فرستاده WHO Covid از موج سوم می ترسد ، پاسخ اروپا را “ناقص” می خواند

زوریخ: نماینده ویژه سازمان بهداشت جهانی (WHO) Covid-19 موج سوم شیوع همه گیری در اروپا را در اوایل سال 2021 پیش بینی کرد ، اگر دولت ها گفته های وی را در انجام آنچه که برای جلوگیری از موج دوم عفونت ها انجام نشده بود ، تکرار کنند.
دیوید نابارو از WHO در مصاحبه ای با روزنامه های سوئیس گفت: “آنها در طول ماه های تابستان ایجاد زیرساخت های لازم را از دست دادند.”
“نابارو” ، بریتانیایی که برای موفقیت در سمت مدیرعامل سازمان جهانی بهداشت در سال 2017 فعالیت نکرد ، گفت: “اکنون موج دوم را داریم. اگر آنها زیرساخت های لازم را ایجاد نکنند ، اوایل سال آینده موج سوم خواهیم داشت.”
اروپا به طور خلاصه از میزان غرق شدن عفونت که اکنون دوباره در حال افزایش است ، لذت برد: آلمان و فرانسه روز شنبه 33،000 مورد به طور مشترک افزایش یافت ، سوئیس و اتریش روزانه هزاران مورد داشتند ، در حالی که ترکیه رکورد 5532 عفونت جدید را گزارش کرد.
Nabarro اقدام سوئیس برای اجازه دادن به اسکی – با ماسک مورد نیاز در گوندولا – را مشخص کرد زیرا سایر کشورهای آلپ مانند اتریش دارای تفرجگاه های بسته هستند. نابارو گفت سوئیس می تواند به “سطح بسیار بالایی از بیماری ها و مرگ ها” برسد.
به نقل از Soloturner Zeitung ، نابارو گفت: “هنگامی که نرخ عفونت غرق شود ، و آنها فرو می روند ، پس ما می توانیم به همان اندازه آزاد باشیم. “اما در حال حاضر؟ آیا پیست های اسکی باید باز شوند؟ تحت چه شرایطی؟”
Nabarro با استقبال از پاسخ کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی ، جایی که اکنون عفونت ها نسبتاً کم است ، اظهار داشت: “افراد کاملاً درگیر هستند ، رفتاری را انجام می دهند که ویروس را دشوار می کند. آنها فاصله خود را حفظ می کنند ، ماسک می بندند ، در صورت بیماری عایق می شوند. ، دستها و سطوح را بشویید. آنها از گروه های در معرض خطر محافظت می کنند. ”
نابارو همچنین گفت که آسیا زودتر از این محدودیت ها راحت نمی شود.
وی گفت: “باید صبر کنید تا تعداد پرونده ها کم شود و کم بماند.” “واکنش اروپا ناقص بود.”