ترامپ یک چالش دیگر در دادگاه انتخابات را از دست داد

واشنگتن: دادگاه عالی ایالت پنسیلوانیا ایالات متحده یکی دیگر از چالش های حقوقی انتخابات حامیان رئیس جمهور را رد کرد دونالد ترامپ در روز شنبه ، احتمالات تقریباً غیرممکن او در واژگون کردن نتایج را بیشتر کاهش داد.
آ دادخواست جمهوری خواهان تلاش کرده بود آراots نامه های پستی را در ایالت میدان جنگ که رئیس جمهور منتخب نامعتبر می کند ، بی اعتبار کند جو بایدن با حدود 81000 رأی پیروز شد – یا اینکه همه آرا را بیرون بیندازید و به قانونگذار ایالت اجازه دهید تا برنده را تعیین کند.
دادگاه با صدور رأی موافق هر دو ادعا را رد كرد و دادخواست دوم را “پیشنهادی فوق العاده مبنی بر محروم كردن دادگاه از حق 6/9 میلیون پنسیلوانیایی كه در انتخابات عمومی رأی دادند” خواند.
این دادخواست استدلال کرد که قانونی از پنسیلوانیا از سال 2019 که اجازه رای گیری از طریق پست جهانی را می دهد ، خلاف قانون اساسی است.
قضات گفتند که چالش 21 نوامبر آنها برای این قانون خیلی دیر مطرح شد و بیش از یک سال از تصویب آن گذشت و نتایج انتخابات “به ظاهر آشکار شد”.
پنسیلوانیا رسماً پیروزی بایدن را در 24 نوامبر در آنجا تأیید کرد. این دادخواست همچنین متوقف کردن صدور گواهینامه بود.
تصمیم روز شنبه به دنبال یک سری طولانی از موارد مشابه ، از جمله حکمی در روز قبل بود که در آن دادگاه تجدید نظر فدرال ادعای ترامپ مبنی بر ناعادلانه بودن انتخابات را رد کرد و از منجمد كردن برد بایدن در پنسیلوانیا امتناع كرد.
ترامپ با وجود شکست های مکرر در دادگاه ، توئیتر کردن نظریه های توطئه عجیب و تعهد برای ادامه مبارزه قانونی خود ، حاضر به رد ادعای خود در مورد کلاهبرداری در انتخابات 3 نوامبر نیست.
روز پنجشنبه ، او برای اولین بار گفت که می رود کاخ سفید اگر بایدن توسط برنده رسماً تایید شود دانشکده انتخاباتی در 14 دسامبر.
اما روز جمعه او در توئیت خود نوشت: “بایدن فقط در صورتی می تواند به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید شود که بتواند ثابت کند” 80 ، 000،000 رای مضحک وی “به طور کلاهبرداری یا غیرقانونی به دست نیامده است.”
بایدن که قرار است 20 ژانویه سوگند یاد کند ، 306 رأی در کالج انتخاباتی به 232 رأی ترامپ رسید.
رئیس جمهور منتخب گفته است که آمریکایی ها “در برابر تلاش برای خلع ید از نتیجه آرا” ایستادگی نخواهند کرد.