تولیدی کیف کارتخوان

تولیدی کیف کارتخوان

 

کیف کارتخوان چیست؟

کیف کارتخوان دستگاه کارتخوان را سالم در خود نگه می دارد. به بیان ساده، کارت خوان هوشمند دستگاهی است که برای خواندن، پردازش و تراکنش اطلاعات ذخیره شده در کارت هوشمند استفاده می شود.

کارت هوشمند یک کارت پلاستیکی با اندازه کارت اعتباری است که یک تراشه رایانه ای را در خود جای داده است که می تواند داده های شخصی را ذخیره کند، رمزگذاری داده ها و اعتبارسنجی داده ها را انجام دهد.

کارت‌خوان‌های هوشمند و کارت‌خوان‌های هوشمند در صنایع مختلفی مانند بانکداری و مالی، مسافرت و حمل‌ونقل، سرگرمی و مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شوند.

کیف کارتخوان گزینه ای عالی برای محافظت از این دستگاه ظریف و حساس می باشد. کیف کارتخوان مناب این دستگاه ساخته می شود.

برای خرید کیف و تولیدی کیف به robonak.ir مراجعه کنید.

کارت خوان های هوشمند چیست؟

کارت خوان هوشمند یک دستگاه سخت افزاری است که برای نوشتن و خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت هوشمند لازم است. دستگاه‌هایی که می‌توانند داده‌های ذخیره‌شده روی کارت هوشمند را از طریق تماس مستقیم یا بدون تماس از طریق Wi-Fi بخوانند، خوانندگان آسان هستند.

بنابراین کیف کارتخوان محصولی بسیار حیاتی برای حفظ آن است.

 

کارت خوان هوشمند چگونه کار می کند؟

کارت خوان هوشمند برای ارتباط با یک کامپیوتر محلی یا برای اتصال از راه دور به یک سیستم اطلاعات خارجی و توزیع اطلاعات کارت هوشمند به عقب و جلو استفاده می شود.

هنگامی که یک کارت هوشمند یک اتصال موفقیت آمیز به خواننده برقرار می کند (از طریق تماس مستقیم یا روش های بدون تماس)، داده های موجود در ریزتراشه توسط خواننده خوانده می شوند و به صورت محلی یا از راه دور پردازش می شوند.

از آنجایی که کارت هوشمند منبع تغذیه خود را ندارد، تمام انرژی مورد نیاز پردازش توسط کارتخوان ارائه می شود.

کارت خوان هوشمند یک مسیر ارتباطی اطلاعاتی را برای یک برنامه تجاری برای ارسال و دریافت دستورها از کارت فراهم می کند. در حالی که هر سازنده کارت خوان هوشمند پروتکل خود را برای ارتباط خواننده دارد، فرآیند اصلی را می توان به صورت زیر ساده کرد:

 

در وهله اول، کاربر با خواننده ارتباط برقرار می کند (فرآیندهای راه‌اندازی را آغاز می کند، برنامه های خواندن کارت هوشمند را آغاز می کند).

در مرحله دوم، کارت خوان هوشمند با کارت هوشمند ارتباط برقرار می کند – به عنوان یک واسطه بین کارت هوشمند و کاربر عمل می کند. اگر لازم باشد اطلاعات به یک سیستم اطلاعات ایمن خارجی منتقل شود، سپس این فرآیند دنبال خواهد شد.

یا سیستم اطلاعات با داده های پردازش شده به کارت خوان هوشمند پاسخ می دهد یا کارت هوشمند داده هایی را که به کارت خوان هوشمند بازگردانده می شود پردازش می کند. در هر صورت، این داده ها به منبع مبدأ، یعنی کاربر نهایی بازگردانده می شوند.

ممکن است تفاوت های قابل توجهی در انواع کارت خوان هوشمند وجود داشته باشد، هم از نظر نیازهای هوشمند داخلی و هم از نظر عملکرد قابلیت. خوانندگان قدرت صنعتی (که می‌توانند بسیار گران باشند) می‌توانند طیف گسترده‌ای از پروتکل‌های کارت هوشمند را در مقایسه با کارت‌خوان‌های ارزان‌تر win-card که فقط با کارت‌های مبتنی بر ریزپردازنده خاص کار می‌کنند، پشتیبانی کنند.

کیف کارتخوان هم با شکل و اندازه و حساسیت این دستگاه پرکاربرد همخوان می باشد. کیف کارتخوان نیز در طرحها و رنگهای مخنلف طراحی شده است. تولیدی کیف کارتخوان مسئول تولید این کیف های ارزشمند می باشد. این کیف های کارتخوان مشتریان و خریداران بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند.

 

تولیدی کیف کارتخوان

تولیدی کیف کارتخوان در ایران و سایر کشورها وجود دارد. البته تولیدی کیف کارتخوان به تازگی ایجاد شده تا رضایت مشتریان را کسب نماید. یک تولیدی کیف کارتخوان به تمام نکات اینی برای محافظت از این کیف ها توجه می نماید.

سایت های فروش کیف تولیدی کیف کارتخوان را به شما معرفی می نمایند.

 

انواع کارت خوان های هوشمند

اساساً دو نوع کارت خوان هوشمند در بازار موجود است:

کارت خوان هوشمند تماسی:

همانطور که از نام آن پیداست، یک کارت خوان هوشمند تماسی تنها در صورتی می تواند داده های کارت هوشمند را بخواند که یک ارتباط فیزیکی و پایدار موفق بین کارت هوشمند و کارت خوان هوشمند وجود داشته باشد.

 

این اتصال معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که یک کارت هوشمند به خواننده پین ​​می‌شود، وارد می‌شود و به مخاطبین خوان متصل می‌شود، یا حرکت فیزیکی کارت هوشمند کش رفتن رخ می‌دهد. داده های واقع بر روی نوار مغناطیسی با موفقیت توسط کارت خوان هوشمند دریافت و خوانده می شود.

 

پردازنده ای که در کارت هوشمند قرار دارد دارای یک سیستم تراشه ریزپردازنده فعال است که می تواند با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری مانند سیستم خودپرداز بانکی، سیستم های سرگرمی و سیستم های کنترل دسترسی ارتباط برقرار کند و با آنها تعامل داشته باشد.

اهمیت کیف کارتخوان را با استفاده از آن می یابید.

 

کارت خوان هوشمند بدون تماس:

با یک کارت خوان هوشمند بدون تماس، تبادل اطلاعات توسط امواج رادیویی انجام می شود و این خواننده ها می توانند همزمان با چندین کارت هوشمند تعامل داشته باشند.

کارت بدون تماس نیازی به تماس فیزیکی توسط خواننده ندارد. در صورتی که کارت و خواننده بتوانند به صورت بی سیم با هم ارتباط برقرار کنند (از طریق پروتکل های بی سیم ایمن و هماهنگ و سازگار)، تبادل داده می تواند با موفقیت انجام شود.

 

برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز، باید نزدیکی یا فاصله خاصی بین کارت هوشمند و کارت خوان هوشمند وجود داشته باشد تا ارتباط برقرار شود.

کارت های هوشمند بدون تماس در جامعه غربی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. برای پرداخت‌های الکترونیکی سریع و ساده، کارت‌خوان‌های هوشمند در همه مشاغلی قرار دارند که گزینه‌های پرداخت بدون نقد را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

 

تفاوت اصلی بین کارت خوان های تماسی و بدون تماس، نحوه عملکرد داخلی تراشه ریزپردازنده روی کارت هوشمند است. نواحی تماس خاص در کارت هوشمند مخاطب باید از نظر فیزیکی با مخاطب خوان در تماس باشند تا داده ها بین آنها مبادله شود و فقط در صورت اتصال فیزیکی اگر این کار را انجام دهد.

کیف کارتخوان نیز با توجه به این مولفه ها تولید می گردد. تولیدی کیف کارتخوان با دقت و ظرافت محصولات خود را تولید می کند. تولیدی کیف کارتخوان را باید با دقت انتخاب نمود زیرا تولیدی کیف کارتخوان در تولید محصولات مناسب نقش بسزایی دارد.

 

کارتخوان های هوشمند کجا نصب می شوند؟

همانطور که مشخص کردیم، کارت های هوشمند تنها یکی از اجزای یک سیستم بسیار پیچیده است که از یک کارت خوان هوشمند تشکیل شده است. این بدان معناست که کارت هوشمند باید دقیقاً مشخص شده و مطابقت داشته باشد تا با یک کارت خوان هوشمند کار کند.

در غیر این صورت، امنیت به خطر می افتد یا استانداردهای مستقل از برنامه که از کارت های چند منظوره پشتیبانی می کنند مورد نیاز خواهد بود.

همانطور که گفته شد، مطمئن شوید که یک کارت خوان هوشمند در هر مرکز دولتی، محیط شرکتی و محوطه دانشگاه پیدا خواهید کرد. و همچنین برای مواردی مانند تراکنش های تجارت الکترونیک، امنیت شبکه، خدمات فروش، وفاداری و پیاده‌سازی کارت مراقبت های بهداشتی و غیره استفاده می شود. جالب اینکه کیف کارتخوان را نیز همراه آن مشاهده می کنید.

 

به طور خلاصه، از منظر فناوری و سازمانی، سیستم‌های پیچیده پیاده‌سازی شده برای عملکرد کارت‌های هوشمند عمدتاً در پشت کارت‌خوان نگهداری می‌شوند. کارتخوان که به عنوان یک رابط سریال عمل می کند، همیشه برق کارت را تامین می کند، یک پیوند داده ایجاد می کند و تبادل داده را تسهیل می کند.

 

خلاصه

هر دو کارت هوشمند بدون تماس و تماسی و کارت خوان های هوشمند برای نیازهای شناسایی شخصی، احراز هویت و ذخیره‌سازی داده های خصوصی ایده آل هستند. آنها بستری را فراهم می کنند تا تراکنش های تجاری ایمن بتوانند به شیوه ای انعطاف‌پذیر، ایمن و استاندارد و با کمترین مداخله انسانی انجام شوند.

تولیدی کیف کارتخوان در حفظ این محصولات تاثیر چشمگیری دارد. تولیدی کیف کارتخوان را با بررسی سایت های معتبر فروش و تولید کیف کارتخوان انتخاب نمایید. تولیدی کیف کارتخوان و سایر کیف ها باید به زیبایی، کیفیت، طرح و رنگ کیف کارتخوان اهمیت بسزایی بدهد. کیف کارتخوان را خریداری نموده و از مزایای آن لذت ببرید.