شیرآلات راسان

شیرآلات راسان

 

اگر قصد بنا منزل خویش را دارید، یکی از از وسایلی که بایستی در حق تقدم خود قرار دهید، شیرآلات بهداشتی می باشند. امروزه دیگر شیرآلات بهداشتی مانند پیشین نبوده و طرح های متمایز از آن در بازار موجود می باشد. علاوه بر آن استمرار شیرالات هم تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است. در ادامه قصد داریم شما را حیاتی ده نکته که در خرید کردن شیرآلات می بایست به آن اعتنا کنید، آشنا سازیم تا بتوانید خریدی مطلوب داشته باشید.

همه چیز به ظاهر شیرآلات محدود نمی شود!

بیشتر مردم شیرالات را صرفا بر مبنا ظاهری که دارد، گزینش می کنند که اشتباه است. اما که طراحی شیرآلات‌ کلیدی بوده و به همین برهان میباشد که ایجاد کنندگان نسبت به آن اعتنا ویژه ای دارند. البته درصورتیکه قرار باشد شیرآلاتی که خریداری می کنید، دوام لطف داشته باشند، می بایست به نکاتی دیگر دقت داشته باشید. بر این اساس مطابق باز‌نگری های شکل گرفته بوسیله ساختمان صنعت نکاتی که در ادامه می آیند را می توان جزو فاکتورهای مهم خرید شیرآلات بهداشتی محسوب کرد. درصورتیکه شما نیز نظیر ما هیجان دارید که در باره همین دست اندرکاران تدبیر داشته باشید، اهمیت ادامه این مطلب همپا شوید.

بدنه شیرآلات راسان قیمت 

بدنه شیرآلات‌ عمدتاً از آلیاژ برنج ساخته می شود. این آلیاژ ترکیبی از فلز برنج، روی و سرب می باشد. خوبتر است در خرید کردن شیرآلات مدلی خریداری نمایید که درآن درصد فراوان ناچیزی سرب به عمل رفته باشد. زیرا سرب ماده ای سمی بوده که برای تن درستی انسان خطرناک است. اما تولید کنندگان هم این گزینه را رعایت کرده و در ایجاد شیرآلات بهداشتی خود کاهش از ۲.۵ % سرب به کارگیری می کنند. بعضا دیگر از تولید کنندگان از استیل ضدزنگ برای بدنه شیرآلات‌ خویش به کارگیری می‌کنند.

لیست بها شیرآلات راسان جدید و شیرآلات کن و شیرآلات استیل البرز در بازار ازجنس تمام استیل می باشند. بها شیرآلات استیل نسبت به شیرآلات برنجی عمده بوده و در حوزه شیرهای لوکس بازار محسوب می شوند. براین اساس یکی از اولی مواردی که بایستی در خرید شیرآلات بهداشتی به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه به فعالیت رفته می باشد.

ابستا نیوز کلیدی طول علم شیر را دست کم نگیرید

خرید شیرآلات- قیمت شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – لیست بها شیرآلات راسان – شیرالات- شیر ظرفشویی 

مدل های متعدد شیرآلات بهداشتی مهم طول دانش متفاوتی می باشند که هر کدام حساس مزایا و معایبی می باشند. علاوه بر آن می توان گفت که بلندی علم شیر در راحتی کاربری آن نیز موءثر است. در بیشتر تایم ها شما می توانید هر مدلی یا این که برنامه ای که دوست دارید، تعیین کنید. اما در صورتی که مسافت فی مابین سینک ظرفشویی و کابینت ناچیز باشد، طول شیر نمی تواند از میزان معینی بخش اعظم باشد. همینطور درصورتیکه یک سینک سه لگنه داشته باشید، شیر ظرفشویی اساسی دانش کوتاه ممکن میباشد به هیچ عنوان کاربردی نبوده و شما نتوانید از آن برای شستشوی همه به کارگیری کنید.

 

خرید شیرآلات- ارزش شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی- شیر روشویی 

همچنین امروزه شیر روشویی شالوده بلند به استدلال ظاهر زیبای خویش و نیز کاربری راحتی که دارد، در در میان مردم دوست داستنی است. از شیر روشویی مبنا بلند به جهت نصب بر روشویی کابینتی استفاده می شود. براین اساس قبل از خرید شیرآلات می بایست به دسته روشویی، سینک آشپزخانه و کاربردی که مدنظرتان است، دقت داشته باشید.

 

چرا کارتریج سرامیکی بهترین انتخاب است؟

اگر می خواهید خیالتان از لحاظ چکه کردن آب ریلکس باشد، مدلی خریداری کنید که حساس کارتریج سرامیکی باشد. البته کارتریج های دیگر تا یک سری سال قطره ای آب از خویش پس نمی دهند البته به هیچ عنوان از دوام کارتریج های سرامیکی برخوردار نیستند. ارزش شیرآلات که دارای کارتریج سرامیکی می باشند تقریبا نیز ترازو دیگر گونه های کارتریج می باشد. توصیه می شود هنگام خرید کردن شیرآلات بهداشتی به گونه کارتریجی که شیرآلات‌ دارد، اعتنا کنید.

 

خرید شیرآلات- قیمت شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی 

اگر فشار آب شما تحت است!

سایز کارتریج در بازار به شکل ۳۵ و ۴۰ میلیمتر می باشد. می اقتدار گفت هر چه فشار آب زیر خیس باشد، بایستی شیری مهم کارتریج بزرگتر خریداری کنید. به این ترتیب فراموشتان نشود که در زمان خرید کردن شیرآلات به سایز کارتریج دقت کنید.

 

برخی پوشش ها استمرار بیشتری دارند!

قانون اولی که در تعیین مدل پوشش باید در لحاظ بگیرید این میباشد که رنگ آن اصلی کابینت آشپزخانه و دیگر اجزای آن هماهنگ باشد.زیرا در صورت عدم هماهنگی عاقبت مطلوبی به دست نمی آید. البته اگر قصد دارید که به طور کلی محل خود را مرمت کنید، در تعیین پوشش و آبکاری شیرآلات‌ آزادی بیشتری خواهید داشت.

 

آبکاری کروم؛ پوشش آیتم عشق ایجاد کنندگان

خرید شیرآلاتارزش شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر

بیشتر شیرالات موجود در بازار به رنگ کروم، نیکل مات و برنز می باشند. تمامی این پوشش ها تداوم لطف داشته و ظواهر شیرآلات‌ را به جهت تعدادی سال نگهداری می کند. اما بعضی از پوشش ها دوام بیشتری دارند. آبکاری کروم جزو همگانی ترین طرز های آبکاری بوده که از استمرار بسیار لطف برخوردار است. همینطور تعمیر و مراقبت سادگی داشته و به راحتی تمیز می شود. به همین برهان می باشد که آبکاری کروم آیتم عشق و علاقه تولید کنندگان بوده و در آشپزخانه و سرویس بهداشتی شیرالات کرومی رنگ دیده می شود. درصورتیکه از شیر ظرفشویی و شیر حمام دوچندان به کارگیری می کنید، پوشش کروم بهترین تعیین بوده و کار شما را به طور کامل راه خواهد انداخت.

 

آبکاری رنگ پودری الکترواستاتیک؛ این پوشش لکه نمی گیرد!

یکی دیگر از طرز های آبکاری که امروزه فراوان مرسوم است، پوشش رنگ پودری استاتیک است. همین پوشش شیرالات از مدل غیر فلزی بوده و به رنگ های مختلفی می باشد. مسلما چشم اید که در بخش اعظمی خانه ها از شیرآلات‌ سیاه رنگ استعمال می شود. تنوع رنگ در این آبکاری بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید از هر کدام از رنگ های صورتی،قرمز و … خریداری کنید. همین رنگ ها می توانند مات و درخشان بوده و کنتراست لطف اصلی محیط ساخت کنند. روکش های اپوکسی ناپاک و اثر انگشت و لکه آب را به خویش جذب نمی کنند. البته می بایست دقت داشته باشید که ارزش شیرآلات در این روش آبکاری عمده بوده و برندهای محدودی در بازار به ایجاد این گونه شیرآلات‌‌ می پردازند.

 

خرید شیرآلات- بها شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – خرید شیرآلات راسان- شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر – شیرآلات توکار – شیرآلات توکار کلار 

آبکاری PVD ؛ روش نوین آبکاری به جهت ساخت شیرآلات رنگی

خرید شیرآلات- بها شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر  

رنگ های طلایی براق، طلا مات و شیرآلات‌ رنگی که در بازار تماشا می کنید، اصلی شیوه آبکاری نوینی که تحت تیتر PVD پر اسم و رسم است، ساخت می شوند. بعضی تولید کنندگان از همین طرز آبکاری کلیدی نام تیتانیوم هم یاد می شود. مقاومت پوشش تیتانیومی فراوان بالاست و رنگ آن بدون تغییر باقی می ماند.

 

خرید شیرآلات- قیمت شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر

این گونه شیرآلات‌ آلرژی روکش های کرومی به مواد شوینده را نداشته و بسیار مقاوم تر هستند. شیرآلات راسان از هر سه دسته آبکاری که ابلاغ کردیم، استعمال می کند.

 

به تعداد رخنه های سینک دقت کنید

خرید شیرآلات- بها شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر – شیرآلات توکار – شیرآلات توکار کلار 

می توان گفت که امروزه اکثر شیرآلات‌ موجود در بازار از مدل اهرمی می باشند. به همین عامل اکثر تولید کنندگان در سینک ظرفشویی و هم روشویی خود دارای یک رخنه جهت کارگزاشتن شیرآلات بهداشتی می باشند. ولی چنانچه سیستم لوله کشی شما سابق بوده و قصد داشته باشید ظرفشویی خریداری کنید، باید بر بر روی سینک دو ترک وجود داشته باشد. برای خرید شیر روشویی هم حالت به همین صورت است. این بدان معنی میباشد که اگر قصد داشته باشید شیر روشویی کلاسیک خریداری کنید، سینک روشویی شما هم باید دو ترک داشته باشد.

 

شیرآلات اهرمی راحتی بیشتری دارند

مدل های متعدد شیرآلات kwc و راسان و شودر از نظر ظاهری به دسته ای می باشند که اهمیت طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه و سرویس بهداشتی سازگار می باشند. اما امروزه بیشتر مردم به خرید شیرآلات اهرمی رغبت بیشتری از خویش نشان می دهند. شیرآلات ‌اهرمی از همه مزایای شیرآلات‌ کلاسیک برخوردار می باشند. شیرآلات پهلوان از جمله برندهایی که در حوزه ایجاد شیرآلات‌ اهرمی در بازار مطرح می باشد. شیرآلات‌ اهرمی راحتی کاربری بیشتری داشته و دارای استفاده ازآن دما را به صورت فراوان بهتری می قدرت در دست گرفتن کرد.

 

دکوراسیون مدرن شما به شیرآلات توکار نیاز دارد!

اگر عشق و علاقه مند به داشتن دکوراسیونی مدرن هستید، خوبتر می باشد از گونه های شیرآلات توکار موجود در بازار گزینش کنید. شیرآلات توکار طراحی منحصربه‌فرد به شخصی دارند. همین مدل شیرآلات‌ بهداشتی kwc به رخ درون دیوار نصب شده و شما دیگر شاهد نمای ناخوشایند لوله کشی نخواهید بود. البته چنانچه منزل ای اصلی فضای محدود نیز دارید، می توانید نسبت به خرید شیرآلات توکار مبادرت نمایید. امروزه شیرآلات توکار کلار از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است. بها شیرآلات راسان توکار هم دارای توجه به متلقات و ظواهر لوکسی که دارد، نسبت به دیگر انواع شیرآلات بهداشتی عمده است.

 

خرید شیرآلات- قیمت شیرآلات – شیرآلات بهداشتی راسان- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- فروش شیرآلات راسان -شیر آشپزخانه شودر – شیرآلات توکار – شیرآلات توکار کلار- شیرآلات توکار شودر  

در نظر گرفتن پرلاتور

امروزه اصلی اعتنا به فقدان منابع آبی، تولید کنندگان به تولید شیرآلات ‌کم مصرف بر روی آورده اند. یکی از عواملی که می تواند سبب ساز کمتر مصرف آب شود، استعمال از پرلاتور در شیرآلات‌ بهداشتی می باشد. پرولاتور خویش هم به یکسری شکل دیده می شود.

 

انواع پرلاتور

پرلاتور هوا دهنده

این گونه پرلاتور یا آبفشان اساسی ترکیب آب و هوا منجر جریان آب به صورتی حجیم تر و سپید تر می شود. همچنین آب اعصاب شده حسی نرم روی پوست ایجاد کرده و در عین هم اکنون به اطرف پاشیده نمی شود. همین دسته پرلاتور به طور معمول برای شیرآلات‌ موجود در خانه به کار گیری می شود.

 

خرید شیرآلات- ارزش شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر – شیرآلات توکار – شیرآلات توکار کلار 

پرلاتور لمینار

این گونه آبفشان به جهت کنترل جریان آب بصورت مستقیم و فارغ از هوا به فعالیت برده می شود. پرلاتور لمینار برای جاهایی که جریان آب بیشتری آیتم نیاز است، تعیین قابل قبولی است. اماکن بهداشتی درمانی یکی از از موارد به کارگیری همین مدل پرلاتور می باشد.

 

پرلاتور ضد رسوب

برخی از شرکت ها مثل نئوپرل سوئیس در محصولات خویش از نوعی پرلاتور ضد رسوب به کارگیری می کنند. جنس این دسته آبفشان از سیلیکون می باشد. پرلاتور نئوپرل مانع از ورود رسوب به شیرآلات‌ شده و آبی تندرست به جهت شما آماده می کند. ضمناً پس مدتی که رسوبات انباشته شد، توانمند خواهید بود که آن را به راحتی پاک کنید. شیرآلات kwc به ادله آنکه تحث لیسانس مرزوبوم سوئیس ساخت می شود، از پرلاتورهای ضد رسوب نئوپرل استقاده می کند.

خرید شیرآلات- قیمت شیرآلات – شیرآلات بهداشتی- شیر آشپزخانه – شیرآلات اهرمی – شیرالات- شیر ظرفشویی-شیر آشپزخانه شودر – شیرآلات توکار – شیرآلات توکار کلار 

پرلاتور سکه ای

برندهای زیادی در بازار از پرلاتور سکه ای به کارگیری می کنند. پرلاتور سکه ای به راحتی حیاتی دست و بدون آچار باز شده و می اقتدار آن را تمیز کرد. همین پرلاتور در وسط خود کلیدی شیاری بوده که مهم به کارگیری از سکه بتوان آن را باز و به راحتی تمیز کرد.

 

پرلاتور کاهنده

می قدرت گفت که پرلاتور کاهنده در بازار بهترین می باشد. این مدل پرلاتور کلیدی ترکیب آب و هوا ، آب را به شکل پودر تبدیل می کند. بنابراین به برهان این که جریان آب به شکل پودری اعصاب می شود، آب بسیار پاره ای مصرف می شود. بخش اعظم دسته های شیرآلات شودر اساسی پرلاتور کاهنده می باشند.

 

قیمت شیرآلات بهداشتی راسان

دلایل متفاوتی برای انتخاب بها شیرآلات وجود دارد. شاید خیال نمایید که تقاوت در ارزش شیرآلات به برهان گونه های متفاوتی میباشد که دارد البته خطا می کنید. یکی از دلایلی که سبب تغییر تحول ارزش شیرآلات می شود، پیچیدگی طراحی آن است. همینطور به هر میزان که آلیاژ برنج بیشتری در بدنه به کار رود، بها شیرآلات بیشتر می‌شود.

 

جمع بندی

در نقطه نهایی می قدرت به نقش برندهای سازنده نیز اشاره کرد. بها شیرآلات در بعضی از برندها به برهان اعتباری که در بازار دارند ، بخش اعظم است. همینطور برندهای دیگری در بازار وجود دارند که دارای شیرآلاتی دارای میزان مرغوب بودن مناسب تولید می کنند. به اصطلاح گفته می شود که همین برندها به تولید شیرآلات ارزان می‌پردازند. شیرآلات کسری از پاراگراف برندهایی است که اهمیت وجود ارزش مطلوب محصولات خود، قشنگ بوده و کیفیت مناسبی دارد. بنابراین یکی دیگر از مواردی که بایستی در خرید کردن شیرآلات در حیث بگیرید، برند تولید کننده آن می باشد. شیرآلات‌ خویش را از برندهای دارای بازار خریداری کنید و کارایی کنید مدلی خریداری نمایید که اصلی میزان دارایی و سلیقه شما متناسب باشد.