سئو داخلی و سئو خارجی (On-page Vs

مواردی مثل کد نویسی صحیح سایت، فشرده سازی فایل های CSS و جاوا، استفاده از SSL، ساختار URL های سایت، واکنشگرا بودن وب سایت، بهینه سازی تصاویر و موارد دیگری که در ادامه بیشتر در موردشان صحبت می کنم. اما تعریفی که هم اکنون از سئو می شود این است که تدوین استراتژی برای تولید محتوای کاربر پسند و ایجاد تجربه کاربری دلنشین برای کاربران در سایت که این دو، بخش های اصلی سئو را در آینده تشکیل می دهند و هر کدام از آن ها دارای مواردی می شوند که در ادامه مفصل تر در موردشان صحبت خواهم کرد. از این رو دریافت ترافیک از موتورهای جست و جو برای ما بسیار اهمیت دارد و مفید خواهد بود. برخی ها ممکن است ۱۵۰ هزار تومان بابت یک لینک پول دریافت کنند و برخی ها هم تقاضای بک لینک می کنند. توصیه می کنیم بلافاصله ساخت پیوند را از PBN تا سایت پول خود شروع نکنید. اگر شما یک آش خوشمزه ای را بپزید؛ اما در یک ظرف خوبی ارائه اش نکنید کسی آن را دوست ندارد. برای مثال تصور کنید در محتوای وب سایت دیگری، اشارهای به وب سایت پونه مدیا شده و آن متن به URL پونه مدیا پیوند شده باشد، به این ترتیب یک بک لینک برای پونه مدیا بوجود میآید.

چرا ساخت بک لینک بی ارزش خطرناک است؟ از محتوای کپی استفاده نکنید گوگل محتوای کپی را نادیده می گیرد و باعث می شود لینک هایی که ساخته اید کم ارزش شوند. معمولا سایت هایی که لینک های خروجی بالا می دهند لینک خود را به صورت پیش فرض بر روی رل نوفالو (rel nofollow) قرار می دهند. زمانی که حال سایت ما خوب باشد و در بهترین شرایط قرار داشته باشد تبدیل به سایتی ایده آل برای گوگل می شود. برای مثال اگر لینک یک محتوا مرتبط به آموزش موسیقی در یک وبلاگ موسیقی قرار داده شود، اعتبار بیشتری خواهد گرفت تا زمانی که لینک مورد نظر در یک سایت فروش لوازم خانگی قرار داده شود. قرار دادن لینک خود را بر روی ویدیو فراموش نکنید. در لیست سایت ها و دامنه های لینک داده شده به شما، باید به نام وب سایت ها توجه داشته باشید. به یا داشته باشید که آنالیز رقبا یک طرف کار و تدوین استراتژی کوتاه و بلند مدت برای لینک سازی و انجام فعالیت های خارج سایت یک بخش دیگر است. گاهی ممکن است شما لینک های بدی برای سایت خود ایجاد کرده باشید. پس اگر واقعا می خواهید بدانید سئو چیست و چقدر اهمیت دارد و مهم است حدود 15 دقیقه از وقت تان را در اختیار بنده بگذارید و تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

صفحه خود را با فیلم های مربوطه و لینک های محتوای عمیق ایجاد کنید و منتظر بسیاری از لینک ها باشید. اما برای هر کسی که در زمینه ساخت بک لینک کار می کند، درک تمایز بین Dofollow و Nofollow ضروری است. از تولید محتوای مفید و ارزشمند گرفته تا شکل ظاهری سایت، المان های چیده شده در سایت، رنگ بندی و شکل نوشته های سایت، سرعت بارگذاری سایت و هر موردی که سایت ما را به یک سایت مفید با کاربری راحت برای کاربران مان تبدیل کند. بعضی ها فکر می کنند سئو یک بار برای همیشه است. که راه حلی بسیار منطقی برای این مشکل است. در واقع گوگل میگوید، «ما میدانیم که مردم اغلب نام برند را بدون لینک دهی استفاده میکنند و ما فکر میکنیم که چنین مواردی باید توسط الگوریتمها ما مورد توجه قرار گیرند». گوگل به سایت هایی رتبه خوب می دهد که در بهترین شرایط قرار داشته باشند. 2. در صورتی که سایت خود را به تازگی ایجاد کردهاید، به صورت گسترده دست به لینک سازی نزنید.

سایت هایی که از آنها بک لینک تهیه می کنید باید سایت هایی با اعتبار و رتبه خوب باشند. با اینفلونسرها در حرفه یا صنعت خود مکاتبه نموده و در مورد مقالهای در سایت خود به آنها بگویید که ممکن است تمایل داشته باشند به آن لینک دهند. بک لینک بد چه ویژگی هایی دارد؟ ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا تغییر کاربری یک دامنه و یا اصطلاحا تغییر ماهیت دادن آن مشکلی دارد یا نه. بعضی از دوستان فکر می کنند سئو یعنی ترفندهایی که بشود از آن ها برای بالا آمدن یک شبه در گوگل استفاده کرد. اغلب این افراد سعی می کنند خلاقانه ترین راهکارها را برای رسیدن به لیست بهترین سایت ها و بک لینک ها داشته باشند اما نباید از این نکته غافل شد که لینک سازی به روش قدیمی، با ایراداتی همراه است که ممکن است تمام تلاش و هزینه هایی که برای خرید لینک کرده اید را برباد دهند. بیشترین اقدامات برای سئو خارجی سایت برای ساخت بک لینک ها انجام می شود.

در ابتدا مشخصاتتان را برای بهبود پروفایلتان تغییر بدهید. سئو یعنی حال سایت مان را خوب کنیم. به طور کلی و به زبان ساده گوگل به سایت هایی رتبه خوب می دهد که اولا به فکر کاربران شان باشند یعنی به آن ها اهمیت بدهند و ثانیا اعتبار بالایی در وب داشته باشند و مورد اطمینان باشند. ۲-۴ ساعت طول میکشد تا هاستهای وب را پیدا کنید و سایتها را برای توسعه آماده کنید. برای سئو سایت چه مراحلی را باید طی کنیم؟ حتی اگر موضوع فعالیت دامنه خریداری شده دقیقا شبیه به موضوع کار شما نیست، اما نزدیک به آن است، باز هم موضوع را تغییر ندهید و همان موضوع را پیش ببرید. چون همانطور که گفتم مشتریانی که از گوگل به سایت شما می آیند دقیقا به دنبال نیازشان هستند و شما را بهترین گزینه برای رفع نیازشان می دانند. همانطور که میدانید در سراسر دنیا موتورهای جست و جو مخاطبان زیادی دارند. البته همانطور که قبلا هم گفتم در کشور ما منظور از موتور جست و جو همان گوگل است.