توییتی که کامالا هریس را به عنوان الهه دورگا در حال قتل دونالد ترامپ انتقاد می کند نشان می دهد

نیویورک: توئیتی از خواهرزاده کمالا هریس نامزد معاون ریاست جمهوری حزب دموکرات که وی را به عنوان الهه دورگا در حال قتل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد ، انتقاداتی را نسبت به عدم حساسیت مذهبی و تصویرگری خشونت آمیز آن به همراه داشته است.
دادخواست در وب سایت Change.org خواستار عذرخواهی از مبارزات انتخاباتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن و هریس برای توئیت خواهرزاده اش ، مینا است که به گفته خواهان ها ، توهین به آیین هندو است.
چندین نفر پاسخ هایی را به این توییت ارسال کردند که بعداً حذف شد و در نهایت برخی از منتقدان توسط مینا هریس ، وکیل ، مسدود شدند.
تصویر توییت او کامالا هریس با پوست روشن را نشان می دهد در حالی که دورگا با صورت بایدن یک شیر را سوار می کند و قصد دارد یک مثلث را در یک ترامپ پوست تیره که روی زمین افتاده است ، غوطه ور کند.
در متن همراه آن آمده بود: “من در حقیقت غیر از اینكه بگویم روز اول Navaratri LIT بود لال هستم.”
نیشا شارما ، نامزد جمهوریخواه برای مجلس نمایندگان از کالیفرنیا ، توجه به خشونت ماهیت این توئیت را جلب کرد.
وی در توئیتر خود نوشت: “یک روز پس از سرنگونی # فرانسه توسط رادیکال اسلامیmeenaharris در توییتر این موضوع را در جشن # ناوراتری منتشر کرد. این نه تنها یک خدای هندو را به سختی سو استفاده می کند ، بلکه با گسترش خشونت علیهrealDonaldTrump # هندو هراسی را تحریک می کند.”
شارما دسته سرویس مخفی را که از ترامپ محافظت می کند – و همچنین کامالا هریس – را به این توییت اضافه کرد.
بسیاری از دموکرات ها و رسانه ها از طرفداران ترامپ در مورد تهدید به خشونت انتقاد کرده اند.
اگرچه در دادخواست Change.org از مبارزات انتخاباتی بایدن-هریس عذرخواهی شده است و دیگران از کامالا هریس انتقاد کرده اند ، اما این توییت و تصویر مربوط به مبارزات انتخاباتی وی یا حزب نیستند.
بایدن ، که پیش از این در گانش چاتورثی به هندوها خوشامد گفته بود ، تبریک Navratri را فرستاده بود.
وی در توئیتر خود نوشت: “همانطور که جشنواره هندو Navratri آغاز می شود ، من و جیل بهترین آرزوها را برای همه کسانی که در ایالات متحده و سراسر جهان جشن می گیرند می فرستیم. یکبار دیگر خیر و برکت بر شر پیروز شود و شروع و فرصت جدیدی را برای همه رقم بزند.”
هریس همچنین در توییت تبریک Navaratri را نوشت.
معلوم نبود منظور مینا هریس از توییت خود برای جلب نظر رای دهندگان هندو آمریکایی بود یا برای بزرگداشت کامالا هریس و جلب توجه به نسب نسبی هند او بود.
گرچه مادرش شیامالا گوپالان از یک خانواده هندو است ، اما کمالا هریس یک مسیحی متعلق به فرقه باپتیست پروتستان است.
سهاگ شوكلا ، مدیر اجرایی بنیاد هندو آمریكایی در توئیتر خود نوشت: “كاریكاتور الهی زنانه ، مائا دورگا ، با چهره هایی كه روی هم قرار گرفته اند ، بسیاری از هندوها را در سطح جهانی به شدت آزار داده است”.
دنی گئکواد ، عضو کمیته مشورتی صداهای هند برای دونالد ترامپ ، واحد مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان ، گفت: “اهانت به الهه هندو برای دستاوردهای سیاسی ، شرم آور”.
دادخواست تغییر توسط گروهی که خود را هندوهای جهانی می نامیدند ، از “مبارزات بایدن-هریس برای درخواست عذرخواهی از جامعه جهانی هندو برای هتک حرمت الهه دوی دورگا ، به ویژه در زمان فرخنده و مقدس ناواراتری” درخواست کرد.
شخصی که فقط شالو شناخته می شود در توئیتر خود نوشت: “مهم نیست که هریس فام (دوربین) چند دوز تولید می کند ، آنها کاملا از میراث خود جدا شده اند و فقط از آن برای بازاریابی استفاده می کنند.”
مینا هریس در توییت دیگری گفت: “# اسم من Meenakshi است. من از الهه هندو و همچنین مادربزرگ بزرگم نامگذاری شده ام. من از یک گروه طولانی از زنان قوی هستم که به من یاد دادند به میراث خود افتخار کنم و خواستارم احترام بگذارید ، به ویژه از طرف مردان نژادپرست سفیدپوست مانندsendavidperdue که توسط ما تهدید می شوند. ”
این دستگیره توییتر سناتور جمهوری خواه دیوید پردو است ، که در یک گردهمایی ترامپ گفت: “کاه-ماه-لا ، کاه-ماها-لا ، کامالا-مالا-مالا ، من نمی دانم ، هر چیزی” ، در حالی که به کاندیدای معاون ریاست جمهوری.