جو بایدن رای زودهنگامی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می دهد

واشنگتن: جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ، در ایالت زادگاه خود دلاور برای انتخابات 3 نوامبر رای گیری زودهنگام انجام داد و گفت که وی برای بهبود مراقبت های بهداشتی آمریکایی ها با جمهوری خواهان در زمینه اصلاح قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) همکاری خواهد کرد.
روز چهارشنبه بایدن ، در حالی که زن و شوهرش جیل را هنگام بیرون آمدن زوج از ساختمان دفتر کارول ایالت در زادگاه ویلمینگتون معاون رئیس جمهور سابق ، دست همسرش جیل گرفته بود ، گفت: “خوب ، ما فقط رأی دادیم.”
معاون رئیس جمهور سابق در مورد ACA ، همچنین به عنوان Obamacare شناخته شده است: زمان افزودن یک گزینه عمومی ، به مردم امکان می دهد بیمه خصوصی خود را حفظ کنند ، اگر این چیزی است که می خواهند انجام دهند ، و تهیه یک برنامه بهتر را مقرون به صرفه تر می کند. ”
در 24 اکتبر ، رئیس جمهور دونالد ترامپ نیز در پالم بیچ ، فلوریدا ، ایالتی که وی در سال 2019 وضعیت اقامت خود را از زادگاه خود نیویورک تغییر داد ، رای داده بود.
رئیس جمهور گفت او “به شخصی به نام ترامپ رأی داد”.
طبق برنامه انتخابات ایالات متحده ، پایگاه داده پیگیری مشارکت ، از بعد از ظهر روز چهارشنبه ، بیش از 75 میلیون رأی داده شده است که بیش از نیمی از 138.8 میلیون رأی گیری در کل چرخه انتخابات 2016 را نشان می دهد.
در میان این آرا ، بیش از 25 میلیون نفر به صورت حضوری شرکت کردند ، در حالی که نزدیک به 50 میلیون نفر از طریق پست از طریق صندوق های رای ارسال شدند.
همه گیری همراه با مبارزات هر دو حزب برای جلب مشاعر سریع هواداران خود برای رأی دادن زودهنگام منجر به افزایش آرا early اولیه در کل کشور و گروه های جمعیتی شده است.
در همین حال ، یک نظرسنجی CNN که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد که بایدن در حال حاضر برتری قابل توجهی نسبت به ترامپ دارد ، با 54 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده از معاون رئیس جمهور سابق حمایت می کنند ، در حالی که 42 درصد از رئیس جمهور حمایت می کنند.
– ایرانیان
ksk /