شش نفر در بازداشت به علت حمله کلیسای نیس در فرانسه

پاریس: دو مرد دیگر در ارتباط با حمله چاقو که باعث کشته شدن سه کشته در کلیسایی در نیس شد ، تعداد بازداشت شدگان را به شش نفر کاهش داد زیرا محققان به آخرین تماس های شناخته شده مهاجم مظنون نگاه می کنند ، منبع پلیس فرانسه گفت
این منبع گفت که آخرین دستگیری ها روز شنبه صورت گرفت.
یک مهاجم با فریاد “الله اکبر” (خداوند بزرگترین است) یک زن را سر برید و دو نفر دیگر را در یک کلیسا در نیس پنجشنبه ، در فرانسهدومین حمله مرگبار چاقو طی دو هفته با انگیزه ای مظنون به اسلام گرایی.
مهاجم مظنون ، جوان 21 ساله از تونس ، توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و اکنون در بیمارستان در وضعیت وخیمی قرار دارد.
آخرین دستگیری ها در این پرونده شامل دو مرد از شهر گراس ، نزدیک ساحل جنوب فرانسه نزدیک به نیس بود ، گزارش BFM TV.
دادستان ارشد مبارزه با تروریسم فرانسه گفته است كه فرد مظنون به انجام حمله نیس در 20 سپتامبر در لامپدوسا ، جزیره ایتالیا در كنار تونس وارد اروپا شده است.
محققان در ایتالیا همچنین در حال تحقیق درباره جنبش ها و تماس های مهاجم مظنون در جزیره سیسیل هستند. آنها معتقدند كه او ممكن است پس از رفتن از لامپدوسا به باری در اوایل ماه اكتبر با كشتی كه برای قرنطینه كردن مهاجر استفاده می كرد ، مدتی را در آنجا گذرانده باشد.
منابع قضایی گفتند که در باری ، به او حکم اخراج داده شده که او را مجبور به ترک ایتالیا ظرف یک هفته کرده است. منابع افزودند ، محققان در حال بررسی احتمال حمله مهاجم مظنون به مدت 10 روز در شهر الكامو در سیسیل هستند.