بوریس جانسون از رئیس جمهور دونالد ترامپ به عنوان “رئیس جمهور قبلی” یاد می کند

لندن: بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس ، که رابطه دوستانه ای با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا داشت ، روز چهارشنبه (به وقت محلی) به اشتباه از ترامپ به عنوان “رئیس جمهور قبلی” نام برد.
هیل به نقل از جانسون به رئیس مجلس عوام گفت: “خوب ، من با رئیس جمهور قبلی رابطه خوبی داشتم و داشتم … این وظیفه همه نخست وزیران انگلیس است که رابطه خوبی با کاخ سفید داشته باشند. ”
وی در ادامه گفت: “اما من خوشحالم که مناطق زیادی را پیدا می کنم که بایدن ، دولت جدید بایدن-هریس ، می تواند علت مشترکی با ما ایجاد کند. به ویژه – صحبت با بایدن رئیس جمهور منتخب در مورد آنچه او می خواهد با نشست COP26 در سال آینده انجام دهد. ”
جو بایدن ، در سومین تلاش خود برای کاخ سفید ، در یک انتخابات کاملاً مناقشه برانگیز ، ترامپ را شکست داد تا چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده شود.
با این حال ، ترامپ از پذیرفتن شکست امتناع ورزیده و گفته است که انتخابات “خیلی پایان یافته” است و با مبارزات انتخاباتی مجدد خود قول چالش های قانونی را داده است.
به گزارش هیل ، ستاد انتخاباتی ترامپ چندین پرونده قضایی را برای به چالش کشیدن نتایج در چند ایالت میدان جنگ تشکیل داده است ،