دونالد ترامپ حمله متهم به جو بایدن در پنسیلوانیا را شدت می بخشد

هریسبورگ (ایالات متحده): دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و متحدان حزب جمهوری خواه ، در اواخر شرط بندی برای پیروزی در ایالت میدان پنسیلوانیا ، حملات خود را به جو بایدن در مورد شکستن ، به امید ایجاد گوه بین معاون رئیس جمهور سابق و طبقه کارگر سفید ، شدت بخشیده اند. رای دهندگان با صنعت پررونق گاز طبیعی دولت گره خورده اند.
این حمله در انبوهی از تبلیغات تلویزیونی و وب سایت های محافظه کار و راست گرا انجام می شود و در هر راهپیمایی ترامپ در این ایالت تکرار می شود.
این ادعا به یک سری اظهارات گیج کننده معاون سابق رئیس جمهور – از جمله اظهارات مربوط به صنعت نفت از بحث هفته گذشته – ادعا می کند که او قصد دارد “ممنوعیت” یا پایان دادن به برداشت گاز ملی را انجام دهد ، اگرچه این موضع رسمی دموکرات نیست.
بازی تفریحی ترامپ در حالی انجام می شود که نظرسنجی ها نشان می دهد رئیس جمهور در تلاش است تا از بایدن در پنسیلوانیا سبقت بگیرد و نیاز به افزایش رای دهندگان سفید روستایی و برون مرزی دارد که در پیروزی کوچک در پنسیلوانیا در سال 2016 به او کمک کردند.
همچنین شلیک می کند تا باندن بین جناح چپ حزب دموکرات ، که با سوخت های فسیلی خصمانه است ، و پایگاه اتحادیه یقه آبی آن که در حال ایجاد یک شبکه در حال گسترش خطوط لوله گاز ، نیروگاه ها و تأسیسات فرآوری در پنسیلوانیا است ، در حال قدم زدن است. .
برنامه تغییر آب و هوا بایدن تا رسیدن به میزان خالص انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 انجام می شود و شامل ممنوعیت شکستن قطعه نیست ، این فرایند به طور رسمی شکستگی هیدرولیکی را نام برد که همراه با حفاری افقی ایالات متحده را به یک ابرقدرت نفت و گاز در دهه گذشته تبدیل کرد.
او معتقد است که می توان با کمک به حذف انتشار از زیرساخت های گاز طبیعی ، در حالی که یارانه های فدرال نفت و گاز را به سمت انرژی های پاک تر هدایت می کرد ، آستانه صفر خالص را بدست آورد.
بایدن در مناظره پنجشنبه شب گفت: “من منع تقسیم بشکن را رد می کنم ، زیرا … ما به صنایع دیگری برای انتقال نیاز داریم تا در نهایت به صورت یک انتشار صفر کامل برسیم.”
از طرف خود ، ترامپ غالباً دانش هشدارهای فوری فوری را برای اقدامات فوری برای جلوگیری از بدترین آسیب های آب و هوایی با کاهش انتشار سوخت های فسیلی مورد تمسخر قرار می دهد.
اما حملات ترامپ معمولاً به بیانیه های مختلف بایدن – که چندین مورد در جریان مبارزات مقدماتی دموکرات ها داده شده است – اشاره می کند تا این موقعیت را آلوده کند.
در یكی ، بایدن سال گذشته به یك سerال كننده در تالار شهر گفت: “ما می خواهیم به سوخت های فسیلی پایان دهیم.” در همین حال ، كامالا هریس ، سناتور كالیفرنیا ، معاون نامزد بایدن ، در زمان پیشنهاد خود برای نامزدی ریاست جمهوری دموكراتها ، این ممنوعیت را تأیید كرد.
در تجمع اخیر ترامپ در ایری ، پنسیلوانیا ، رئیس جمهور ویدئویی از نظرات مختلف بایدن در مورد شکستن در تلاش برای به تصویر کشیدن بایدن در مقابل روند ، به مردم نشان داد.
و این چند روز پیش بود که ترامپ و بایدن در جریان بحث و گفتگو درباره انرژی صحبت کردند. پس از اینکه بایدن اظهار داشت که می خواهد “از صنعت نفت دور شود” ، ترامپ این سخنان را رد کرد.
ترامپ گفت: “اساساً آنچه او می گوید این است که او صنعت نفت را نابود خواهد کرد.” “آیا آن را به یاد می آوری ، تگزاس؟ آیا آن را به یاد می آوری ، پنسیلوانیا؟ اوکلاهما؟ اوهایو؟” ترامپ روز دوشنبه به کارزار انتخاباتی خود در پنسیلوانیا بازگشت.
America First Action ، یک Super PAC طرفدار ترامپ ، یک کمپین تبلیغاتی هشت هفته ای را برای تلویزیون ، اینترنت و ایمیل در طول تابستان اجرا کرد و ادعا کرد که صدها هزار پنسیلوانیایی که در این صنعت کار می کنند ، در مشاغل خود مشاهده می کنند ، کسب و کار آنها را ببینید از چاه در زمین خود بهره مند شوند یا حق امتیاز دریافت کنند.
مبارزات انتخاباتی ترامپ تبلیغات خود را در پاییز امسال با حضور یک تکنسین فرکینگ به نام “جن” انجام می دهد که می گوید بایدن شکستن را پایان می دهد و “این پایان کار من و هزاران نفر دیگر است.”
و Great America PAC ، که از ترامپ حمایت می کند ، تبلیغاتی را ارائه داد که بایدن و هریس را “دروغگویان شکن” نامید. این هجوم یادآور تلاش جمهوری خواهان برای دور کردن کارگران اتحادیه از هیلاری کلینتون دموکرات چهار سال پیش است.
کلینتون هنگام توصیف برنامه آب و هوایی خود گفته بود “ما قصد داریم بسیاری از کارگران استخراج معادن زغال سنگ و شرکت های تولید زغال سنگ را از کار خارج کنیم” چکش خورده بود ، اظهار نظری که به او پیشنهاد داده بود علیه زغال سنگ اعلام جنگ کرده است.
هنوز هم بیشتر اتحادیه های یقه آبی که در میادین گازی در پنسیلوانیا کار می کنند ، بایدن را تأیید کرده اند. وی با برخی از آنها رابطه دیرینه دارد و تأیید تا حدی بازتاب حمایت آنها از طرح زیرساخت وی است.
یکی از آنها – اتحادیه اتحادیه صنفی لوله کش و Pipefitters – اظهارات بایدن را تکرار کرد مبنی بر این که وی در تبلیغات دیجیتالی با مضمون پیتسبورگ که همچنین از حمایت های بایدن از انرژی هسته ای و زیرساخت های آب به عنوان منابع جدید مشاغل اتحادیه یاد می شود ، ممنوع نیست.
راوی می گوید: “جو بایدن طرفدار رئیس اتحادیه خواهد بود.”
در حالی که بایدن اصرار دارد که نمی خواهد شکستن قطعه قطعه به طور گسترده ممنوع شود ، اما او می خواهد صدور مجوزهای حفاری جدید را در زمین های فدرال متوقف کند ، که به گفته آژانس های فدرال حدود 10٪ از تولید گاز طبیعی و 7٪ از تولید نفت است.
وی همچنین به عنوان بخشی از یک طرح 2 تریلیون دلاری ، می خواهد تولید برق را تا سال 2035 از انتشار سوخت های فسیلی آزاد کند و با استفاده از فناوری هایی مانند ترسیب کربن گیر ، تا سال 2050 به انتشار خالص کربن در ایالات متحده برسد.
دانشمندان می گویند دستیابی به انتشار خالص کربن در ایالات متحده تا سال 2050 بدون حذف استفاده از سوخت های فسیلی امکان پذیر است.
اما هدف كوتاه مدت بایدن از بین بردن میزان انتشار گازهای گلخانه ای از نیروگاه ها ، لرزش در صنعت پنسیلوانیا است زیرا ناوگان در حال رشد نیروگاه های گازسوز مشتری مشتری بزرگی است.