ترامپ می گوید اگر دانشکده انتخابات پیروزی بایدن را اعلام کند ، کاخ سفید را ترک می کند ، می گوید ترامپ |

واشنگتن: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت اگر کالج انتخابات جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب را برنده انتخابات اعلام کند ، کاخ سفید را ترک می کند.
“مطمئناً من (کاخ سفید را ترک خواهم کرد) و شما این را می دانید. اما من فکر می کنم که تا 20 ژانویه اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. کلاهبرداری گسترده ای کشف شده است. ما مانند کشور جهان سوم هستیم – ما هستیم با استفاده از تجهیزات رایانه ای که امکان هک شدن آنها وجود دارد “، ترامپ به خبرنگاری در پاسخ به این سال که آیا اگر کالج انتخابات بایدن را به عنوان رئیس جمهور تأیید کند ، آیا کاخ سفید را ترک می کند؟
رئیس جمهور مستعفی آمریكا كه برای اولین بار پس از باخت به همتای دموكرات خود بایدن در انتخابات آمریكا كه اخیراً به نتیجه رسید ، از رسانه ها س questionsال می كرد ، گفت كه اگر دانشكده انتخاباتی بایدن را به عنوان رئیس جمهور انتخاب كند ، اشتباه خواهد بود.
ترامپ گفت: “اگر آنها مرتكب اشتباه شوند” ، افزود: “قبول كردن این كار” كار بسیار سختی “است.
ترامپ بار دیگر انتخابات ریاست جمهوری که اخیراً به پایان رسید را تقلب خواند و افزود که او در همه جا در حال از دست دادن اوباما است.
“این انتخابات یک تقلب بود – در بالاترین سطح ، این یک انتخابات تقلبی بود … آنها بایدن را رد کردند که آرا Obama اوباما و اوباما را در مناطقی که در مناطق مهم از نظر انتخابات اهمیت داشتند – در حال تغییر کشورها و هنوز او او در حال شکست دادن اوباما در سراسر کشور است. اما او در حال شکست دادن اوباما در ایالات مهم است. ”
وقتی از وی س askedال شد که آیا در مراسم تحلیف بایدن در 20 ژانویه سال آینده شرکت خواهد کرد ، او جواب را دانست ، اما حاضر به پاسخ دادن به این سال نشد. ترامپ گفت: “من جواب را می دانم اما فعلاً نمی خواهم به آن پاسخ دهم.”
ترامپ با انتقاد از رسانه ها و شرکت های بزرگ فناوری ایالات متحده به دلیل “منصفانه” بودن با او ادعا کرد که انتخابات “حتی یک مسابقه نبوده است”.
وی افزود: “من می توانستم (انتخابات) با رقم فوق العاده ای پیروز شوم و با رقم فوق العاده ای پیروز می شوم. هنوز گزارش نشده است اما مردم از آنچه اتفاق می افتد می فهمند و آنها می دانند چه اتفاقی افتاده است.”
ترامپ روز چهارشنبه به جمهوریخواهان پنسیلوانیا گفت که وی تمام شواهد را برای پس گرفتن نتیجه انتخابات به نفع خود دارد و از رئیس جمهوری خواه خواست “انتخابات را برگرداند”.
این در حالی است که ترامپ ضمن ادامه اختلاف در مورد صحت انتخابات نوامبر و امتناع از قبول امتیاز ، به دولت خدمات عمومی اجازه داد انتقال رسمی به رقیب دموکرات خود را آغاز کند.
از زماني كه بايدن بعنوان برنده انتخابات رياست جمهوري در آمريكا پيروز شد تا ايالات متحده پنسيلونيا را از آن خود كند و از 270 آرا college لازم براي انتخاب دانشكده انتخابات عبور كند.