قیمت موتور TU5 تیوفایو + بررسی آن – موتور ۱

یکی از مزایای هدرز ها ، کارگزاری ساده آن ها می باشد که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام می باشد . ضمن اینکه این موتور اهمیت استاندارد آلایندگی یورو ۳ میباشد که میتوان آن را به استاندارد یورو ۵ نیز ارتقاء داد. مجموعه اقتصادی: مدیریت اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل اهمیت اشاره به موقعیت فلی بازار گفت: بازار خودرو، دوچندان پریشان‌حال و نابسامان هست ضمن این که در بازار داخلی، شاهد ارتقا قیمتها بوده ایم البته حساس شیب ملایم.سعید موتمنی مهم بیان این که در هم اکنون حاضر شاهد افزایش قیمتها در بازار خودرو هستیم افزود: بازار خودرو، آشفته و نابسامان میباشد ضمن این‌که در بازار داخلی، شاهد ارتقا قیمتها بوده ایم اما اصلی شیب ملایم.به عنوان نمونه، امروز پراید ۱۱۱, نود و سه میلیون تومان، پراید ۱۳۱, هشتاد و یک میلیون تومان، پراید ۱۳۲, هشتاد و یک میلیون تومان، تیبا دو, ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا صندوق دار, ۹۶ میلیون تومان، ساینا, ۱۰۸ میلیون تومان و بعضا از محصولات ایران اتومبیل هم مانند، پژوپارس, ۱۷۳ میلیون تومان، پژوپارس تیوفایو, ۲۰۷ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ دو, ۱۶۳ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ پنج, ۱۹۷ میلیون تومان، ۲۰۶ وی هشت, ۱۹۱ میلیون تومان، پژو ۴۰۵, صد و سی و نیکی میلیون تومان، و سمند ال ایکس, ۱۴۳ میلیون تومان بخشید و ستد شد.رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو، در خصوص قیمت خودروهای خارجی هم گفت: حدود دو سال میباشد که خودرو خارجی وارد میهن نمیشود و دارندگان این خودروها قیمتها را بسیار بالا اعلام میکنند، برای مثال خودرویی که یک سال پیش ۷۰۰ میلیون تومان بوده، الان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.خودروی ۲۰۰۸, یک سری ماه پیش, ۴۸۰ میلیون تومان بود امروز, ۷۴۰ میلیون تومان، سراتو که ۴۶۰ میلیون تومان بود, هدرز tu5 دیوار ۶۲۵ میلیون تومان، هایما که ۴۰۰ میلیون تومان بود امروز ۵۶۰ میلیون تومان و یا این که خودروی جک که یک سال پیش حتی در بازار پایین قیمت شرکت، به فروش میرسید، امروز ۵۶۰ میلیون تومان داد و ستد میشود. بدترین و بی کیفیت ترین اتومبیل جهان پارس LX موتور TU5 داشپورت جدید علاوه بر بی کیفیتی بدنه و درون کابین گیربکس اون زمان حرکت یه صدای دلخراشی میده (دوستانی که دارا هستند شیشه رو ذیل کنند و به صدایی که از چرخ جلو راننده میاد دقت نمایند ) بنده 4 ماه پیش یه پارس lx دارای موتور tu5 گرفتم تا هم اکنون 3 توشه گیربکس عوض کردم و دو توشه دیسک و صفحه اما هنوز همون صدای بد رو موقع حرکت داره دوباره نیز تو نوبت ردوبدل گیربکس هستم . به کارگیری از بدنه پژو 405 که بر روی پلتفرم X2000 طراحی شده هست باعث شده پژو پارس ایمنی نسبتا بالایی داشته باشد و در تصادفات جراحت کمتری به خودرو و سرنشینان آن وارد شود. مواد بکار رفته در تولید همین قطعه ی بی آلایش Automatic coil selector نام دارد که قدرت موتور. به گفته بعضا مالکان پارس TU5، حتی مهندسان و متخصصان حاضر در نمایندگیهای کشور ایران خودرو نیز به کمبود کیفیت ایجاد و بالابودن احتمال بروز مشکلاتفنی در این محصول واقف هستند. موتور کامل ۲۰۶ تیوفایو (TU5) استوک اروپایی فرآورده مرز و بوم فرانسه می باشد. کارگزاری توربو روی پیشرانه TU5 یک عدد از راههای رایج برای افزایش قدرت این پیشرانه هست که به لطف وجود کیتهای فراهم به جهت این پیشرانه، فعالیت به شکل علمی و فنی انجام خواهد شد. در این پست از زرگیم مود اتومبیل اهل ایران پژو پارس تیوفایو بادی کیت | IKCO Peugeot Pars Body Kit را به جهت بازی GTA SA فراهم کرده ایم که ادیتی از Nimalaw ادیتور فن ای و خلاق ایرانی میباشد. قابل ذکر هست که همین موتور در میهن ما روی اتومبیل های ۲۰۶ تیپ های ۵ و ۶ بعضا از ماشینهای پژو پارس کارگزاری شده است. در اتومبیلهای اسپرت و سوپراسپرت خویش به شکل فابریک هدرز قرار میدهند. به همین استدلال که کمتر سازنده ای وجود داراست که از در آغاز در ماشین های ساخته شده این وسیله را نصب نماید. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه به طور معمول به طرز ریخته گری ایجاد می شود و به این ادله از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در مراحل خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ساخت می کنند، اما هدرز به شیوه خم کاری دقیق لوله ها رخ می گیرد و حیاتی ساختار یک نواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان تر گاز های آلاینده، تنفس خوب تر پیشرانه، ارتقاء توان و کمتر مصرف سوخت می شود، ولی مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقا قدرت موتور چندان دیده گیر نمی باشد و از این رو از هدرز معمولا به تیتر یک قطعه عملکرد و تیونینگ یاد خواهد شد. پس خروج سریع و تام گاز های حاصل از احتراق فراوان اهمیت است. روزگار مناسب به جهت ردوبدل سرعت بالا گازهای خروجی است که اختصاصاً برای خروج گازها. از دیگر امتیازات همین پیشرانه می توان به استهلاک کم، آهسته بودن در حین کارکرد و صدای اندک در دوران واضح بودن آن اشاره کرد. اقتدار و گشتاور تولیدی این موتور طبق گفتههای گروه PSA و کشور ایران خودرو به ترتیب برابر دارای ۱۰۵ تا ۱۰۸ اسب بخار در دور پیشرانه ۵۶۰۰ به دور در دقیقه و ۱۴۲ نیوتنمتر در به دور ۴۰۰۰ RPM است. پیشرانه TU5/JP4 یک موتور دو میلسوپاپ بالا کلیدی ۱۶ سوپاپ است که قدرت و گشتاور خوب در مقایسه حیاتی پیشرانههای موجود در کشورمان یکی از از برگهای غالب آن است. این پیشرانه از شروع معرفی در کشورمان بهواسطه بازده عالی و شتاب قابل قبولی که به پژو ۲۰۶ میداد بهعنوان پیشرانه پرطرفدار و محبوب معرفی شده است و این در حالی می باشد که این ایام مثال اهل ایران شده آنکه به پیشرانه TU5 ایرانیزه معروف است، در حد و اندازههای مدلهای سابق آن نیست. یک عدد از ویژگیهای مثبت موتور TU5 وجود قطعات و اثاثیه باکیفیت و با بهمنظور افزایش عملکرد و بازدهی آن است. پیشرانه TU5 از سال ۱۳۸۳ بر روی پژو ۲۰۶ در تیپهای ۵ و ۶ کارگزاشتن شد و امروزه یکی از پیشرانههای مهم ایران ماشین برای کارگزاری بر بر روی محصولات این کمپانی به شمار میآید. اگر شما هر جور سوالی در ارتباط با کجا و شیوه به کار گیری از تیوفایو لوازمی دارید، می توانید حساس ما در ورقه وب تماس بگیرید.