جراحی ژنیکوماستی

جراحی ژنیکوماستی چیست

بنابراین توجه به روش جراحی و مدیریت قبل و بعد از جراحی ضروری است. تکنیک Aerola یا برداشتن نوک پستان ضروری است. در مواردی که ژنیکوماستی در درجه اول ناشی از بافت چربی اضافی است، بهتر است از تکنیک های لیپوساکشن استفاده شود.خاصیت ارتجاعی پوست می تواند در اثر عواملی مانند سن بالای 50 سال، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، چین و چروک قفسه سینه به دلیل افزایش وزن و جراحی آستین معده مختل شود و در نتایج جراحی اختلال ایجاد کند.

برای کسیب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی ژنیکوماستی به الو جراح مراجعه کنید.

خودآزمایی پستان یک خودآزمایی است که در خانه انجام می شود. برای یک روش ساده، مانند انقباض نوک پستان، شما بی حسی موضعی خواهید داشت که ناحیه درمان را بی حس می کند و دیگر در طول عمل چیزی احساس نخواهید کرد.

جراحی ژنیکوماستی با بیهوشی

اکثر جراحان این روش را با بیهوشی عمومی انجام می دهند، اما با بی حسی موضعی نیز انجام می شود. عوارض شایع عبارتند از کبودی، خونریزی، احتباس مایعات، از دست دادن پوست نوک سینه، زخم، گزگز نوک سینه، افتادگی پوست سینه و عدم تقارن سینه. ژنیکوماستی را می توان با بیهوشی و در برخی موارد با بی حسی موضعی انجام داد و بین 1 تا 2 ساعت طول خواهد کشید.

در این روش با استفاده از کانولا (لوله نازک توخالی) چربی اضافی بدن با مکش خلاء خارج می شود.برحسب نوع درمان از تکنیک های مختلف لیپوساکشن استفاده می شود. در مواردی که نیاز به برداشتن بافت غده اضافی یا پوست باشد، تکنیک های برداشتن توصیه می شود. اما بیمارانی که نیاز به برداشتن بافت اضافی سینه دارند، دو تا چهار هفته طول می کشد تا بهبود یابند.

در بیمارانی که فقط برای ترمیم سینه های بزرگ مردانه به لیپوساکشن نیاز دارند، در کمتر از یک هفته بهبود می یابند. اگر علائم بزرگ شدن سینه در مردان وجود داشته باشد، می توان مراحل اولیه را برای پیگیری روند درمان برنامه ریزی کرد. این نوع ژنیکوماستی در پسران جوان نیز رخ می دهد و در شکل سینه ها تغییر چندانی ایجاد نمی شود و فقط نوک سینه می تواند بیرون زده باشد.

هزینه جراحی ژنیکوماستی

عوامل موثر بر هزینه جراحی سینه توسط جراح مجرب و مجرب عبارتند از: استفاده از مواد مورد استفاده، نوع جراحی، نوع و برند پروتز مورد استفاده (در صورت تمایل برای افزایش حجم سینه)، هزینه های عملیاتی دستگاه های موجود در اتاق عمل. و حقوق پزشکان و تکنسین ها. هزینه جراحی لیزر با جراحی باز متفاوت است و بدیهی است که هر مرکز درمانی قیمت متفاوتی با سایر مراکز دریافت می کند. برخی می پرسند آیا شرکت های بیمه هزینه این عمل را تقبل می کنند یا خیر؟

ژنیکوماستی: این نوع جراحی برای برداشتن بافت پستان انجام می شود. به طور کلی هدف از جراحی ژنیکوماستی بازگرداندن وضعیت طبیعی سینه‌های مردان و اصلاح ناهنجاری‌های سینه‌ها، دور سینه‌ها یا نوک سینه‌ها در مردان است. قبل از جراحی کوچک کردن سینه برای آقایان حتما با یک متخصص صحبت کنید. به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به اقامت چند روزه در بیمارستان ندارد.

نتیجه نهایی ژنیکوماستی چند ماه پس از کاهش تورم سینه قابل مشاهده است، اگرچه نتیجه پس از جراحی سینه تا حدودی قابل مشاهده خواهد بود. ژنیکوماستی چقدر طول می کشد؟ تمام سوالات خود را که بخشی از فرآیند نگهداری و بهبود هستند بپرسید. تمام اقدامات را برای مرخصی گرفتن از محل کار یا توقف موقت هرگونه فعالیت شدید در طول دوره نقاهت پس از جراحی انجام دهید.

در این روش چندین برش کوچک ایجاد می شود که تقریباً نامرئی هستند.علیرغم بیشتر نگرانی های ایمنی بیمار و جراح، ممکن است عوارضی رخ دهد. جراحی ژنیکوماستی موثرترین و قطعی ترین گزینه درمانی است و اگر توسط جراح متخصص و با انتظارات واقع بینانه انجام شود، می تواند تاثیری باورنکردنی داشته باشد.

آیا ژنیکوماستی یک عامل خطر برای سرطان سینه است؟

خودآزمایی پستان معمولاً بافتی قابل لمس، حساس، سخت، متحرک و شبیه دیسک را نشان می‌دهد که لزوماً سرطان سینه نیست و در مرکز زیرگروه نوک پستان-آرئولار قرار دارد. مهم ترین نکته این است که در اولین فرصت بتوانیم این بیماری را از سرطان سینه در مردان تشخیص دهیم که حدود 1 درصد از موارد این سرطان را تشکیل می دهد. اختلال عملکرد جنسی مردان، کاهش تستوسترون و افزایش استروژن منجر به ژنیکوماستی می شود. برای مصرف این گیاه بهتر است دم کرده آن را با یک قاشق چایخوری از این گیاه در یک لیوان آب تهیه کنید.

استفاده از تنباکو، سیگار و نیکوتین باعث بهبودی ضعیف زخم، طولانی‌تر شدن زمان بهبودی و باقی ماندن زخم‌های بیشتری می‌شود. تستوسترون و استروژن هورمون های جنسی را در مردان و زنان کنترل می کنند. بعد از جراحی ژنیکوماستی وجود مقداری تورم و کبودی طبیعی است و ممکن است بیمار کمی درد و ناراحتی داشته باشد و با تجویز داروهایی که توسط پزشک متخصص کنترل می شود این ناراحتی برطرف می شود.

جراح تستوسترون ویژگی های مردانه مانند توده عضلانی و موهای بدن را کنترل می کند و استروژن ویژگی های زنانه مانند رشد سینه را کنترل می کند. استفاده از تیلنول به جای سایر مسکن های بدون نسخه نامحدود است. محصولات گیاهی: روغن های گیاهی مانند درخت چای یا اسطوخودوس که در شامپوها، صابون ها یا لوسیون ها استفاده می شوند، باعث ژنیکوماستی می شوند. بیش از نیمی از پسران به دلیل تأثیر استروژن مادر با سینه های بزرگ متولد می شوند.

 

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی