جری اسپرینگر، سیاستمدار که به مدیر حلقه تلویزیون تبدیل شده بود، در ۷۹ سالگی درگذشت

سینسیناتی: جری اسپرینگر، شهردار سابق و اخبار لنگر برنامه تلویزیونی همنامش که شامل یک سیرک سه حلقه ای از خانواده های ناکارآمد بود که مایل بودند همه چیز را در بعدازظهرهای روزهای هفته از جمله نزاع، فحاشی و تصاویر مبهم از برهنگی آشکار کنند، پنجشنبه در سن 79 سالگی درگذشت. یک نافرمان فرهنگی ایالات متحده، مترادف با درام هولناک. برنامه گفتگوی روزانه که به خاطر پرتاب صندلی و بحث‌های پر از صدای بلند شهرت داشت، در طول 27 سال اجرای خود، در مقطعی در صدر برنامه اپرا وینفری قرار گرفت. اسپرینگر سی آن را «سرگرمی فرار» نامید، در حالی که دیگران این نمایش را به عنوان کمکی به کاهش گنگ ارزش‌های اجتماعی آمریکایی می‌دانستند. جین گالوین، یکی از دوستان اسپرینگر از سال 1970، گفت: “او غیرقابل جایگزین است و از دست دادن او دردناک است، اما خاطرات عقل، قلب و شوخ طبعی او باقی خواهد ماند.”
اسپرینگر در پروفایل توییتر خود خود را به عنوان “مجری برنامه تاک شو، استاد زنگ پایان تمدن” معرفی کرد. پس از بیش از 4000 قسمت، این سریال در سال 2018 به پایان رسید و هرگز از جنبه اصلی خود دور نشد. اسپرینگر در یک ویدیوی «خیلی داغ برای تلویزیون» که در اواخر دهه 1990 با نزدیک شدن به 7 میلیون بیننده روزانه اش منتشر شد، دفاعی در برابر انزجار ارائه کرد. اسپرینگر گفت: «ببینید، تلویزیون ارزش‌ها را خلق نمی‌کند و نباید، بلکه صرفاً تصویری از همه چیزهایی است که در آنجا وجود دارد – خوب، بد، زشت. ممکن است تماشای هر یک از ما خطری بسیار بزرگتر برای آمریکا و آزادی گرانبهای ما نسبت به هر یک از مهمانان ما باشد. ”
جرالد اسپرینگر در 13 فوریه 1944 در یک ایستگاه راه آهن زیرزمینی لندن که به عنوان پناهگاه بمب استفاده می شد به دنیا آمد. پدر و مادرش یهودی آلمانی بودند. آنها زمانی که پسرشان 5 ساله بود به ایالات متحده آمدند. اسپرینگر در سیاست فعال بود و در فکر نامزدی برای فرمانداری اوهایو در سال 2017 بود. او در سال 1975 کرسی شورای شهر سینسیناتی را به دست آورد و در سال 1977 به عنوان شهردار خدمت کرد. او برنامه گفتگوی خود را آغاز کرد. در سال 1991