فرماندار نیویورک خواستار جلوگیری از اجتماعات کوچک است

نیویورک: اندرو کوومو ، فرماندار ایالت نیویورک از مردم خواسته است که حتی در تعداد اندک تجمع را متوقف کنند و اقدامات اضطراری را برای بیمارستان ها آماده می کنند تا آماده شیوع شدید بیماری همه گیر Covid-19 شوند.
“بستری شدن در بیمارستان در حال بالا رفتن از سطح استان است. چه کاری می توانید انجام دهید؟ تجمعات کوچک را قطع کنید. اکنون 65 درصد موارد در جمع های کوچک ردیابی می شود. دولت نمی تواند افرادی را که در اتاق نشیمن شما هستند اعمال کند. اما شما می توانید ،” شین هوا آژانس خبری روز دوشنبه به نقل از فرماندار اظهار کرد:
“ما متمرکز بر لیزر هستیم تا با افزایش موج Covid از ظرفیت کافی بیمارستان اطمینان حاصل کنیم. امروزHealthNYGov اقدامات اضطراری بیمارستان را آغاز می کند. بیمارستان ها برای شناسایی کارمندان بازنشسته ، برنامه ریزی برای افزودن 50 درصد ظرفیت تختخواب ، تأیید داشتن PPE 90 روزه انجام می شود. ذخیره و موارد دیگر
“مرحله بعدی COVID دشوار خواهد بود ، اما ما از پس آن برمی آییم. نحوه کار ما این است: ما مدیریت ظرفیت بیمارستان ها را انجام می دهیم ؛ آزمایش را افزایش و تعادل می دهیم ؛ در صورت ایمن بودن مدارس را باز نگه دارید ؛ از جمع شدن های کوچک جلوگیری کنید ؛ یک عادلانه و ایمن را عملیاتی کنید برنامه واکسیناسیون “، وی افزود.
بر اساس ارقام دولت ، از 148،974 آزمایش Covid-19 گزارش شده در روز یکشنبه در ایالت نیویورک ، 6819 مورد مثبت بوده است ، یا 4.57 درصد از کل ، در حالی که 4.27 درصد یک روز قبل بود.
این نرخ برای اولین بار از ماه مه در 28 نوامبر به 4 درصد رسید.
میزان مثبت بودن آزمایش Covid-19 در مناطق متمرکز تحت استراتژی خوشه خرد ایالت ، جایی که شیوع ها برای شدت و پتانسیل گسترش آنها هدف قرار گرفته است ، در روز یکشنبه 6.22 درصد بود ، در حالی که در روز قبل 5.83 درصد بود.
این اولین بار است که این نرخ در ماه ها از 6 درصد فراتر رفته است.
به نقل از والی در بیانیه ای که روز دوشنبه نیز صادر شد ، “همه كارشناسان در مورد آنچه قرار بود اتفاق بیفتد وقتی كه ما به پاییز می رسیم صحبت كردند – هوا سردتر است ، افراد بیشتری در خانه هستند و افراد بیشتری در حال مسافرت هستند.”
“در حالی که در اکثر افرادی که پروتکل ها را می فهمند و از آن پیروی می کنند ، تغییری در رفتار ایجاد شده است ، ما مانند همیشه کار خود را ادامه می دهیم و بر آماده سازی این ایالت و ساکنان آن برای زمستان حیاتی هستیم.”
در آخرین به روزرسانی خود ، مرکز علوم و مهندسی سیستم ها در دانشگاه جان هاپکینز گزارش داد که 34567 مورد ویروس کرونا در ایالت نیویورک ، که بدترین مورد در این کشور است ، وجود دارد.
این ایالت تاکنون بیش از 653000 مورد تأیید شده را گزارش کرده است.