قیمت و مشخصات سشوار جانسون JOHNSON JS3344

سشوار جانسون برند نام آشنا در تولید محصولات با کیفیت برقی است. اکثر ما جانسون را با سشوار استیل معروف این برند می شناسیم ولی این برند مدل های دیگری نیز میباشد. یکی از این محصولات با کیفیت این شرکت سشوار حرفه ای ۷۰۰۰ وات جانسون مدل JS3344 است. این محصول با بهره گیری از موتور AC دارای قدرت پرتاب باد بسیار بالایی اسا و در دسته سشوار های حرفه ای قرار میگیرد. گفتنی است که کشور مبدا محصولی که در حال به شما ارائه میشود آلمان بوده و تولید کشور چین میباشد. روی دسته سشوار جانسون ۳ دکمه تعبیه شده که آنها تنظیم حرارت سشوار و سرعت دمیدن باد را به عهده دارند به این صورت که یک دکمه جهت ایجاد باد سرد به طور لحظه ای است. یک دکمه ۳ حالت بدون حرارت، حرارت کم و حرارت زیاد را انجام میدهد. یک دکمه هم تنظیم ۳ حالت باد خاموش، سرعت کم و سرعت زیاد را به عهده دارد. درون بسته بندی سشوار جانسون ۲ عدد سری متمرکز کنده وجود دارد.

انجام این آزمایش برای موتورهایی که توسط کارخانه رعایت قطب بندی نشده اند الزامی است. دقت نمایید که به هنگام طراحی سشوار ولتاژ بالای ۱۶ ولت به موتور نرسد زیرا عملکرد آن ها با ولتاژ مذکور مطلوب بوده و به ولتاژ بالای ۱۶ ولت شدیداً حساسند. بهترین جریان کششی توسط موتورهای ۱۲ ولت مستقیم ۲ آمپر است و اگر در مداری قرار داده شوند که بر اثر نازل بودن مقاومت، جریانی بیش از ۲ آمپر در آن مدار جاری شود، قطعاً به موتور آسیب می رسد. تذکر: همان گونه که ذکر شد ولتاژ کاری این موتورها ۱۲ ولت است. بدیهی است، اتصال موتور با المنت باید به صورت سری انجام شود تا چیزی در حدود ۲۰۴ ولت در المنت افت نموده و ۱۶ ولت به پل دیود یا دیود پل برسد.

اما اگر کلید ۲ بسته شود، ولتاژ ۲۲۰ ولت به مصرف کننده ها رسیده و عملکرد آن ها در حدود مختصات نامی خواهد بود. دیودی که به این کلید متصل است، از نوع پر آمپر انتخاب می شود تا به هنگام عبور جریان کل مدار (در حالت باز بودن کلید) آسیب نبیند. کلیدهای ۳ و ۴ وظیفه خاموش و روشن نمودن المنت های و را بر عهده دارند در صورت بسته شدن کلید ۳، المنت و با بسته شدن کلید ۴، المنت روشن خواهد شد. جهت حفاظت از دستگاه در برابر ایجاد حرارت بیش از حد، یک ترموستات با المنت ها سری شده است.

… جاروی گردان خرده ریز ها و ذرات آشغال را سریع تر از هر جاروی شارژی معمولی تمیز می کند … سشوار حرفه ای جانسون 1800 وات. خرید سشوار جانسون اصل ، جانسون ، حایر ، توسن ، سان استار ، تکنوکیت ، ژانومه ، دسینی ، پارس … بخار پز ، زودپز دیجیتال ، پلوپز ، سشوار ، جارو شارژی ، جارو شارژی دسته بلند ،. جارو برقی-بخارشور اطو لوازم اصلاح وارایش زمین شوی صوتی و تصویری لوازم کوچک اشپزخانه لوازم پخت وپز ظروف اشپزخانه … ابمیوه گیری مدل 2300 جانسون… نکاتی برای خرید بهتر جارو شارژی. نکاتی که در زمان خرید ماشین ظرفشویی باید بدانید.

علاوه بر این سشوار یک سری متمرکز کننده باد خروجی دارد که برای خشک کردن و حالت دهی بهتر موها استفاده می شود. جنس بدنه استیل ضد زنگ و دسته آن از پلاستیک درجه یک ساخته شده است. سشوار 1200 وات جانسون Johnson مدل سوپر Super دارای بدنه تمام استیل می باشد. قسمت بدنه سشوار استیل ضد زنگ بوده و جنس دسته دستگاه پلاستیکی می باشد. این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد. این سشوار دارای دو دکمه جهت تنظیم سرعت و دما می باشد. با فشار دکمه 600 وات دستگاه با سرعت پایین شروع به کار می نماید. در این حالت می توان دمای دستگاه را حالت سرد و گرم تنظیم نمود.

در برخی از سشوارها، المنت دارای ابعاد و اشکال و همچنین سر سیم های متنوعی است. با این وجود کاربرد آن در مدار، دقیقاً مشابه سایر انواع المنت هاست. ترموستات سشوار متشکل از دو کنتاکت اتصال برق ورودی و خروجی و همچنین یک تیغه حساس است، ترموستات همواره در مسیر نول اصلى مدار قرار می گیرد تا با عملکرد خود، برق دستگاه را قطع نماید. با افزایش حرارت داخل دستگاه، تیغه حساس ترموستات انبساط طولی یافته و با جدا شدن از کنتاکت دوم، مانع عبور نول به طرف سایر اجزاء مدار می شود. کاربرد ترموستات در سشوار هایی که بدنه آن ها از فرآورده های پلاستیکی است ضرورت مضاعفی دارد زیرا بدنه این سشوارها بر اثر گرمای اضافی، سریع تغییر حالت می دهد (انواع سشوارهای دیانا).

دسته مناسب برای سشوار جانسون می باشد. این سشوار پر قدرت و در عین حال کاربردی است و دارای قابلیت تنظیم حرارت و سرعت می باشد. با توجه به طراحی بدنه و وزن کمی که دارد هنگام استفاده از سشوار هیچ گاه موجب خستگی دست های شما نخواهد شد. استفاده از این سشوار در منزل و مسافرت بسیار راحت بوده و کافی است آن را به برق وصل کنید و روی درجه دما و سرعت مورد نظر تنظیم کنید. سشوار Johnson Super دارای سرعت کم و زیاد با قدرت های 900 و 1800 وات می باشد. دارای درجه دمایی قابل تنظیم توسط دکمه روی ای که روی دسته می باشد 1 حالت باد سرد و 2 حالت باد گرم را فراهم میسازد. علاوه بر این سشوار یک سری متمرکز کننده باد خروجی دارد که برای خشک کردن و حالت دهی بهتر موها استفاده می شود. جنس بدنه استیل ضد زنگ و دسته آن از پلاستیک درجه یک ساخته شده است.

ترموستات سشوار متشکل از دو کنتاکت یا پایه اتصال برق ورودی و خروجی و همینطور یک تیغه حساس است، ترموستات همیشه در مسیر سیم نول اصلی مدار الکتریکی قرار می گیرد که با عملکرد خود، برق دستگاه را قطع مینماید. با افزایش حرارت درون دستگاه، تیغه حساس ترموستات انبساط طولی پیدا می کند و با جدا شدن از کنتاکت دوم، مانع از عبور نول به طرف سایر اجزای مدار می شود. کاربرد ترموستات در سشوارهایی که بدنه آن ها از جنس فرآورده های پلاستیکی است اهمیت بیشتری دارد. زیرا بدنه این سشوارها بر اثر حرارت بالا به سرعت تغییر حالت می دهد.

از آن جا که اصول مشترکی در اکثر آنها رعایت شده به طرح چند نوع سشوار بسنده کرده ایم. البته سعی مؤلف بر آن بوده تا مارک هایی انتخاب شود که از سوی مصرف کنندگان با استقبال بیشتری مواجه بوده اند. قطعات اصلی تشکیل دهنده این سشوار عبارتند از دو شاخه – سیم رابط – کلید دو حالته جهت کنترل فاز مدار – المنت دو سیم – دیود پر امیر – موتور ۱۲ ولت جریان مستقیم. از طرفی چون برق در مدار یکسوسازی نیم موج می شود، ولتاژ کل مدار تا حدودی کاهش می یابد. این مدل از دیانا دارای سه کلید دو حالته – المنت سه سیم – پل دیود – موتور ۱۲ ولت جریان مستقیم – دیود پر آمپر پشت کلید و بعضاً ترموستات است.