جو بایدن هنگام بازی با سگ ، برای پوشیدن چکمه ، شکستگی پا می کند

ویلمینگتون: رئیس جمهور منتخب جو بایدن دکتر وی گفت که هنگام بازی با یکی از سگهایش ، پای راست او را شکسته است ، این آسیب دیدگی در اسکن روز یکشنبه وجود دارد و احتمالاً او مجبور خواهد بود برای چند هفته چکمه بپوشد.
دفتر وی گفت که بایدن روز شنبه دچار آسیب دیدگی شد و بعد از ظهر یکشنبه به یک متخصص ارتوپدی در نیوآرک ، دلاور مراجعه کرد.
“اشعه ایکس اولیه هیچ چیز واضحی نشان نداد شکست، شکستگیدکتر وی ، کوین اوکانر ، در بیانیه ای گفت ، “اما کادر پزشکی دستور سی تی اسکن دقیق تری را صادر کردند. اوکانر گفت ، اسکن بعدی شکستگی های کوچک دو استخوان کوچک را در وسط پای راست او پیدا کرد.”
اوكونر گفت: “پیش بینی می شود كه وی احتمالاً برای چند هفته به یك بوت پیاده روی احتیاج داشته باشد.”
شکستگی ها به طور کلی با افزایش سن نگران کننده هستند ، اما به نظر می رسد بایدن بر اساس اظهارات پزشک وی و درمان برنامه ریزی شده نسبتاً خفیف باشد. او در سن 78 سالگی پیرترین رئیس جمهور خواهد بود که در ژانویه تحلیف شود. او در طول مبارزات انتخاباتی اغلب س questionsالات مربوط به سن خود را رد می کرد.
به گزارشگران پوشش دهنده رئیس جمهور منتخب ، علی رغم درخواستهای متعدد ، فرصتی برای دیدن بایدن در روز یکشنبه به مطب پزشک داده نشد. بایدن که از مطب پزشک خارج شده و برای سی تی اسکن خود به یک مرکز تصویربرداری مراجعه می کند ، بایدن لنگ لک می زند ، اگرچه بدون عصا یا کمکهای دیگر راه می رفت.
بایدن با بازی با میجر ، یکی از دو سگ بایدنز ، آسیب دیدگی را دید. آنها Major را در سال 2018 پذیرفتند و اولین خود را به دست آوردند سگ، قهرمان ، پس از انتخابات 2008. بایدن گفته اند که آنها سگهای خود را به اینجا می آورند کاخ سفید و همچنین قصد دارید یک گربه بگیرید.
در دسامبر گذشته وی گزارش پزشکی را منتشر کرد که نشان می داد وی برای حفظ کلسترول خود در سطح سالم استاتین مصرف می کند ، اما پزشک وی وی را “سالم ، با نشاط” و “مناسب برای انجام موفقیت آمیز وظایف ریاست جمهوری” توصیف کرده است.