رئیس جمهور منتخب؟ ممکن است GOP منتظر ژانویه باشد تا بگوید جو بایدن برنده شد

واشنگتن: آمریکایی های منتظر جمهوری خواه در کنگره تصدیق کنید جو بایدن زیرا رئیس جمهور منتخب باید تا ژانویه منتظر بماند زیرا رهبران GOP به رئیس جمهور پایبند هستند دونالد ترامپتعداد زیادی از چالش های حقوقی و ادعاهای اثبات نشده تقلب.
آخرین مهلت روز سه شنبه ایالت ها برای تأیید انتخابات خود – که یک بار به عنوان یک نقطه اصلی برای جمهوری خواهان برای پیروزی بایدن شناخته می شد – بدون اظهارنظر زیاد آمد و رفت. مهلت 14 دسامبر کالج انتخاباتی هفته آینده در هفته آینده ممکن است فقط چند تماس تبریک GOP با بایدن ایجاد کند.
به طور فزاینده ای ، نمایندگان حزب جمهوری خواه می گویند رای گیری 6 ژانویه در کنگره برای پذیرش نتیجه کالج انتخاباتی ممکن است در زمان رسمی شدن برنده ریاست جمهوری باشد. رهبر اکثریت مجلس سنا ، میچ مک کانل ، 20 ژانویه را به عنوان تاریخ مشخصی اعلام کرده است که کشور “قصد دارد رئیس جمهور بعدی را سوگند بخورد”.
نتیجه یک بن بست خطرناک مانند هیچ یک از دیگر موارد در تاریخ ایالات متحده است. امتناع از توافق درمورد حقایق انتخابات ، اعتماد به نفس رای دهندگان را تهدید می کند ، حقانیت ریاست جمهوری بایدن را از بین می برد و هنجارهای مدنی را به روشهای هنوز ناشناخته بازپس می گیرد.
با این حال برخی از مقامات GOP روند کشیده شده را بهترین نتیجه برای پاسخ به س questionsالات آتشین ، تماس ها و شکایات رای دهندگان خود می دانند که به ترامپ رأی داده اند و اعتقاد ندارند او به طور قانونی مسابقه به بایدن را از دست داده است.
الکس مونی ، جمهوری خواه ، RW.V. ، در مصاحبه ای گفت: “کشور باید درک کند ، حداقل ، منصفانه بود.”
مونی گفت که رای دهندگان در خانه ، از جمله فعالان حزب جمهوری خواه ، در یک رویداد ماه گذشته در هارپر فری تحت فشار قرار گرفتند و خواستند بدانند که چرا هیچ کس به رئیس جمهور کمک نمی کند. او گفت “آنها بسیار نگران بودند” ، و بنابراین او قدم برداشت. او معرفی کرد خانه قطعنامه روز سه شنبه که نه ترامپ و نه بایدن را تشویق می کند که تا تمام تحقیقات تحقیق کنند.
وی درباره رای گیری در 6 ژانویه در کنگره گفت: “پایان وقتی است که فراخوان در اینجا اعلام شود.”
ترامپ با ادعای “تقلب” در انتخابات ، حزب خود را در این مسیر بی سابقه به پایین هدایت کرد ، اما مقامات جمهوری خواه با سکوت چهار هفته گذشته شک و تردیدها را تقویت کردند. وی شخصاً از برخی مقامات منتخب محلی خواست تا در نتایج تجدید نظر کنند. اکنون ، انتخابات مورد مناقشه زندگی سیاسی خود را به خود گرفته است که حتی ممکن است رهبری حزب نتواند آن را له کند ، حتی با چالش های قانونی ترامپ.
جمهوری خواهان می گویند در این مرحله معنای سیاسی کمی برای آنهاست که با نظرات ترامپ مخالفت کنند زیرا مبادا با واکنش مخالفان طرفداران وی – رای دهندگان خود – در خانه مواجه شوند. آنها برای تأمین قدرت انتخابات دور دوم جورجیا در 5 ژانویه که تعیین کننده سنا است ، به رای دهندگان ترامپ اعتماد می کنند. و در حالی که برخی از قانون گذاران GOP پیروزی بایدن را تصدیق کرده اند ، اکثر آنها ترجیح می دهند سکوت کنند و اجازه دهند روند روند “به صورت ارگانیک” ، به گفته یکی از دستیاران ، در ژانویه انجام شود.
اما کارشناسان انتخابات هشدار می دهند که آسیب طولانی مدت به سیستم دیرینه آمریکایی وارد شود.
Trey Grayson ، وزیر امور خارجه جمهوریخواه سابق كنتاكی و رئیس سابق انجمن ملی دبیران امور خارجه گفت: “این به وضوح اعتماد به نفس در انتخابات را جریحه دار می كند.”
“او گفت ،” امید من ، تا 14 دسامبر است. “صداهای بیشتری وجود خواهد داشت ، اما روده من این است كه تا 6” (ژانویه) نخواهد بود.
ادوارد فولی ، کارشناس انتخابات و استاد حقوق اساسی در دانشگاه ایالتی اوهایو ، گفت که درست است که برنده انتخابات رسما رئیس جمهور منتخب نیست تا زمانی که کنگره اعلام کند بنابراین با رای خود در 6 ژانویه برای قبول نتایج کالج انتخابات.
وی گفت: “من نگران زمان بندی نیستم ، اما این اتفاق می افتد.”
برای اینکه “آمریکایی ها” به انتخابات ایمان داشته باشند ، طرف بازنده باید شکست را بپذیرد. وی گفت: “اگر طرف باخت نتواند به آن برسد بسیار بسیار خطرناک است.”
وی گفت: “مهم است كه احزاب با آن اخلاق عمل كنند – حتی اگر یك فرد ، ترامپ نتواند این كار را انجام دهد ، طرف مجبور است این كار را انجام دهد.”
“آنچه در مورد پویایی ایجاد شده از روز انتخابات بسیار نگران کننده است این است که حزب قادر به انتقال آن پیام نیست زیرا آنها نشانه های خود را از ترامپ می گیرند.”
در مجلس و سنا ، درگیری ها از راه های بزرگ و کوچک در حال گسترش است زیرا نمایندگان مجلس بی ثباتی را طولانی می کنند ، برخی نمایه های خود را افزایش می دهند تا با حرکت رای دهندگان ترامپ و برخی دیگر به طور گسترده تری برای اصلاح سیستم های انتخاباتی مبارزه کنند.
سناتور تد کروز، آر-تگزاس ، در کانال فاکس نیوز شان هانیتی اعلام کرد که وی آماده ارائه استدلال های شفاهی قانونگذاران پنسیلوانیا در برابر چالش قانونی انتخابات در صورت رسیدگی به دیوان عالی کشور است.
کروز در بیانیه ای اظهار داشت که وی معتقد است دادگاه “در برابر مردم آمریکا مسئولیت دارد که با اختیارات خود اطمینان حاصل کند که ما از قانون پیروی می کنیم و از قانون اساسی پیروی می کنیم.”
دادگاه عالی روز سه شنبه پیشنهاد جمهوری خواهان برای برگرداندن گواهینامه پنسیلوانیا از پیروزی بایدن را رد کرد.
مو بروکس ، جمهوریخواه ، جمهوری خواه ، روزانه در حال سخنرانی در صحن مجلس قبل از اعتراض رسمی برنامه ریزی شده خود در جریان رأی گیری در 6 ژانویه است که به اعتقاد او نشان می دهد ترامپ دوباره انتخاب شده است.
وی در مصاحبه ای گفت: “دیگران به من می پیوندند.” و به خانه برگردم ، “من پشت پشتهای زیادی داشته ام.”
حتی جمهوری خواهان ، به رهبری مک کانل ، در کمیته تحلیف دو حزب از اجازه حرکت دموکرات ها در روز سه شنبه برای اعلام علنی بودن برنامه ریزی خودداری کردند. کمیته ای که از سال 1901 هر افتتاحیه را سازماندهی کرده است در حال برنامه ریزی پروتکل های ایمنی و بهداشتی Covid-19 برای مراسم تحلیف سنتی 20 ژانویه سال آینده است.
رئیس کمیته ، سناتور روی بلانت ، R-Mo ، گفت: “وظیفه کمیته مشترک کنگره در زمینه مراسم تحلیف این نیست که از روند انتخابات جلو بیفتد و تصمیم بگیرد که چه کسی را افتتاح می کنیم.”
نماینده سابق کنگره دیوید مک اینتوش، که اکنون ریاست باشگاه محافظه کار برای رشد را بر عهده دارد ، گفت در سال جدید باید کمیسیونی مستقل و دو حزبی برای بررسی انتخابات 2020 تشکیل شود.
تا آن زمان ، گروه وی در تلاش است رأی دهندگان ترامپ گرجستانی را به پای صندوق های رأی سوق دهد ، حتی در شرایطی که رئیس جمهور در مورد پیروزی ایالت بایدن اختلاف نظر دارد.