حذف بستههای بلند مدت ایرانسل و همراه اول؛ 7.5 گیگابایت یک ماهه 40 هزارتومان شد

همچنین ، کیفیت بهینه عبارت است از سطحی از کیفیت که علاوه بر برآورده ساختن انتظارات مشتریان ، بدون اضافه شدن ارزش محصول از افزایش هزینه ها جلوگیری کند. لازمه این قضیه جمع آوری سرویس از خط تلفن مشترک از سوی شرکت فعلی است تا مشترک بتواند شرکت مورد پسند خود را بر خط تلفن خود جایگزین کند. در دو سیمکارت اعتباری و دائمی رایتل در صورت استفاده از بستههای اینترنتی با سرعتهای مختلف، قیمتها به ازای مدت زمان مورد نیاز و حجم درخواستی، لحاظ میشوند و میزان قیمت و حجم در هر دو سیمکارتها یکسان است؛ مثلاً قیمت بسته اینترنتی پایه ۷ روزه با سرعت ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه ۳ هزار تومان و قیمت بسته اینترنتی پایه ۳۰ روزه، ۱۲ هزار و پانصد تومان است. دو ماه پیش بود که ابتدا بستههای اینترنت همراه اول و سپس بستههای اینترنت ایرانسل با افزایش قیمت همراه شد، همچنین برخی بستههای محبوب نیز از فهرست خرید سایت و اپلیکیشن این دو اپراتور حذف شدند. 2. سپس شماره تلفن و رمز خود را برای ورود به سایت وارد نمایید. در هنگام ورود به سامانه ثبت شکایات 195، چهار گزینه «ثبت شکایات»، «پیگیری شکایات»، «رویت شکایات سایر مشترکین» و «سایر راههای ثبت شکایات» وجود دارد.

اپراتورهای تلفن همراه: بیشترین شکایت از اپراتورهای تلفن همراه درباره عدم آنتندهی، قبض و صورتحساب بوده و در شرکت ایرانسل و رایتل نیز بیشترین شکایت درباره ترابردپذیری و عدم امکان برگشت به اپراتور قبلی ثبت شده است. اینترنت تلفن همراه: در حوزه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، بیشترین شکایت مشترکین از اپراتور همراه اول مربوط به بستههای اینترنتی و عدم اطلاع مشترکین از فعالسازی بسته، در اپراتور ایرانسل مربوط به کیفیت سرویس و سرعت پائین ارسال و دریافت دیتا و در اپراتور رایتل مربوط به بستههای اینترنتی و تفاوت حجم استفاده شده با هزینه در نظر گرفته شده، بوده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر بستههای اینترنت، روی دایره خلاصه وضعیت (دایره در کادر قرمز رنگ تصویر بالا) ضربه بزنید تا گزارش کاملی از بستههای اینترنت خریداری شده، میزان حجم مصرفی و باقیمانده حجم اینترنت سیم کارت ایرانسل خود را مشاهده کنید. فرستادن عدد ۳۲۰ یا ۰ به سامانه پیامکی ۸۰۸۰ نیز یکی دیگر از روشهای آسان برای اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول است.

اگر شما این روش را انتخاب نمودید، باید بدانید که خیلی راحت بدون نیاز به اینترنت می توانید از باقیمانده حساب خود مطلع شوید، برای انجام این کار تنها به کد دستوری نیاز دارید. پس از وارد شدن به اپلیکیشن و ثبت نام در آن به راحتی می توانید میزان باقیمانده اینترنت خود را مشاهده کنید. روش های اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول که شامل استفاده از کد های دستوری، استفاده از سایت و اپلیکیشن همراه اول و ارسال پیامک است، برای سیم کارت های اعتباری و دائمی یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. عدم جمعآوری سرویس: مشترکان اینترنت َADSLمی توانند در صورت نارضایتی از خدمات، شرکت سرویس دهنده خود را تعویض کنند و از اپراتور دیگری خدمات دریافت کنند. اما این مسئله برای خیلی از مشترکان به این سادگی ها نیست چراکه برخی شرکتهای ADSL برای از دست نرفتن مشتری خود با ترفندهای مختلف خلف وعده و امروز و فردا می کنند و از خالی کردن خط مشتری طفره می روند و اسباب آزار مشترکان را فراهم می کنند.

همان گونه که اشاره شد تخلفات متنوعی موجود است که مشترکان با آن دست و پنجه نرم می کنند، در اینجا به چند مورد از تخلفات رایج اشاره و حق قانونی هر مشترک برای شکایت تبیین می شود. این مورد جزو آپدیت نرم افزار محسوب میشود، اما جون خیلی از کاربران آنتی ویروس را جزو نرم افزارها حساب نمیکنند و فایل های آپدیت شده را کم حجم میدانند؛ به هرحال هراز گاهی به دلیل تغییراتی که در هسته و دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس صورت میگیرد برای نسخه بالاتر و باعث محدود شدن حجم اینترنت شده که ما پیشنهاد میکنیم، آپدیت دستی آنتی ویروس ها را فعال کنید و یا از آنتی ویروس های سبک، رایگان استفاده نمایید. اما حجم مورد استفاده از نظر این اپراتور برای استفاده از سایتهای خارجی و داخلی متفاوت است. همیشه در دسترس بودن یکی از مهم ترین مزایای استفاده از تلفن های هوشمند است. نوترینو، نام تجاری و ثبت شدهی سرویس اینترنت نسل سوم (۳G)، نسل چهارم (۴G) و نسل چهار و نیم (۴٫۵G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد.