خدمات نماشویی ساختمان با بهترین کیفیت

مواردی مانند جنس نما، ارتفاع نما، ایرادات نما و میزان کهنگینما در انتخاب روش نظافت نمای بیرونی ساختمان تاثیر دارد.

در پاسخ به این سوال به نقل از شرکت کارابین راپل باید بگوییم که کلیه سطوح نمای ساختمان قابلیت نظافت را دارند اما نکته ای که وجود دارد این است که روش تمیز کردن و جرم زدایی هر جنس در نما متفاوت است.

زیرا با گذشت زمان و نفوذ آلودگی ها به خورد سنگ فرآیند پاکسازی و جرم زدایی از نما بسیار سخت و پر هزینه خواهد شد و حتی در شرایط خاص ممکن است آلودگی هایی که به خورد سنگ نفوذ کردهاند از بین نرود و به صورت دائمی بر روی سطوح نمای ساختمان شما بماند.

خدمات نماشویی ساختمان در سایت راپینیبا گذشت زمان و در طولانی مدت نمای ساختمان ها ممکن جرم بسیار زیادی بگیرد و زیبایی خود را از دست بدهد.

خدمات نماشویی ساختمان ها از ساختمان های کوتاه تا برج های بلند هزینه های متفاوتی دارند که با توجه به تجهیزات، تیم و حتی مواد شوینده ممکن اسن متفاوت باشد و در مناطق گوناگون هزینه های مختلف داشته باشد. چون عمدتا در ایران سطح راه پله ها با پوشش سنگ پوشانده میشود ممکن است به سنگسابی پله هم معروف باشد .

در ساختمانها عمدتا از سنگ برای پوشش سطوح پله استفاده میشود . پیچ و رولپلاک نما اصلی ترین و تخصصی ترین خدمتی است که با انجام آن توسط شرکت بهاری می توانید سنگ های نما را به بهترین شکل محکم و مقاوم کنید تا دیگر نیازی به ترس و نگرانی ندارید.

شرکت نماشویی ساختمان ropeeni

انواع متنوعی از کفپوش در خیابانها , پارک ها و پیادروها مورد استفاده قرار میگیرد .کفپوش های مورد استفاده در پیاده رو ها و پارک ها یکی از سخت ترین موارد کفسابی میباشد .

انواع مختلفی از کفپوش ها وجود دارند که در پیاده روها از آنها استفاده می شود به گونه ای که در آمریکا از کفپوش هایی همچون بتن استفاده می شود و در اروپا از کفپوش هایی همچون آسفالت ،سنگ فرش و یا کفپوش های پلاستیکی استفاده می شود ، از جمله نکته بسیار مهمی که در اینجا می توان بدان پرداخت جنس کفپوش ها می باشد کفپوش هایی از جنس Pumic می باشند انرژی کمتری به داخل آنها نفوذ می نماید ودر مقابل آنها کفپوش هایی که مواد اولیه آنها از نفت باشد ( مانند آسفالت ، سنگ فرش که قیر در آنها وجود دارد ) انرژی بینهایت بیشماری را دریافت می نماید .

گروه خدماتی تهران ساب تقریبا در همه کوچه پس کوچه های تهران بزرگ خدمتی کوچک به یکی از همشهریان انجام داده است .

در دهه 19 از کفپوش های چوبی در برخی از مناطق در آمریکا استفاده می شد که هم اکنون نیز جهت حفظ منابع طبیعی در برخی سواحل از آنها استفاده می شود .

کفسابی ساختمان از جمله اموری است که در زمانهای مختلفی از طول عمر ساختمان اجرا میشود همانند نمای ساختمان کف هم جزء عوامل مهم در زیبایی و دکوراسیون ساختمان ها میباشد .

درکفسابی می بایست به ماهیت و متریال مورد استفاده در کف توجه ویژه ای شود و متناسب با آن روند کفسابی اجرا شود .

نماشویی ساختمان راپینی است که در آن با استفاده از واترجت یا به روش نماشویی با طناب، نمای ساختمان مانند روز نخست زیبا و تمیز میشود. به همراه با از فراورده های دیگر می باشد ، از اینگونه کفپوش ها که جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و گرفتن ضربات معمولا بکار میروند در مراکزی مانند سالن های ورزشی و یا مراکز رقص , در پارک ها و محدوده محل بازی کودکان با لوازم بازی و یا در مراکزی که به کفپوش های نرم نیازمند است استفاده می گردد , بخاطر داشتن سطوح بسیار نرم پروسه کفسابی این نوع کفپوش ها لازم است از وسایل خاصی و البته مواد شوینده خاصی استفاده شود تا آسیبی به سطح یا رنگ کفپوش ارتجاعی حین کف سابی وارد نشود .

کفسابی پله یا به عبارتی سنگ سابی پله بسته به نوع پله و سنگ مورد استفاده در آن پروسه و مواد متفاوتی را میطلبد از این رو قیمت کفسابی پله یا قیمت سنگ سابی پله هم بر این اساس متفاوت میشود . پله سابی یک فرایند کفسابی میباشد که بر روی پله های ساختمان انجام میشود. اما با توجه به اینکه نماشویی یک کار کاملا تخصصی و نیازمند مهارت و دانش تخصصی است، برای اجرای نماشویی ساختمان، باید به دنبال شرکت ها و مجموعه های اجراکننده این خدمات باشید. قیمت نماشویی ساختمان به عوامل مختلفی از جمله جنس نمای ساختمان، سختی دسترسی به نمای مورد نظر، نماشویی با دستگاه واترجت یا نماشویی به وسیله طناب و راپل، مساحت نمای ساختمان و …

به طور کلی در این روش آب با فشار و یا مواد شیمیایی با غلظت بیش از حد مجاز استفاده می شود. البته باید توجه داشت که به علت فشار بالای آب به نمای برخی از ساختمانها مانند، نمای آجری و نمای بتنی آسیب وارد نشود. فشار آب را در نوع سه فاز این دستگاه، به میزان 300-220 بار و در نوع تکفاز آن به میزان 170-120 بار افزایش خواهد یافت. همانطور که می دانید و در مطالب مختلفی که برای کفسابی و سنگسابی قبلا بر روی سایت قرار داده ایم بیشترین سوالی که مشتریان به محض تماس با شرکت کفسابی مدرن ساب از ما دارند میزان هزینه ها و نحوه ی محاسبه ی آن می باشد.

نماشویی ساختمان در تهران و شهرستانها

هر دوتای این دستگاه قدرت بالایی در نماشویی ساختمان در تهران برعهده دارند. که بنابر میزان کثیفی و جرمی که بر روی سطوح مختلف نمای ساختمانی مانده است بکار برده می شوند. همچنین لازم است در انتخاب شرکت نماشویی دقت کافی داشته باشید چرا که این سرویس از حساسیت بالایی برخوردار است.

یک استادکار و مجری انجام سابیدن کف لازم است با انواع کف های ساختمانی و متریال ها آشنایی کافی داشته باشد . برای این که نمای ساختمان کامپوزیتی شما شفافیت و زیبایی خود را از دست ندهد باید در زمان های مشخص مثلا ۶ ماه ۶ ماه به صورت واتر جت و سپس ابر و تی و اسکاج شستشو شود.

در صورت نیاز انجام بندکشی برای جلوگیری از فرسایش و نفوذ آب باران و برف به بستر نمای سنگی و سطوح سرامیک صورت می پذیرد.

تمیز کردن سطوح بلند بسیار مهم بوده و باید به صورت مداوم انجام شود. در این روش از تجهیزات نظافتی مخصوص استفاده میشود که کار  نماشویی ساختمان را بسیار راحتتر و سریعتر میکند.

نوعی از پوشش کف که با استفاده از آسفالت و سنگفرش همراه با هم می باشد که از این نوع کفپوش در ابتدا در انگلستان ، درحومه شهرها بسیار استفاده می شد و استفاده از این نوع در محیط زیست خیلی به سود محیط نمی باشد و از جمله علت های آن نیز استفاده از نفت و گاز و منبع نفتی می باشد که استفاده از این منابع مطلوب نمی باشد و این در حالی بود که در داخل خیابان ها از کفپوش های سنگی و یا آجری که متناسب با محیط و معماری اطراف باشد استفاده می گردد .

و اما در این قسمت از مبحث کفسابی به مشکلات رایج انواع کفپوش ها می پردازیم ، کفپوش های چوبی در نوع خود دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند ولی از جمله بزرگترین مشکلات آنها می توان به سابیدگی آنها در صورتیکه در کنار یکدیگر می باشند اشاره نمود کفپوش های چوبی در اثر سابیدگی به یکدیگر ایجاد صدا می نمایند که این امر سبب می شود در هنگام راه رفتن بر روی آنها صداهای ناشی از راه رفتن به شدت زیاد باشد و از جمله دلایل آن نیز کشیده شدن یک تکه چوب بر روی چوب دیگر و نیز در قسمت اتصالات می باشد و برای رفع این مشکل محکم نمودن اتصالات می تواند کمک زیادی نماید .

و اما مشکل بعدی که در کفپوش های چوبی بسیار دیده می شود که در کفسابی آنها می بایست به آن بسیار توجه ویژه ای نمود ایجاد صداهایی با فرکانس بم را به شدت انتقال می دهند که تمام افرادی که تمایل به استفاده از اینگونه کفپوش ها هستند می بایست به این نکته بسیار توجه داشته باشند و تنها افرادی از آنها استفاده نمایند که صداهای ایجاد شده توسط این کفپوش ها برای آنها ایجاد مزاحمت نمی نماید .