ضربه دیگری به دونالد ترامپ در حالی که میشیگان پیروزی جو بایدن را تأیید می کند

میشیگان: کانواسرهای هیئت دولت میشیگان نتایج ایالت را در انتخابات ایالات متحده تأیید کردند که نشان می دهد رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور دونالد ترامپ را در رقابت های ریاست جمهوری شکست می دهد.
مطابق با تپه، هیأت چهار نفره با تأیید 3 بر صفر نتایج 83 ایالت را تایید کرد که پیروزی بایدن را در پی تلاش های ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات “رسمی تر” کردند. بایدن با بیش از 150،000 رأی در این ایالت ترامپ را رهبری می کند.
آرون ون لانگولده ، نایب رئیس جمهوری هیئت مدیره ، به همراه دو عضو دموکرات خود ، رئیس ، ژانت بردشاو و جولی ماتوزاک ، برای تأیید نتایج رأی دادند. نورمن شینکل ، عضو دیگر جمهوری خواه ، رای ممتنع داد.
لانگولد در سخنان پایانی قبل از رای گیری گفت: “ما وظیفه قانونی مشخصی داریم که نتایج انتخابات را همانطور که در بازدهی به ما داده شده است ، تأیید کنیم. ما نمی توانیم و نباید فراتر از آن باشیم” ، جان آدامز یک بار گفت ، “ما یک دولت قوانین هستیم ، نه مردان” ، و این هیئت باید امروز به آن اصل پایبند باشد. ”
تپه بیشتر گزارش داد که طبق قانون میشیگان ، حسابرسی پس از تأیید نتایج انتخابات انجام می شود ، نکته ای که توسط تعدادی از کسانی که روز دوشنبه شهادت دادند ، تأکید شده است.
کریستوفر توماس ، مدیر سابق انتخابات میشیگان ، در ابتدای جلسه در شهادت مجازی به اعضای هیئت مدیره گفت: “کسانی که نتیجه را زیر سال می برند ، این راه حل بعد از اینکه شما بله بگویید ، می آید.”
این گواهینامه باعث انتخاب منتخبی می شود که برای ملاقات با بقیه دانشکده های انتخاباتی در 14 دسامبر اعزام می شوند.
رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان رونا مک دانیل و رئیس حزب جمهوری خواه میشیگان لورا کاکس درخواست ممیزی و تحقیق در مورد “بی نظمی” رأی دادن را داده بودند.
اما هیچ مدرکی مبنی بر تقلب گسترده رای دهندگان در میشیگان یا در سراسر ایالات متحده با وجود ادعاهای ترامپ وجود نداشته است. رئیس جمهور که به دروغ ادعا کرده بود که در انتخابات پیروز شده است ، اکنون تلاش کرده است در پنسیلوانیا ، میشیگان و سایر ایالت ها روش های رای گیری را به چالش بکشد اما موفقیتی کسب نکرد.
یک قاضی تلاش جمهوری خواهان برای جلوگیری از تأیید نتایج وینتی کانتی را رد کرده بود. ستاد انتخاباتی ترامپ هفته گذشته دادخواست نهایی خود را که ادعا می کرد هیئت Canvassers شهرستان وین از تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری خودداری کرده است ، پس گرفت.
هفته گذشته دو رهبر از مجلس قانونگذاری GOP (نام متناوب حزب جمهوریخواه) در میشیگان با سفر شدید به پایتخت این کشور ، برای ملاقات با ترامپ و دیدار پس از آن ، با واکنش شدید روبرو شدند ، آنها گفتند که “شواهدی ندیده اند که نتیجه انتخابات را تغییر دهد میشیگان ».
“ما هنوز از هیچ اطلاعاتی مطلع نشده ایم که بتواند نتیجه انتخابات در میشیگان را تغییر دهد و ما به عنوان رهبر قانونگذاری ، قانون و روند عادی راجع به انتخاب کنندگان میشیگان را دنبال خواهیم کرد ، همانطور که در کل این انتخابات گفتیم ،” مایک شیرکی رهبر اکثریت سنا و لی چتفیلد رئیس مجلس ایالت میشیگان در بیانیه مشترکی به نقل از تپه.
آنها افزودند: “روند صدور گواهینامه میشیگان باید یک پروسه عمدی و عاری از تهدید و ارعاب باشد”.
هفته گذشته جورجیا پیروزی بایدن را تصدیق کرد و انتظار می رود پنسیلوانیا نتایج خود را نشان دهد که بایدن به عنوان یک پیروز شناخته شده است.
بعد از آنکه بایدن از ایالت پنسیلوانیا پیروز شد تا وی را از 270 رأی لازم در کالج انتخاباتی برباید ، توسط رسانه های مختلف در ایالات متحده به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی می شود.