شاهزاده هری انگلیس از پرس و جو مصاحبه پرنسس دیانا استقبال می کند

لندن: انگلیس شاهزاده هری به او پیوسته است برادر ویلیام در استقبال از تحقیقات جدید در مورد چگونگی تأمین امنیت مصاحبه مشهور و جنجالی بی بی سی با مادرشان در سال 1995 پرنسس دیانا، منبعی آن را به عنوان “محرک رسیدن به حقیقت” توصیف کرده است.
یک قاضی سابق دیوان عالی کشور تحقیق جدیدی را در مورد چگونگی به دست آوردن مصاحبه توسط صداوسیما و اینکه آیا مدیران بعد از اتهاماتی که به شاهزاده خانم فقید برای شرکت در این کار فریب خورده است ، پنهان کرده اند یا خیر.
شاهزاده ویلیام ، دومین صف سلطنت ، در اوایل هفته جاری گفت که تحقیقات گام در مسیر درست است و روز شنبه منبع نزدیک به هری گفت که شاهزاده به طور منظم به روز می شود.
فرد آشنا به این وضعیت همچنین برخی گزارش های رسانه های انگلیس را زیر سوال برد که چرا هری ، با کالیفرنیا با همسرش مگان و پسرش آرچی زندگی می کند ، قبلاً به برادرش در استقبال از تحقیقات نپیوسته است.
این فرد گفت: “متأسفانه ، برخی از مردم این مسئله را نه تنها انگیزه ای برای رسیدن به حقیقت می دانند ، بلکه سعی می کنند از این فرصت به عنوان فرصتی برای ایجاد گوه بین برادران استفاده کنند.”
مصاحبه Panorama دیانا با مارتین بشیر توسط بیش از 20 میلیون بیننده در انگلیس مشاهده شد و به یکی از لحظات تعیین کننده ازدواج ناموفق او با پرنس تبدیل شد چارلز.
این شامل اعتراف به یک رابطه و این حرف بود که “در این ازدواج ما سه نفر بودیم” ، با اشاره به رابطه چارلز با همسر دوم خود ، کامیلا پارکر-بولز.
در این ماه ، برادر دایانا ، چارلز اسپنسر گفت که بی بی سی به دلیل آنچه او گفت اسناد جعلی و “فریب دیگر” عذرخواهی نکرد ، باعث شد وی دیانا را به بشیر معرفی کند.
بی بی سی گفته است که صدا و سیما مصمم است که به حقایق ادعای اسپنسر برسد و جان دیسون ، یکی از ارشد ترین قضات بازنشسته کشور را به هدایت تحقیق و تفحص منصوب کرده است.
بشیر هیچ اظهار نظری درمورد وضعیت نکرده است و شرکت می گوید روزنامه نگار ، که از مصاحبه شهرت جهانی کسب کرده است ، در حال حاضر در مرخصی استعلاجی است ، پس از جراحی قلب و بهبودی از بیماری Covid-19 بهبود می یابد.
هری و مگان پس از عقب نشینی از وظایف سلطنتی در ژانویه ، به کالیفرنیا نقل مکان کردند.
این منبع افزود که این زوج تصمیم گرفته اند املاک خود را در آن تقسیم کنند انگلستان، Frogmore Cottage ، با پسر عموی خود اوژنى اما هنگام دیدار از انگلیس در آنجا اقامت خواهند کرد.