جیل بایدن ، محافظ ارشد جو بایدن ، که به عنوان بانوی اول قدم می گذارد

واشنگتن: او در برابر معترضانی که به شوهرش دویدند ، خشمگین شد. او در زمان شیوع ویروس کرونا ، او را از خبرنگاران دورتر کرده است. او بارها و بارها از جاه طلبی های ریاست جمهوری وی حمایت کرده است – به استثنای سال 2004 ، زمانی که او برای جلوگیری از دویدن جو بایدن ، یک روش پیام رسان جدید به کار گرفت.
جیل بایدن که لباس بیکینی پوشیده بود ، نوشت: “نه” ، در شارپی از روی شکم خود نوشت و سپس یک جلسه استراتژی را طی کرد که در آن مشاوران سعی داشتند با همسرش صحبت کنند تا رئیس جمهور جمهوریخواه جورج دبلیو بوش را به چالش بکشند.
محافظت از جو در میان نقش های جیل بایدن در طول ازدواج 43 ساله آنها برجسته است ، زیرا زندگی حرفه ای همسرش وی را از سنا به مسیر مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری و کاخ سفید به عنوان معاون رئیس جمهور باراک اوباما منتقل کرد. او یک همسر ، مادر ، مادربزرگ و مربی با مدرک دکترا – و همچنین یک شوخ طبع مشهور است.
اکنون ، جیل بایدن در حالی که همسرش در آستانه رسیدن به چهل و چهارمین رئیس جمهور شدن است ، در شرف تبدیل شدن به بانوی اول است و مهر خود را بر موقعیتی می گذارد که به طور سنتی به عنوان یک مدل از زنان آمریکا دیده می شود – خواه این به معنای تراشیدن روش های قدیمی است یا یافتن مثلاً موارد جدید ، فعال مانند شیوه النور روزولت ، هیلاری کلینتون و میشل اوباما.
او قصد دارد به عنوان استاد دانشگاه به کار خود ادامه دهد ، که باعث می شود او تنها بانوی اول باشد که کار روزانه خود را در خارج از خانه حفظ می کند. و اگر چهار دهه حضور در بین مردم نشانه ای باشد ، او همچنان محافظ اصلی بایدن خواهد بود.
این نقش برای ژیل بایدن کاملاً ناشناخته نیست. او در تمام مدت ازدواج با جو بایدن همسر سیاسی بوده است. بعلاوه ، او یک دید پرنده داشت آنچه یک بانوی اول در طول دو دوره ریاست جمهوری اوباما انجام می دهد.
اما سطح نظارت تغییر خواهد کرد. و همه نگاهها به دولت جدید بایدن است تا آنچه قول جو و جیل را داده اند – تحت کنترل درآوردن همه گیر ویروس کرونا در سراسر کشور باشد.
مایرا گوتین ، استاد دانشگاه رایدر و نویسنده چندین کتاب در مورد بانوان اول ، به یاد آورد که باربارا بوش به او گفت: “می دانید ، زمانی که من بانوی دوم بودم ، می توانستم هر چیزی را که می خواهم بگویم و هیچ کس واقعاً توجه زیادی نکرد. دقایقی که بانوی اول شدم ، همه چیز خبرساز شد. ” هنوز هم ، جیل بایدن منحنی یادگیری را ندارد که بیشتر خانم های اول جدید دیگر با آن روبرو هستند.
گوتین گفت: “او مدتهاست در معرض دید عموم است.” “او در حالی که کاملاً باز شده است می رود” ویروس کرونا بیش از 260،000 آمریکایی را به کام مرگ کشانده و بسیاری از زندگی روزمره را از بین برد. بایدن ها خود را به عنوان عامل آرامش در زمان از دست دادن و غم و اندوه ، تجربه هایی که آنها به خوبی می دانند به ویژه پس از مرگ پسرشان بو بایدن در اثر سرطان مغز در سال 2015 ، ارائه دادند.
جیل بایدن به عنوان راحتی به زندگی همسرش وارد شد.
همسر اول و دختر جوان جو بایدن در یک تصادف رانندگی در سال 1972 کشته شدند. جیل بایدن قبل از به دنیا آوردن دخترش اشلی ، در سال 1981 ، به تربیت پسران جوان خود که زنده مانده بودند ، بیو و هانتر کمک کرد. او از همه آنها به عنوان فرزندان خود یاد می کند .
در حالی که جو بایدن در حالی که به عنوان سناتور از دلاور به واشنگتن رفت و آمد داشت ، جیل بایدن به عنوان یک معلم حرفه ای ایجاد کرد و در نهایت دو مدرک کارشناسی ارشد و سپس دکترای خود را از دانشگاه دلاور در سال 2007 دریافت کرد.
در کل ، خط محافظتی جیل بایدن قابل توجه بود. هنگامی که جو بایدن از اولین پیشنهاد ریاست جمهوری خود به اتهامات دزدی ادبی انصراف داد ، او در کنار او ایستاد. او می گوید از سبک رواقی مادرش تقلید کرده است. وی گفت ، مادر جیل بایدن حتی هنگام فوت پدر و مادرش نیز گریه نکرد. او این را قدرت می دانست.
وی در خاطرات خود نوشت: “آنجا كه نور وارد می شود”: “من زود تصمیم گرفتم كه هرگز اجازه ندهم احساساتم بر من حاكم شود.” جیل بایدن نوشت: “من به عنوان یک همسر سیاسی متوجه شدم که رواقی من اغلب به من کمک می کند.”
“در سال 1988 ، زمانی که اولین مبارزات انتخاباتی جو برای ریاست جمهوری شروع به تیرگی کرد ، مردم دائما به دنبال شکاف در تیم ما بودند. همه ما احساس موشکافی می کردیم ، اما من از نشان دادن ضعف خودداری کردم.” این در اوایل مسابقه سال 2020 نشان داد که چندین زن بایدن را به لمس نامناسب متهم کردند. این نامزد اقدام ناشایست را انکار کرد اما تصدیق کرد که هنجارهای اجتماعی تغییر کرده است. او متعهد شد که او نیز تغییر خواهد کرد. جیل بایدن از او دفاع کرد.
وی به “صبح بخیر آمریکا” از ABC گفت: “من فکر می کنم آنچه شما نمی فهمید این است که چه تعداد افراد به جو – زن و مرد ، که به دنبال راحتی یا همدلی هستند ، نزدیک می شوند.” “اما با رفتن به جلو ، من فکر می کنم که او باید قضاوت کند – قاضی بهتری باشد – در مورد اینکه وقتی مردم به او نزدیک می شوند ، چگونه او واکنش نشان می دهد. شاید او نباید به آنها نزدیک شود.” او زمانی از زندگی خود را به یاد آورد که با او رفتار نامناسبی شده بود و حرفی نزد.
جیل بایدن گفت: “من به طور خاص می توانم به یاد بیاورم – این در یک مصاحبه شغلی بود.” “اگر همین اتفاق امروز افتاد ، من برمی گشتم و می گفتم ،” فکر می کنی چه کار می کنی؟ ” او به سرعت به طرف همسرش می رود ، گاهی از نظر جسمی.
در ماه فوریه در نیوهمپشایر ، مردی سعی کرد به منطقه طناب کشی نزدیک جو بایدن عبور کند. در یک لحظه ، جیل بایدن از پشت شوهرش عبور کرد و دستانش را به دور مرد بست ، او را برگرداند و به او کمک کرد تا او را دور کند.
یک ماه بعد در لس آنجلس ، او به همین ترتیب یک معترض ، سپس یک معترض دیگر را که در حالی که جو بایدن سخنرانی پیروزی خود در سوپر سه شنبه را برگزار می کرد ، به صحنه هجوم آورده بود ، مسدود کرد.