مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ به رد دادخواست انتخابات پنسیلوانیا اعتراض می کند

واشنگتن: مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه پس از رد تلاش قاضی فدرال از تلاش ترامپ برای جلوگیری از تأیید آرا mail نامه های الکترونیکی در پنسیلوانیا ، اعلامیه تجدیدنظر را ارائه داد.
به گزارش The Hill ، وکلای ستاد انتخاباتی ترامپ ، از جمله رودی جولیانی ، درخواست تجدیدنظر به دادگاه تجدیدنظر در مدار 3 را به دنبال حکم شدید قاضی متیو بران در روز شنبه مبنی بر رد پرونده ترامپ ارائه دادند.
قاضی دادگاه منطقه روز شنبه دعوی مبارزات انتخاباتی ترامپ را که به دنبال بطلان آرا mail نامه های الکترونیکی در پنسیلوانیا بود ، رد کرده است ، که ضرر قابل توجهی برای مبارزات انتخاباتی است.
CNN گزارش داد ، بران در ادامه سخنان خود وکلای مبارزات انتخاباتی ترامپ را به دلیل ارائه نکردن دلیل واقعی برای تلاش برای باطل کردن این تعداد رأی در مهمترین ایالت میدان جنگ ، مورد سرزنش قرار داد.
“ممکن است انتظار داشته باشد که هنگام جستجوی چنین نتیجه شگفت انگیزی ، یک شاکی کاملاً مجهز به استدلالهای حقوقی قانع کننده و اثبات واقعی فساد گسترده شود ، به طوری که این دادگاه چاره ای ندارد جز اینکه با کمال تأسف نسبت به تأیید دستورالعمل پیشنهادی پیشنهاد شود او چنین گروه بزرگی از شهروندان را داشته باشد. این اتفاق نیفتاده است. در عوض ، این دادگاه با استدلال های قانونی تنگاتنگ و بدون شایستگی و اتهامات احتمالی ، بدون شکایت در شکایت عملیاتی و پشتیبانی از شواهد ، ارائه شده است. ”
روز شنبه ، ترامپ ادعا کرد که بران “محصول سناتور پت” بدون تعرفه “تومی” و “هیچ دوست او و اوباما” نیست.
“این همه ادامه شکار جادوگرهای بی پایان است. قاضی بران ، که حتی اجازه نمی دهد ما پرونده یا مدارک خود را ارائه دهیم ، محصول سناتور پت” بدون تعرفه “تومی پنسیلوانیا ، هیچ دوستی از من و اوباما است – جای تعجب نیست. 900000 رای تقلبی! ” او توییت کرده بود.
“…. فرجام خواهی خواهد شد!” او در توییت دیگری گفته بود.
در همین حال ، به دنبال رد دادخواست ترامپ ، سناتور تومی اظهار داشت که رئیس جمهور تمام گزینه های قانونی قابل قبول را برای به چالش کشیدن نتیجه مسابقه ریاست جمهوری در پنسیلوانیا به پایان رسانده است.
وی در ادامه پیروزی در انتخابات جو بایدن رئیس جمهور منتخب و کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت و آنها را خادمان عمومی اختصاص داده خواند.
از زمانی که بایدن به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد ، ترامپ از پذیرفتن شکست به بایدن امتناع ورزید ، و ادعاهایی مبنی بر تقلب در انتخابات را رد کرد ، در حالی که مبارزات انتخاباتی وی چندین پرونده قضایی را در ایالت های نبرد تشکیل داده است.
پیش از این ، بایدن گفته بود كه ترامپ با اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری و جلوگیری از آغاز روند انتقال ، “بی مسئولیت پذیری باورنکردنی” نشان می دهد.