رئیس گروه سو abuse استفاده جنسی کره جنوبی به مدت 40 سال زندان

سئول: طراح یک حلقه بدنام سو not استفاده جنسی آنلاین به مدت 40 سال در زندان بود کره جنوبی پنجشنبه.
چو جو بین ، فارغ التحصیل 25 ساله دانشگاه ، گروهی را اداره کرد که با تهدید زنان و دختران ، از جمله خردسالان ، به فیلمبرداری و ارسال محتوای جنسی پرداخت. سپس این مورد در اتاق گفتگوی پرداخت برای مشاهده در برنامه پیام رسان تلگرام قرار گرفت.
چو از ماه مه گذشته تا فوریه سال جاری مسئولیت این گروه را بر عهده داشت و 74 نفر را باج خواهی کرد که 16 نفر آنها زیر سن بودند.
“متهم به طور گسترده محتوای توهین آمیز جنسی را که با اغوا کردن و تهدید بسیاری از قربانیان ایجاد کرده ، توزیع کرده است.” سئول به نقل از خبرگزاری یونهاپ دادگاه منطقه مرکزی ، افزود كه وی “آسیب جبران ناپذیری” ایجاد كرده است.
دادگاه اضافه کرد ، با توجه به جدی بودن جنایات ، تعداد زیاد قربانیان و میزان خساراتی که گروه چو وارد کرده است ، “وی مجبور است مدتها از جامعه جدا شود.”
این حکم 40 ساله کوتاه مدت حبس ابد بود که دادستان خواستار آن شد. هم آنها و هم چو یک هفته فرصت دارند تا درخواست تجدید نظر کنند.
پنج نفری که به چو در اجرای حلقه جنایی کمک کردند ، از هفت تا 15 سال زندان محکوم شدند.
این پرونده گفتگوهای ملی را درباره جدی بودن جنایات جنسی دیجیتال در کره جنوبی دوباره زنده کرده است.
به اشتراک گذاری غیرقانونی محتوای جنسی یک مشکل گسترده در کشور بیش از حد متصل است و در گذشته منتقدان مقامات را به لطف بیش از حد در مورد چنین جنایاتی متهم می کردند.
سال گذشته دولت شروع به کار یک تیم ناظر 24 ساعته برای گرفتن مواد مشترک غیرقانونی کرد.
در یک مورد مشهور ، ستاره کی پاپ یونگ جون یانگ به دلیل فیلمبرداری و توزیع فیلمهای جنسی بدون رضایت شرکای زنش محکوم شد. وی در حال گذراندن دوره 5 ساله زندان است.
زنان کره جنوبی قبلاً به دلیل به اصطلاح اسپایم به خیابان ها آمده اند – دوربین هایی که در مکان های عمومی مانند مدارس و توالت پنهان شده اند تا مخفیانه زنان را ضبط کنند.
ده ها هزار زن در سال 2018 در سئول تظاهرات کردند و خواستار اقدامات شدیدتر دولت در این زمینه شدند.