ترجمه متون انگلیسی

10 شرکت برتر ترجمه در سنگاپور
شرکتهای ترجمه در سنگاپور
این کشور که به طور رسمی با نام جمهوری سنگاپور شناخته می شود ، ترجمه آنلاین متن انگلیسی یک کشور زیبا آسیایی با جمعیتی چند فرهنگی است. این مرکز جهانی سرگرمی ، آموزشی ، مالی ، نوآوری ، مراقبت های بهداشتی ، تدارکات ، تولید ، حمل و نقل و سرمایه انسانی است.

در میان طیف وسیعی از صنایع که به سرعت در حال رشد هستند ، چندین شرکت ترجمه شناخته شده در سنگاپور وجود دارد. کمک آنها می تواند برای کسانی که قصد دارند کار خود را در سنگاپور و سایر کشورها گسترش دهند بسیار ارزشمند است.

این ارائه دهندگان خدمات زبان حرفه ای می توانند به عنوان شریک ترجمه شما پایگاه خبری آرمان برای کمک به شما در دستیابی به شهرت جهانی و موفقیت طولانی مدت با سرعت سریع کار کنند. اگر می خواهید رقبای خود را شکست دهید و برجسته شوید ، هدف اصلی قرار دادن بازارهای چند ملیتی بسیار مهم است و آن جایی است که بیشترین نیاز به خدمات ترجمه را دارید.

شرکتی که برای این شغل انتخاب می کنید می تواند باعث ایجاد یا شکسته شدن نام تجاری شما شود. بنابراین ، لازم است یک شرکت ترجمه معتبر و باتجربه انتخاب کنید.

در اینجا لیستی از 10 دارالترجمه برتر در سنگاپور آورده شده است. همه اینها به دلیل ارائه راه حل های زبان با کیفیت بالا بر اساس نیاز شما شناخته شده اند.

ترجمه مریخ
Mars Translation یک شرکت دارای گواهینامه ISO است که بیش از دو دهه پیش تأسیس شده است. مترجم دقیق همه این سالها به شهرت ما افزوده اند و ما یک نام معتبر هستیم که در سراسر جهان به دلیل کارآیی عالی حرفه ای ، دقت بالا و توانایی ارائه خدمات در بیش از 120+ زبان و 2000 جفت زبان شناخته می شود.

علاوه بر این ، در دسترس بودن بیش از 6000 مترجم بومی از سراسر جهان باعث می شود که هر مشتری بهترین راه حل ها را در زمان وعده داده شده داشته باشد.

صنایعی که تحت پوشش ماست شامل بانکداری و دارایی ، تجارت ، پزشکی و بهداشت ، مسافرت و جهانگردی ، تجارت الکترونیکی ، مهندسی و بسیاری دیگر است .

مهم نیست که پروژه شما بزرگ یا کوچک باشد ، ما همیشه نتایج قابل اتکا را به موقع ارائه می دهیم. علاوه بر ترجمه ها ، ترجمه مریخ مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد.

اینها شامل رونویسی ، رونوشت ، تصحیح و موارد دیگر است. علاوه بر این ، ما همچنین محلی سازی بازی ها ، نرم افزارها و وب سایت ها را نیز ارائه می دهیم. همراه با کیفیت ، دقت و استطاعت آسان ، ما به محرمانه بودن کامل اطمینان می دهیم و به حریم خصوصی شما بسیار توجه می کنیم

فن آوری های متن ترانه
Lyric Technologies یک آژانس محلی سازی محتوا است که در سال 2005 تاسیس شده است. این شرکت در میان بزرگترین شرکتهای ترجمه در آسیا است و به چندین سازمان دولتی خدمت کرده است.

این شرکت به بیش از 140 زبان خدمات ارائه می دهد و بیش از 1500 متخصص زبان دارد.

آنها صنایع مختلفی از جمله تجهیزات پزشکی ، مهندسی ، خودرو ، مالی و بسیاری دیگر گوگل ترجمه را تحت پوشش قرار می دهند. آنها علاوه بر ترجمه ، خدمات چاپ دسکتاپ را نیز ارائه می دهند.

ترجمه های Wordsburg
اینجا یک آژانس ترجمه مستقر در سنگاپور است که در سال 2016 تاسیس شده است. اگرچه نسبتاً جدید است ، کیفیت ارائه آن ارزش امتحان کردن را دارد.

بیش از 1000 مترجم بومی برای ترجمه های خاص صنعت با نرخ بسیار مناسب وجود دارد. زبانهایی که آنها پوشش می دهند شامل کره ای ، ژاپنی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، تایلندی و برخی دیگر از زبانهای جهانی است.

مرکز ترجمه ACTC
مرکز ترجمه ACTC از جمله شرکتهای ترجمه ترجیحی در سنگاپور است. این شرکت در سال 1999 تاسیس شد. با گذشت زمان ، این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات عالی زبان اعتبار کسب کرد.

این سرویس خدمات ترجمه ، تفسیر ، انتشار دسک تاپ ، رونویسی ، بومی سازی وب سایت و محلی سازی بازی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، این خدمات به بیش از 40 زبان مختلف ارائه می دهد.

خدمات ترجمه SG
خدمات ترجمه SG در سال 2005 تاسیس شد. در تمام این سال ها ، این شرکت به بسیاری از سازمان های دولتی ، مشاغل شرکتی و سازمان های جامعه خدمات ارائه داده است.

این خدمات ترجمه و رونویسی را به چندین زبان از جمله چینی ، روسی ، ژاپنی ، کره ای ، آلمانی ، فرانسوی ، تامیل ، هندی و سایر زبانهای کلیدی که در سراسر جهان استفاده می شود ، ارائه می دهد. علاوه بر این ، صنایعی که تحت پوشش آن قرار دارد شامل پزشکی ، فنی ، مالی و سایر صنایع هستند.

مشاور Verztec
Verztec Consulting بنیان خود را در سال 2000 بنیان نهاد. این یک آژانس معتبر و معتبر با استاندارد ISO 9001: 2008 است که خدمات ترجمه با کیفیت فوق العاده را به بیش از 100 زبان ارائه می دهد.

این شرکت حوزه های مختلفی از جمله داروسازی ، علوم زندگی ، پتروشیمی ، فناوری اطلاعات ، بانکداری ، حقوقی ، بازرگانی ، امور مالی ، الکترونیک و برخی موارد دیگر را شامل می شود. خدمات با کیفیت خارق العاده و قیمت های مقرون به صرفه ، Verztec Consulting را به یکی از معتبرترین شرکتهای ترجمه در سنگاپور تبدیل کرده است.

Lingua Technologies International
Lingua Technologies International در سال 1996 تأسیس شد. این شرکت در بین معتبرترین شرکتهای ترجمه محتوا با گواهینامه ISO 17100 است.

از زمان تاسیس ، این شرکت در حال خدمات رسانی به چندین NGO ، MNC و شرکت های مشهور است که به قابلیت اطمینان آن افزوده است. این خدمات ترجمه های چند زبانه و خدمات مرتبط با آن را با نرخ مناسب بودجه ارائه می دهد.

خدمات ترجمه سنگاپور
این شرکت با هدف اطمینان از تعالی و جلب رضایت هر مشتری در سال 2009 تاسیس شد. خدمات ترجمه سنگاپور خدمات ترجمه و رونویسی دقیق را به چندین زبان و با نرخ بسیار رقابتی ارائه می دهد.

می توانید در هر ساعت شبانه روز با آنها تماس بگیرید زیرا آنها 24 ساعته و 7 ساعته باز هستند. علاوه بر این ، این شرکت برای حریم خصوصی شما ارزش قائل است و با احتیاط زیادی به محتوای شما می پردازد.

ترجمه یان فو
یان فو ترجمه یک شرکت ترجمه مستقر در سنگاپور است که در سال 2017 تاسیس شد. این شرکت با هدف شکستن موانع زبانی و پل زدن فرهنگ ها با ارائه راه حل های زبان قابل ستایش تاسیس شد.

این ترجمه برای مطالب آکادمیک ، مطالب بازاریابی ، وب سایت ها ، مقالات سفید و هر آنچه که شما نیاز دارید ارائه می دهد. این شرکت خدمات رونویسی را نیز ارائه می دهد.

ترجمه هوشمند
Smart Translation یک آژانس ترجمه قابل اعتماد است که خدمات به زبان های روسی ، ژاپنی ، فرانسوی ، آلمانی ، عربی ، هندی ، تامیل ، دانمارکی ، اسپانیایی و برخی دیگر از زبان های پرکاربرد را ارائه می دهد.

این معاملات را برای گواهی ها ، اسناد تجاری ، اسناد حقوقی ، Whitepapers و سایر اسناد فنی با نرخ مقرون به صرفه ارائه می دهد.

آخرین کلمات
صنعت ترجمه به طور گسترده ای در حال رشد است و شما باید خدمات آنها را ارائه دهید تا به مشتریان فعلی و آینده خود محتوای اختصاصی سفارشی ارائه دهید.

چه به ترجمه یک سند حقوقی نیاز دارید و چه می خواهید بازی جدید خود را بومی سازی کنید ، همیشه بهتر است افراد متخصص و باتجربه را برای این کار استخدام کنید.

نام های ذکر شده در بالا همه از توصیه شده ترین شرکت های ترجمه در سنگاپور هستند. از نظر کیفیت و ارزش پول می توانید به هر یک از آنها اعتماد کنید.