عاشقانه بد: لیدی گاگا در توییتر با مبارزات انتخاباتی ترامپ درگیر است

واشنگتن: سوپراستار موسیقی لیدی گاگا بعید شد توییتر روز یکشنبه با رئیس جمهور دونالد ترامپمبارزات انتخاباتی مجدد پس از آنكه وی را به ضد فركنش متهم كردند.
رقیب دموکرات جو بایدن اعلام کرد که گاگا عصر روز دوشنبه با او در یک راهپیمایی رانندگی در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالتی مهم برای پیروزی در 3 نوامبر ظاهر خواهد شد.
تیم ترامپ بلافاصله پاسخ داد و ظاهر مشترک را به شدت انتقاد کرد.
تیم مورتوگ ، مدیر ارتباطات کمپین در بیانیه ای که در توییتر منتشر کرد ، گفت: “هیچ چیز بیزاری جو بایدن از مردان و زنان کارگر فراموش شده پنسیلوانیا را مانند تبلیغات انتخاباتی با لیدی گاگا ، فعال ضد مورچه ، آشکار نمی کند.”
مورتو گفت: “این تلاش ناامیدانه برای به دام انداختن اشتیاق برای نامزدی ناکافی او در واقع 600.000 پنسیلوانیایی است که در صنعت فرینگ کار می کنند.” بایدن بارها و بارها به فعالان چپگرا قول داده است ” او دفتر را به دست گرفت.
Fracking – استخراج گاز و روغن از سنگهای عمیق زیرزمینی با استفاده از تزریق آب و مواد شیمیایی – به لطف فناوری جدید در اواسط دهه 2000 رونق گرفت.
تا سال 2014 ، ایالات متحده را به بزرگترین تولید کننده نفت و گاز جهان تبدیل کرد.
اما هزینه های آن زیاد است: حفاری باعث ایجاد زمین لرزه می شود ، در حالی که تحقیقات انتشارات هوا و آلودگی آب آن را به مشکلات بی شماری بهداشتی مرتبط می کند. همچنین وقتی نشت متان از حفر چاه نشت می کند و تبدیل به یک گاز گلخانه ای بسیار قوی می شود ، به گرم شدن کره زمین کمک می کند.
بایدن طرفدار ممنوعیت جداسازی جدید در اراضی عمومی و انتقال کشور به منابع تجدیدپذیر است ، اما گفته است که جدا سازی کامل را حذف نخواهد کرد.
لیدی گاگا در مورتو با کف زدن گفت:

برنده گرمی تصویری از بیانیه مورتو را ضمیمه کرد ، تزئین شده با برچسب های متحرک که روی آنها “LOL” و “رای به بایدن” نوشته شده بود ، و همچنین پیام “هیئی دونالد … # برنده شدن (همچنین ، شکستن چیست؟) شما را حفظ می کند مشاغل PA … ما (ایموجی قلب) شما. ”
مورتوگ از گاگا برای به اشتراک گذاشتن این بیانیه با 82 میلیون پیرو خود تشکر کرد و گفت امیدوار است “بسیاری از افراد در PA این را ببینند.”
وی با اشاره به روش توییتر برای نشان کردن افراد در پست ها ، افزود: “دفعه دیگر @ me”.
اما عشق به گاگا فقط در بقیه نظرات وجود داشت ، جایی که طرفداران به شوخی از او خواستند “او را پایان دهید” و “او را ملکه کنید”.
طبق اعلام RealClearPolitics ، دو روز قبل از انتخابات ، در حال حاضر بایدن در پنسیلوانیا به طور متوسط ​​4.3 درصد ترامپ را رهبری می کند.