دعوا در دادگاه؟ ستاره شدن تلویزیون؟ سفر جاده ای؟ کاری که ترامپ در صورت از دست دادن ممکن است انجام دهد

واشنگتن: البته ، دونالد ترامپ قصد ندارد سه شنبه را از دست بدهد ، اما اگر این کار را انجام دهد چه آینده ای دارد؟ از نبردهای دادگاه گرفته تا سفرهای جاده ای با همسرش ملانیا ، گزینه های احتمالی پس از کاخ سفید مانند سایر موارد درباره رئیس جمهور چهل و پنجم غیرمعمول است.
فقط چند مورد کاملاً مطمئن هستند.
یک: ترامپ به نقش یک مقام ارشد آرام و ساکت رضایت نخواهد داد یا زمان زیادی را صرف کار در آن کتابخانه سنتی ریاست جمهوری خواهد کرد.
دو: برخلاف بسیاری از پیشینیان خود ، ترامپ بیشتر در خارج از سیاست زندگی کرده است و بنابراین ممکن است بد نباشد – حتی ممکن است لذت ببرد – از واشنگتن خارج شود.
او اغلب با حسرت می گوید: “من قبلاً چنین زندگی زیبایی داشتم.”
همه چیز دیگه؟ خیلی قابل پیش بینی نیست
گرایش ترامپ به عنوان یک تاجر ، استفاده از شهرت خارق العاده وی برای کسب درآمد خواهد بود.
نام “ترامپ” محصول اصلی وی سالهاست. به گفته مایکل کوهن ، وکیل سابق ننگین وی ، انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 خود به عنوان “یک فرصت تجاری” تصور می شد – تا زمانی که وی به طور غیر منتظره ای پیروز شد.
اما به جای معاملات بیشتر با املاک و مستغلات ، حرکت بعدی ممکن است رسانه باشد.
هیچ کس نمی تواند انکار کند که ترامپ موهبت جیب را دارد. در تجمعات بیشمار خود ، او جمعیت زیادی را در نوعی توجه مسحور نگه می دارد و جریان آگاهی از تئوری های توطئه به شوخی به حیوانات خانگی منتقل می شود ، مانند انتقاد عجیب و غریب او از فشار ضعیف آب در شیرهای حمام.
به نظر می رسد او شباهت زیادی به یکی از مجریان برنامه های گفتگوی رادیویی راست گرای آمریکا دارد. او همچنین به عنوان یک ستاره موفق در مجموعه تلویزیونی واقعیت “The Apprentice” شکل گرفته است.
آیا او می تواند این مهارت ها را در تلویزیون ترامپ جمع کند؟
ترامپ در شکایت های مداوم خود از فاکس نیوز که به اندازه کافی راست نیست ، به این نکته اشاره کرده است. بینندگان ، در توییتر خود نوشتند: “اکنون گزینه دیگری می خواهند. من هم همین کار را می کنم!”
و او یک وسیله آماده سازی بالقوه آماده برای پروژه در قالب کانال های کابلی آشکارا پشتیبانی ترامپ One America News و NewsMax TV دارد – جزئیات فعلی که تصاحب ترامپ می تواند به غول هایی تبدیل شود.
کمتر قابل قبول است سناریویی که در آن رئیس جمهور سابق ترامپ درگیر مشکلات جدی حقوقی باشد.
پیامدهای حاصل از مبارزات انتخاباتی او در سال 2016 به روسیه می تواند به راحتی مجدداً زنده شود ، به خصوص اگر دموکرات ها سنا را تصرف کنند.
دادستان ها در نیویورک قبلاً در مورد پرداخت سریع ترامپ به یک ستاره پورنو ، معاملات تجاری درهم و برهم و حساب های مرموز وی تحقیق کرده اند. سپس آن موارد تجاوز قدیمی و سایر ادعاهای تجاوز جنسی وجود دارد.
ترامپ به عنوان رئیس جمهور تا حد زیادی در برابر پیگرد قانونی محافظت می شود. هنگامی که از کاخ سفید خارج شد ، او آسیب پذیر خواهد بود ، مگر اینکه رئیس جمهور جو بایدن او را در این راه عفو کند جرالد فورد خروجی داد ریچارد نیکسون بخشش پتو در سال 1974.
دور از ذهن؟
هشت نفر از همکاران ترامپ ، از جمله مردانی که به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی وی ، وکیل و مشاور امنیت ملی فعالیت می کردند ، قبلاً به جرم جنایات سنگین متهم شده یا زندانی شده اند.
در دنیای هنجارشکنی ترامپ ، گزینه ای بعید-اما هنوز هم-امکان پذیر وجود دارد ، جستجوی مجدد ریاست جمهوری در سال 2024.
قانون اساسی ریاست جمهوری برای بیش از دو دوره را منع کرده است ، اما خدمت در دو دوره غیر متوالی هیچ مانعی ندارد.
تقریباً همیشه ، روسای جمهور فعلی یا مانند باراک اوباما چهار سال دیگر پیروز می شوند ، یا پس از باختن مانند جورج دبلیو دبلیو بوش با ظرافت بازنشسته می شوند.
گروور کلیولند تنها رئیس جمهوری بود که موفق به بازگشت به این کار شد.
در صورت از دست دادن ترامپ در هفته آینده ، حزب جمهوری خواه می تواند در تئوری اقدام به پاک کردن این تجربه از حافظه جمعی پراکنده خود کند. اما ترامپ به شدت با پایگاه رادیکالیزه شده رای دهندگان محبوب است ، بنابراین احمقانه است که کاملا علیه او شرط بندی کنیم.
همانطور که مگی هابرمن ، ناظر پیشکسوت نیویورک تایمز می پرسد: “چه چیزی مانع ادامه تجمع وی خواهد شد؟ چه کسی اطلاعات زیادی را که جمع کرده کنترل می کند؟ این و بسیاری از س questionsالات دیگر همچنان ادامه خواهد داشت.”
یا شاید ، شاید ، شاید 74 ساله بخواهد به راحتی از همه چیز دور شود.
هرچقدر که این به نظر غیرقابل قبول برسد ، او چند نکته را رد کرده است.
در ماه ژوئن در کاخ سفید او در مورد سفر جاده ای در یک RV با همسر مدل سابق خود ملانیا فکر کرد.
وی گفت: “شاید من با بانوی اول تریلر به نیویورک برگردم.” “من فکر می کنم می خواهم RV بخرم و با بانوی اولمان دور و برم.”
کمتر عاشقانه اما به همان اندازه صمیمانه ، او در میان راهپیمایی این هفته در پنسیلوانیا برای تحسین کامیون های پارک شده در میانه سخنرانی مکث کرد.
رئیس جمهور گفت: “کامیون های خوب”. “شما فکر می کنید من می توانم به یکی از آنها هاپ بزنم و آن را بدرقه کنم؟ من دوست دارم این کار را انجام دهم ، فقط جهنم را از اینجا بیرون می کنم. فقط جهنم را از این دور کنید.”
کجا می رفت؟
البته او ممکن است مستقیماً به یکی از زمین های گلف یا برج های خود سر بزند. اما هنگام مبارزات انتخاباتی در انجمن معروف بازنشستگی فلوریدا دهکده ها ، وی به شوخی گفت که در عوض ممکن است به جمع سالمندان بپیوندد.
ترامپ گفت: “من به روستاها نقل مکان خواهم کرد. شما می دانید چه؟ نه بدترین ایده. من این ایده را دوست دارم. من این ایده را دوست دارم.”
و اگر کلاس های بینگو و ایروبیک در آب مناسب نیست ، یک گزینه افراطی تر وجود دارد.
وی در مورد تحقیر در صورت شکست در برابر بایدن گفت: “من احساس نمی کنم خیلی خوب باشم.”
“شاید مجبور شوم کشور را ترک کنم.”