاستیک ابتدا اقدام به ایجاد کردن برش در یکی از نواحی پشت گوش یا درون چین های گوش می کند و اصلاحات مورد نیاز را اعمال می کند ( غضروف و پوست های اضافه برداشته شده و غضروف باقی مانده در محل اصلی خود جای می گیرند. اتوپلاستی تحت بی حسی موضعی ، بی حسی موضعی با تزریق درون وریدی ، یا بیهوشی عمومی بر حسب دامنه جراحی و خواسته های بیمار ، انجام می شود. جراحی زیبایی گوش : برخی از افراد با بلند کردن موی خود ، سعی در پوشاندن عیوب ظاهری گوش دارند ، اما این روش مناسب نیست. متأسفانه این عمل یکی از چندین عمل زیبایی است که هیچ نیازی به آن نیست و معمولاً با اصرار فرد درمان گوش برجسته در خانه انجام میشود. اما در این رابطه تنها ناراحتی کارساز نیست و باید بدانید افراد زیادی دچار چنین مشکلاتی هستند. تا حدود یک هفته نمیتوانید ورزش های سنگین انجام دهید،همچنین امکان شنا و یا فوتبال نیز وجود ندارد ، اما بعد از دوره ی نقاهت میتوانید به راحتی تمامی امور روزمره را انجام دهید .

قدم مهم دیگر اجتناب از استعمال نیکوتین ، به هر شکل ، در طول دوره ده روزه تا دو هفته ای ، قبل و بعد از جراحی می باشد. سامسونگ هرگز در میانه بازار مانند قدیم کار ساده ای نخواهد داشت، و گوشی های بسیار ارزشمندی از برندهای Xiaomi، Huawei و حتی Nokia هستند که آن را به چالش بکشند. بنابراین انتخاب جراح نیز اهمیت ویژه ای دارد. 7) آیا اتوپلاستی محدودیت سنی دارد ؟ 4) بهترین سن برای انجام یک اتوپلاستی چه سنی است؟ اتوپلاستی در تمام گروه های سنی قابل اجرا می باشد. در طی اتوپلاستی ، جراح گوش برش های موردنیاز را در پشت گوش ایجاد می کند؛ به همین دلیل بخیه ها حتی در دوران نقاهت نیز به سختی قابل مشاهده هستند. به همین دلیل میتوان در سه هفته نخست زندگی یک نوزاد از نرمی لاله گوش او استفاده کرد و با استفاده از قالبهای مخصوص از ایجاد گوش برجسته در کودکان پیشگیری کرد. همین طور با بزرگ تر شدن کودکان روی اعتماد به نفس آنها تاثیر سوء می گذارد. 6 ماه بعد از معرفی Mi Note 10 شیائومی با افزودن پسوند Lite و با دستکاری سیستم دوربین، نسخه ضعیف تر آن را به نام می نوت 10 لایت وارد بازار نمود تا این امکان را به کاربرانی که موفق به خرید نسخه ی گرانتر نشده بودند، بدهد.

جراحی گوش برجسته و بیرون زده : در این جراحی، از بیرون زدگی و برجستگی گوش ها کاسته شده و به سر نزدیک تر می شود. یکی از اجزای صورت که نقش مهمی در زیبایی صورت فرد ایفا می کند ، گوش ها هستند. • بدشکلی استال گوش: تا شدگی گوش غیرعادی است که می تواند باعث ایجاد یک لبه شود و گوش فرد را شبیه گوش جن و پری کند. گوش فرم زیبایی خواهد گرفت و بر زیبایی چهره فرد تاثیر خواهد گذاشت. اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، روشی است که در آن سایز و حالت گوش ها تغییر می یابد. زیبایی یکی از مقولاتی است که دغدغه بسیاری از انسان ها به حساب می آید. به گفته دکتر علی حقیقتیان، متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز، گاهی پیش می آید که نوزاد به دلیل ژنتیک خانوادگی با گوش برجسته یا برآمده متولد می شود. این مشکل در آقایان با بازخورد بالاتری همراه است و تاثیرات منفی تری بر آنها دارد ، زیرا خانم ها می توانند به کمک موهای بلند خود گوش ها را بپوشانند ولی آقایان نسبت به این مورد کمی محدودیت دارند . در نتیجه اتوپلاستی در اکثریت افراد نتیجه ماندگار دارد ؛ به همین دلیل توصیه می شود در سنین کودکی اقدام به عمل زیبایی گوش نمایید.