جو بایدن خاموشی ملی را رد می کند ، و اصرار به مأموریت ملی برای مبارزه با COVID-19 دارد

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، روز پنجشنبه خاموش شدن در سراسر کشور برای مبارزه با COVID-19 را رد کرد ، اما به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کشنده که تاکنون جان 2 ، 50،000 آمریکایی.
“هیچ خاموشی ملی وجود ندارد زیرا هر منطقه ، منطقه و جامعه می تواند متفاوت باشد. و بنابراین هیچ شرایطی وجود ندارد که من بتوانم ببینم نیاز به خاموش شدن کامل ملی داشته باشد. من فکر می کنم که این امر ضد ثمر خواهد بود ، اما محدودیت هایی برای درجه وی می تواند پس از ملاقات با گروه فرمانداران دو حزب ، در ویلمینگتون ، دلاور ، به خبرنگاران گفت.
بایدن گفت که این علم را دنبال خواهد کرد.
وی اظهار داشت: “من نمی خواهم دوره اقتصادی را تعطیل كنم. من می خواهم ویروس را تعطیل كنم.”
“به عنوان مثال ، یک چیز این است که بگویید می توانید در وضعیتی داشته باشید که – جایی که میزان عفونت آنقدر زیاد نباشد ، می توانید یک سالن ورزشی باز داشته باشید. یک چیز دیگر این است که بگویید فقط چهار ساعت در ساعت باز است روز با تعداد X نفر
“کلیسایی که به آن می روم ، کلیسای کاتولیک من اجازه نمی دهد بیش از 40 درصد مردم وارد کلیسا شوند. این تصمیمات منطقی است. این همه کار را تعطیل نمی کند ، بلکه براساس آنچه تهدید است کالیبره می شود.” او توضیح داد.
بایدن گفت که وی در ملاقات با استانداران درباره اجرای مأموریت نقاب ملی بحث و تبادل نظر کرد.
وی گفت: “ده فرماندار ، دموکرات و جمهوری خواه ، الزامات پوشاندن را اعمال کرده و نیاز به پوشاندن جهانی را تشخیص داده اند. شمال ، جنوب ، شرق و غرب. این بیانیه سیاسی نیست. این یک وظیفه میهنی است.”
رئیس جمهور منتخب همچنین درباره چالش های موجود در توزیع و تجویز واکسن COVID-19 بحث کرد.
“ما باید واکسیناسیون را به آغوش 330 میلیون آمریکایی وارد کنیم. این منابع ، مردم و محصول زیادی را می گیرد. ما در مورد دشواری این کار بحث کردیم. این زمان و هماهنگی طول می کشد. دولت فدرال و دولت های ایالتی برای همکاری مشترک “، او گفت.
وی گفت: همه استانداران تأكید كردند كه باید با مردم آمریكا درمورد انتظارات صریح باشند.
“هیچ انتظار غلطی وجود ندارد. بگذارید آنها بدانند كه ما چه چیزی را پیش بینی می كنیم. همه آنها اذعان می كنند كه این امر به یك مبارزات عظیم آموزش عمومی نیاز خواهد داشت. ما همچنین باید به جوامع سنتی محروم دسترسی پیدا كنیم كه بیشترین آسیب را از همه گیر ، سیاه ، قهوه ای ، لاتین ، بایدن گفت ، جامعه آمریکای لاتین ، جوامع آمریکای بومی ، شهرهای کوچک و جوامع روستایی.
وی گفت: “… من از طریق فرماندار كومو و آنهایی كه در خط گفتم از انجمن فرمانداران ملی خواستم كه به ما اطلاع دهند كه كمبودها چیست …”
رهبر تخریب کرد که تأخیر در گذار بر برنامه اقدام وی برای COVID-19 تأثیر خواهد گذاشت.
“… تا زمانی که رئیس GSA بگوید که در واقع ، تیم ما ، این تیم انتقال ، برندگان احتمالی هستیم ، تا زمانی که او این کار را انجام دهد که ما به همه اطلاعاتی که از همه انواع مختلف نیاز داریم دسترسی نداریم. آژانس ها ، “او گفت.
“ما قادر به مقابله با همه چیز نیستیم ، از آزمایش گرفته تا راهنمایی تا مسئله مهم توزیع واکسن و از همه مهمتر ، برنامه واکسیناسیون برای واکسیناسیون واقعی. ما نتوانسته ایم وارد عملیات Warp Speed ​​شویم ، اما آنچه را که امروز آموخته ایم بردارید و آن را در برنامه ریزی خود قرار دهید. ”