خان: در خانه های خود نمانید، پنهان شوید: عمران خان از کارگران و رهبران تحریک انصاف درخواست کرد

اسلام آباد: عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان، از کارکنان حزب خود و گردانندگان ادارات خواست که در خانه های خود نمانند بلکه پنهان شوند و افزود که روایتی یک طرفه علیه حزب تحریک انصاف پاکستان منتشر می شود.
خان اظهارات فوق را در یک جلسه زنده یوتیوب عصر چهارشنبه بیان کرد. آدرس او ساعاتی پس از آن منتشر شد که PTI به دلیل ضربه بزرگی متحمل شد فواد چوداریاعلامیه وقفه از سیاست.
حزب تحریک انصاف در روز چهارشنبه خود با ارسال دادخواستی به دادگاه عالی سند (SHC) خواستار آزادی کارگران دستگیر شده حزب خود شده بود. این طومار خواستار آزادی 263 کارگر و رهبر حزب تحریک انصاف می شود که پس از درگیری های خشونت آمیز در سراسر پاکستان در 9 می پس از آن دستگیر شدند. خان به گزارش داون، در دادگاه عالی اسلام آباد دستگیر شد.
خان با جلب توجه به کارمندان حزب و خرس‌های اداری گفت: «در رسانه‌ها تبلیغات و یک طرفه وجود دارد. [narrative] در حال پخش است.”
او همچنین گفت که کارگران حزب تحریک انصاف اکنون از رسانه ای شدن می ترسند. [fearing] که دستگیر و زندانی خواهند شد.
خان از کارگران حزب تحریک انصاف خواست: “من به مردمم گفته ام که مخفی شوند. من به کارگران و مسئولین خود می گویم که نیازی به بیرون آمدن شما نیست. در خانه های خود نمانید، پنهان شوید.”
به گزارش داون، خان همچنین از اینکه بیش از 10000 کارگر PTI زندانی و در شرایط بدی نگهداری شده اند ابراز تاسف کرد.
“در حال حاضر، بیش از 10000 کارگر ما در زندان هستند و وضعیت برای آنها بسیار دشوار است — آنها در قفس های کوچک نگهداری می شوند، از آب و غذای خوب محروم هستند و اجازه ملاقات با وکلای خود را ندارند. با آنها طوری رفتار می شود که گویی با آنها رفتار می شود. رئیس حزب تحریک انصاف در این برنامه گفت: دشمنان خارجی کشور هستند، اما حتی در آن زمان نیز اسیران جنگی حق دارند.
خان همچنین به دلیل قطع اتصال اینترنت در اطراف محل اقامتش در پارک زمان، دولت را تحت فشار قرار داد.
به گزارش دان، وی با بیان اینکه تنها هدف از قطع اینترنت کنترل رسانه ها بوده است، امیدوار است که این صحبت به شما برسد.
خان در پایان خطاب خود گفت که مردن بهتر از پذیرفتن بردگی است.
“این برده داری که ما را به انجام می رسانند… آن گونه که گردنشان را می گیرند و مجبورشان می کنند که PTI را ترک کنند. “
به گزارش داون، خان گفت: “می خواهم به کشورم بگویم که به هیچ وجه نباید شکست را بپذیری.”