جو بایدن دچار شکستگی خط مو شده و به کفش راه رفتن احتیاج دارد

نیویورک: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، شنبه هنگام بازی با یکی از سگهای خود دچار “شکستگی موی سر” شد و ممکن است به “چند هفته راه رفتن” نیاز داشته باشد ، اواخر عصر یکشنبه گزارش سی تی اسکن تأیید کرد.
بایدن 78 ساله بیشتر روز یکشنبه را در مطب های پزشکان گذراند – ابتدا در متخصصین ارتوپدی دلاور در نیوآرک ، دلاور و متعاقباً در مکان دیگری برای سی تی اسکن.
به گفته دکتر کوین اوکانر ، مدیر پزشکی اجرایی ، همکاران دانشکده پزشکی GW ، “اشعه ایکس بایدن هیچ شکستگی واضحی نشان نداد ، اما معاینه بالینی وی تصویربرداری با جزئیات بیشتری را لازم دانست.” اوکانر از سال 2009 پزشک مراقبت های اولیه بایدن است.
دکتر گفت: “پیگیری سی تی اسکن ، شکستگی های خط مویی (کوچک) استخوان های میخک جانبی و میانی رئیس جمهور منتخب بایدن را تأیید کرد که در قسمت میانی پا قرار دارند. پیش بینی می شود که وی احتمالاً برای چند هفته به چکمه راه رفتن احتیاج داشته باشد.” .
خبرنگاران استخر کاخ سفید در ویلمینگتون ، دلاور ، گفتند که متوجه شدند بایدن در حالی که دست به دست خبرنگاران و حاضران می زد ، لنگ می زد.
بایدن روز شنبه هنگام بازی با میجر ، یکی از دو سگش ، زخمی شد. سرگرد در سال 2018 به خانواده بایدن پیوست ، سگ قهرمان دیگر سال 2008 است. بایدن ها سرگرد و قهرمان را به کاخ سفید می آورند. آنها همچنین برنامه هایی برای پذیرش یک گربه دارند.
بایدن هنگامی که در ژانویه تحلیف می شود مسن ترین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود. پزشک بایدن ، در گزارش قبلی ، رئیس جمهور منتخب را “سالم ، با نشاط” و “متناسب” توصیف کرد.