بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان در اصفهان

آقایانی که وزن بدنی ایده آلی دارند. به هر حال اگر شما جزء آن دسته از بیمارانی هستید که کل پستان آنها برداشته شده است، ممکن است بخواهید بازسازی پستان برای شما انجام شود. جراحی ژنیکوماستی به طور کل ایمن است ولی همانند هر جراحی دیگری ریسک ها و خطراتی به همراه دارد که از جمله این عوارض می توان به عفونت، خونریزی و عکس العمل نامناسب به مواد بیهوشی اشاره کرد. جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن جراح چربی را از نقطه ی دیگری از بدن استخراج کرده و به باسن تزریق می کند این روش لیفت باسن برزیلی نامیده می شود. ماستوپکسی یا لیفت سینهها جراحی است که طی آن شل شدگی و افتادگی سینهها برطرف میشود. در مواردی که ژنیکوماستی شدید باشد، ممکن است وزن بافت اضافی سینه سبب آویزان شدن سینهها وکشیدگی هاله سینه (پوست تیره اطراف نوک سینه) شود. این چربی سپس با سالین پاکسازی میشود و در نواحی از سینه که برجستگی کمتری دارند تزریق میشود. افزایش سن: با گذشت زمان، بافت سینه به طور طبیعی کمی انعطاف پذیری خود را از دست میدهد و به طور فزایندهای کم میشود. با تزریق چربی در سینه میتوان فرم و سایز سینهها را بهبود داد و یا هر گونه عدم تقارن یا بدشکلی در سینه را اصلاح کرد.

در این جراحی بافت اضافهی سینه برداشته میشود و قسمت نوک سینه به موقعیت بالاتری انتقال داده میشود تا سینهها ظاهر زیباتر و جوانتری پیدا کنند. در بسیاری از زنان بزرگ تر بودن سینه ها باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس بهتر در رابطه ی جنسی خواهد شد. معمولاً بعد از ساکشن کردن سینه و تجربه کوچک شدن سینه، تمامی بیماران، اینگونه اظهار نظر میکنند: برای اولین بار؛ پس از سالها، بدون پیراهن احساس راحتی میکنند و احساس اعتماد به نفس بیشتری در خود مییابند. جراحی زیبایی ژنتیک:اگر فرد ژن داشتن دماغ بد شکل یا گوش بزرگ غیر طبیعی را از والدین خود به ارث برده باشد، به دلیل ظاهر غیر طبیعی ممکن است دچار کمبود اعتماد به نفس شود. جراحی زیبایی زخم:وجود جای زخم ناشی از تصادف، بیماری و جوش بر پوست صورت و بدن اثر زیادی بر روحیه و اعتماد به نفس فرد دارد. این وضعیت ممکن است ناشی از تغییرات هورمونی، شرایط ارثی، بیماری، و یا استفاده از بعضی داروهای خاص باشد. در برخی موارد بزرگی سینه مردان ، ناشی از ازدیاد هورمون های زنانه و اختلال در رشد هورمون ها می باشد. در بیشتر موارد این چین و چروک تا شش الی دوزاده ماه پس از جراحی وجود خواهد داشت و سپس بطرز قابل توجهی کاهش مییابد و پوست افتاده معمولاً سفت میشود.

مهم است که شما به طور مستقیم با جراح خود در این موارد مشورت کنید. آمبولی چربی: این یک فوریت پزشکی است و زمانی رخ میدهد که سلولهای چربی جدا شده، در رگهای خونی به دام میافتند و در ریهها تجمع پیدا میکنند یا به سمت مغز حرکت میکنند. این درمان را هر زمانی که احساس درد و یا حساسیت داشتید انجام دهید. لازم به ذکر است که درمان بزرگی سینه فقط مختص کسانی نیست که مبتلا به ژنیکوماستی دردناک هستند بلکه گاهی مردانی که بزرگی سینه آن ها همراه با درد و یا حساسیت نیست نیز به دنبال درمان و راه چاره برای رهایی از آن هستند چرا که از لحاظ ظاهری باعث خجالت و شرمساری شده و فرد به نوعی آزادی عمل خود را از دست می دهد و این موضوع سبب ایجاد احساس ناخوشایندی در او می شود. زنانی که سینههای بسیار بزرگی دارند، اغلب در قفسه سینهی خود احساس درد یا خارش و حساسیت پوستی (عرق سوز شدن) میکنند و به خاطر این علائم ناراحت بوده و از ظاهر خود نیز ناراضی هستند. جراحی کوچک کردن سینه مردان : برای درمان ژنیکوماستی یا افزایش غیر عادی حجم سینه مردان انجام می شود.

هرچه سایز سینه بزرگتر باشد زمان بیشتری برای جراحی نیاز است پس طبیعتا هزینهی آن بیشتر خواهد شد. جراحی زیبایی ترقی شغلی:داشتن ظاهری جذاب برای برخی افراد شاغل در کارهای هنری مانند بازیگران و افرادی که بیش تر با مردم سر و کار دارند، بسیار مهم است و تا حدود زیادی باعث پیشرفت وضعیت شغلی آن ها خواهد شد. دلایل متعددی برای رو آوردن مردم به سوی جراحی های پلاستیک و زیبایی وجود دارد. علاوه بر دلایل گفته شده، مشکلات نارسایی کبد و کلیه نیز میتوانند سبب این عارضه شوند؛ پس توجه داشته باشید اگر دچار مشکل ژنیکوماستی هستید، ممکن است سلامت کبد و کلیه شما در خطر باشد! از دیگر دلایل ابتلا به ژنیکوماستی مصرف دارو است. اما انواع جراحی های زیبایی مانند کشیدن پوست صورت می توانند باعث از بین رفتن چین و چروک ها و یا حتی برطرف شدن غبغب فرد شوند. در صورتی که بزرگی بیش از حد سینههای مردان با ورزش و رژیم غذایی یا دارودرمانی برطرف نشود، پزک متخصص عمل جراحی کوچک کردن سینه یا ژنیکوماستی را انجام میدهد. این تکنیک دارای خطرات و محدودیتهایی است، اما در صورتی که بیمار شرایط مناسب برای این عمل را داشته باشد و کاندید خوبی برای این عمل باشد، نتایج آن بسیار رضایتبخش خواهد بود و انجام عمل نیز ایمن است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از gynecomastia چیست دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.